WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 17:29

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Kažkas kaista ir matyt dega
StandartinėParašytas: Geg 08 2010, 21:20 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 15:07
Pranešimai: 57
Miestas: Vilnius
Bėda tokia: važiuoji kartais nesmarkiai, o išlipus girdžiu kaip aušinimo ventiliatorius ūžia. Sukasi kai pašėlęs, nors viduj dačikai tiek vandens, tiek tepalo rodo normaliai vidurkį, o ir pagal važiavimo sąlygas nebuvo ko užkaisti.
Ir kita bėda, tai žiūriu didėja toks kažkieno degimo plotas (pridedu paveikslus). gal kas gali kokį komentarą mestelt, kas daros.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

p.s. sorry, jei čia iš variklių srities bėda, bet tikiuos, kad ne :)

_________________
Xantia'95 TD 2.1 (buvusi)
Xantia'95 2.0 16v (ex buvusi)

C5'06 1.6 HDi (nauja nuotaka :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2010, 17:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Ventiletorius sukasi turbūt, kad įjungta kondiškė. Pabandyk ją išjungt, kai užgirsi ventiletoriaus garsą. O tie pajuodijimai- tai paprasčiausias išmetimo sistemos nesandarumas. Tipo išmetimo kolektoriaus tarpine praspjovė ar panašiai.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2010, 18:37 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
Tai ish foto bent atrodo kad dumus spjauna i lauka kaip ir plikis sake nesandarumas.

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2010, 11:44 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 15:07
Pranešimai: 57
Miestas: Vilnius
ačiū už nuraminimą, reiks kada prisiruošt paremontuot kokiam servisiuke.
beje kondiškė visai nebešaldo, o kompas nemeta jokios info, kad freonas baigėsi ar pan. kame čia kaži reikalas?

_________________
Xantia'95 TD 2.1 (buvusi)
Xantia'95 2.0 16v (ex buvusi)

C5'06 1.6 HDi (nauja nuotaka :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2010, 15:25 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 15:07
Pranešimai: 57
Miestas: Vilnius
na, lyg teks turbiną perrinkinėti. gal yra kokių specų Vilniuje? Ar tokiam darbui pakanka paprasto meistrelio žinių?

_________________
Xantia'95 TD 2.1 (buvusi)
Xantia'95 2.0 16v (ex buvusi)

C5'06 1.6 HDi (nauja nuotaka :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 06 2010, 23:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Perrinkinėti - tai restauruoti ar perrinkti ir išvalyti? Jei perrinkti vožtuvus ir kitas aplinkines dalis, gali užtekti ir paprasto (bet protingo, o ne dėdės Vasios) žmogelio. Jei reikia tvarkyti turbo ašies guoliavietes, įvores, sparnuotes, geriau pas "turbomeistrus" - kažką panašaus http://www.turboservisas.lt/remontas

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 08 2010, 12:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 06 2004, 22:19
Pranešimai: 254
Miestas: Panevėžys
Jei sprest pagal nuotraukos, tai turbina niekuo deta. Griciausiai bus atsileides "chamutas" tarp turbinos ir katalizatoriaus. Taip dazniausiai buna kai uzsikisa kietu daleliu fitras(FAP), tada ir prapucia pro ta chamuta.

_________________
.:edgis:.
<< C5 Estate 2.2 `02 Aluminium Grey
<< eX Xsara Picasso 2.0 `02 Mauritius Blue
<< eX Xsara Picasso 1.8 `00 Bora Bora Green


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 23 2010, 19:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 15:07
Pranešimai: 57
Miestas: Vilnius
Tai va, atsiradus laiko nusprendžiau seną bėda panagrinėti. Anksčiau vienur sakė, kad turbinos tarpinė, kitur - nesandarumas , o gal net turbina skilus. Šiandien taip:
Nuvariau į turboservisą, tai ten paaiškino pažiūrėję po kapotu, kad nėra jokios prasmės nieko žiūrėti, nes čia užsikišęs suodžių filtras ir dėl to taip atsirado. Kibo nėra prasmės nieko tvarkyti, nes kol to filtro nepakeisi bus taip pat. Ir net neverta filtro valyti, nes jau bus senas - reikia naujo.
Dabar aš galvoju: gali būti tiesos, bet filtras vasarą išvalytas, tik aišku po to nuvažiavo kokį 15 kLT, iš viso jau 220 kkm ir nesu tikras ar tų suodžių dėmė po kapotu didėja.
Bet, abejonė tokia: kaip suodžių filtras susijęs su tuo nesandarumu? Tarkim aš užtaisau nesandarumą, tai dėl filtro vėl pramuš kažkur toj pačioj vietoj? Plius po valymo kompas klaidos nemeta dabar. Gal viską taip ir palikti, bet paskutiniu metu lyg traukos pamažėjo, tai norisi šitą reikalą eliminuoti ir žiūrėti toliau.

_________________
Xantia'95 TD 2.1 (buvusi)
Xantia'95 2.0 16v (ex buvusi)

C5'06 1.6 HDi (nauja nuotaka :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 23 2010, 20:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 06 2004, 22:19
Pranešimai: 254
Miestas: Panevėžys
offca rašė:
Tai va, atsiradus laiko nusprendžiau seną bėda panagrinėti. Anksčiau vienur sakė, kad turbinos tarpinė, kitur - nesandarumas , o gal net turbina skilus. Šiandien taip:
Nuvariau į turboservisą, tai ten paaiškino pažiūrėję po kapotu, kad nėra jokios prasmės nieko žiūrėti, nes čia užsikišęs suodžių filtras ir dėl to taip atsirado. Kibo nėra prasmės nieko tvarkyti, nes kol to filtro nepakeisi bus taip pat. Ir net neverta filtro valyti, nes jau bus senas - reikia naujo.
Dabar aš galvoju: gali būti tiesos, bet filtras vasarą išvalytas, tik aišku po to nuvažiavo kokį 15 kLT, iš viso jau 220 kkm ir nesu tikras ar tų suodžių dėmė po kapotu didėja.
Bet, abejonė tokia: kaip suodžių filtras susijęs su tuo nesandarumu? Tarkim aš užtaisau nesandarumą, tai dėl filtro vėl pramuš kažkur toj pačioj vietoj? Plius po valymo kompas klaidos nemeta dabar. Gal viską taip ir palikti, bet paskutiniu metu lyg traukos pamažėjo, tai norisi šitą reikalą eliminuoti ir žiūrėti toliau.


kokiuo budu isvalytas? jo tarnavimo resursas 160-180k km ir turi buti keiciamas. o susije taip, kad pabandyk uzkisti duslintuvo vamzdi gale... tai dumai suras vieta pro kur kitur prasiskvrbti. to kamscio vaidmeni ir atlieka uzsikises suodziu filtras, tik jis stovi iskart po katalizatoriaus. o traukos ir nebus kol "neatlaisvinsi" ismetimo.

_________________
.:edgis:.
<< C5 Estate 2.2 `02 Aluminium Grey
<< eX Xsara Picasso 2.0 `02 Mauritius Blue
<< eX Xsara Picasso 1.8 `00 Bora Bora Green


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 16 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007