WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Keli įdomūs faktai apie CX http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=6358 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Mario [ Kov 16 2006, 13:39 ] |
Pranešimo tema: | Keli įdomūs faktai apie CX |
Vat kažkaip pradėjau tūpčiot apie savąjį 1982 CX 2400 GTi ir vat truputuką nustebintas buvau, ką tokiam senam trante galiniai stabdžiai yra DISKINIAI!!!! ![]() ![]() Kas galėjo pagalvoti, kad kai mes džiaugiamės savaisiais (tėvų) keturbėgiais žiguliukais, prancūzai turėjo geroooookai geresnę techniką... mdaaaa... ![]() |
Autorius: | Mario [ Kov 16 2006, 13:46 ] |
Pranešimo tema: | |
Paulius rašė: pas amerikonus ir senesniu metu masinose daugiau navarotu buna.
Nu, aš amerikonų nečiupinėjau net tokių metų, tai negaliu ir ginčytis. Bet va prancūzams tikrai pagarba už tokių technologijų diegimą jau tais laikais, turint omeny, kad ne kai kurie gamintojai po šiai dienai į savo kibirus dar vis deda būgininius stabdžius... ![]() |
Autorius: | Mario [ Kov 16 2006, 17:22 ] |
Pranešimo tema: | |
Ai, va, dar vos nepamiršau. Atsukus 14 varžtų galima visą kėbulą nukelti nuo rėmo!!! Nu, čia identiškai kaip su 2CV! ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Kov 17 2006, 08:57 ] |
Pranešimo tema: | |
Na kas del cx'u kondiskiu tai jau ir 1977 metais buvo dedamos, geriau paziurek informacija. O penkiabegis lygtais nuo 1978 metu atsirado ant cx'o tai irgi joks cia stebuklas. CITROEN CX PALLAS 25 IE AUTOMATIC (1984-85) pats geriausias |
Autorius: | Anonymous [ Kov 17 2006, 16:51 ] |
Pranešimo tema: | |
Kai pradejo gaminti Prestige ir Limousine modifikacijas nuo tada pradejo deti kondiskes aisku uz atitinkama mokesti, o prestige ir limousine buvo standartinei komplektacijoje |
Autorius: | Mario [ Bal 03 2006, 08:02 ] |
Pranešimo tema: | |
Vakar va dar krapščiausi prie savojo CX ir netyčia aptikau, kad ir maniškiame galiniai keleiviai turi "atvartėlį" nuo saulės!!! ![]() ![]() ![]() Aš galvojau, kad čia tokį pribumbasą tik Prestige ir Limousine versijos turėjo... ![]() Pasinaudosiu Grumlino fotogalerija, kad tie, kas dar nematė šito pribumbaso, galėtų susipažinti: ![]() |
Autorius: | donatas xm [ Geg 27 2009, 17:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: Keli įdomūs faktai apie CX |
Išgirdau ir aš vieną labai įdomų faktą apie CX:oro filtras-vieni sako,kad jį reikia sutepti alyva,kiti sako nereikia.Kaip ten iš tikrųjų? |
Autorius: | vikis [ Geg 27 2009, 22:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: Keli įdomūs faktai apie CX |
5 bėgiai ir kondicionierius buvo jau pas DS, gerokai iki CX. Paminėtina, kad vienu metu CX buvo greičiausi serijiniai dyzeliai, ir dar kažkada tai buvo vienintelis dyzelinis universalas rinkoje. |
Autorius: | donatas xm [ Geg 29 2009, 18:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: Keli įdomūs faktai apie CX |
Tai kaip ten su tuo oro filtru? ![]() |
Autorius: | laurynas400 [ Bir 01 2009, 14:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: Keli įdomūs faktai apie CX |
donatas xm rašė: Tai kaip ten su tuo oro filtru? ![]() Oro filtras reikia ziuret kokios konstrukcijos ir "materiolo", jei popierinis tai faktas, kad nereikia nieko tept, jei porolonas tada reikia žiūrėt, nes poroloną sutepus gali neužkurt dėl oro stygiaus, nes jis paprasčiausiai nepraleis jokio oro. Šiaip netikiu, nes jie reikalauja atidžios priežiūros... Bet visko gali būt...su "francūzais"... |
Autorius: | donatas xm [ Bir 01 2009, 19:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: Keli įdomūs faktai apie CX |
Pas mane įdėtas paraloninis.Gal tada netepsiu,nes logiška,kad sutepus sumažės oro pralaidumas ir variklis pradės netraukt.Ir dar toks įdomus dalykas-triukšmingai dirba variklis,nors sudėta visiškai nauja išmetimo sisitema.Ir didžiausias garsas sklinda iš oro filtro.Gal koks nesandarus dabar įdėtas? |
Autorius: | Greitas [ Lie 30 2009, 10:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: Keli įdomūs faktai apie CX |
http://www.youtube.com/watch?v=RG5MFpz2swo&translated=1 ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |