Jau seniai pastebėjau, kad dirželis, kuris varo generatorių ir kondicionieriaus kompresorių, apiplyšęs, tai nusipirkau dirželį ir vis važinėjau, neprisiruošiau pakeist. Tai galų gale plyšo. Nieko neišdaužė, tik nebeveikė kondicionierius ir generatorius. Pakeisti dirželį labai nesudėtinga. Reikia 15 kilpinio rakto. Maniškis paprastas raktas nelabai tiko, tai su plaktuku išlenkiau, kad geriau prieitų prie varžto. Varžtas yra įtempėjo škyvo viduryje (plastmasinis ratukas toks). Su tuo raktu pasuki įtempėją ir galima dirželį užsidėti. Niuansas toks, kad lengviau uždėti, kai paskiausiai maunama ant kondicionieriaus škyvo, nes kol bandžiau užmauti ant generatoriaus, tai tik nagus nusidaužiau ir niekaip neužėjo, kai tik pabandžiau ant kondicionieriaus iš kart pavyko. Rakto reikia ilgesnio, arba pailginimą kokį naudot, nes jėgos reikia nemažai , kad tą įtempėją pakankamai pasukt. Dar buvo toks monas, kad iš pradžių tas įtempėjas visai nenorėjo judintis, lyg pastrigęs buvo, atstrigo, kai pabandžiau pasukt į tempimo pusę (ne atlaisvint dirželį, o įtemt. Dirželio , aišku jau nebuvo) . Viskas atliekama per viršų, net variklio apsaugos nuimti nereikia. Variklis 2,0 hdi 103 kw. Ir vėl tas nesamoningas nuotraukų įdėjimas......
_________________ Navanas, Ukmergė, C5 (x7)
|