WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 02:46

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 25 2017, 02:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
akadas rašė:
tadas1991 rašė:
Purkštukai, kompresija, du kuro siurbliai, slėgio reguliatorius, kuro filtras, vanduo kure arba duslintuve, akumas, starteris, tepalas, neteisingai sustatytos vožtuvų fazės keičiant diržą...
Toliau vardint ar pradžiai užteks? Arba pasakok viską nuodugniai ir gal kažkas bus nors kiek aiškiau, arba marš tiesiai pas meistrus. Jei apie komonreilines kuro sistemas supratimo nulis, tai iškart marš pas meistrus, nes pats tik nagus nušalsi, o kurtis vistiek nepradės :)

Cituoti:

sveiki norejau paklausti iki kiek gali nukristi itampa kuriant kad laiku atsidarytu purkstukai? nes skaiciau kad jei itampos truksta tai labai ilgai reikia viniot kol uzsiveda auto . modelis C5 2.0 hdi

Kad purkštukai nesidarinėtų, įtampa turi kristi jau afigienai. Kitas reikalas, kad su maža įtampa gaunam labai prastą starterio sukimą ir mažas starterines variklio apsukas, dėl ko siurblys nebeišvynioja tokio kuro slėgio, prie kurio pradedami darinėti purkštukai, t.y. realiai apie 200bar. Bet esant seniems gerokai pavargusiems purkštukams, kartais būna taip, kad siurblys pakelia slėgį iki tų 200, kompas pradeda purkštukams komandas siuntinėti, bet kas iš to - purkštuko žemiausias atsidarymo slėgis jau 220 ar net 250bar, vietoj gamyklinių apie 180-200bar. Tai pasijungę Lexia matom kuro slėgį, matom variklio apsukas, bet mašina nesikuria. Tuomet bėda gali būti purkštukuose, siurblyje, per silpname starteryje, nes šiaip starteriu sukant, kuro slėgis, esant tvarkingai aukšto slėgio sistemai, bet kokiam kitam elektros gedimui, pvz neprijungtam velenėlio padėties davikliui, gali pasiekti ir kokius 400-450bar...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 27 2017, 19:49 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Sau 24 2017, 17:38
Pranešimai: 4
Miestas: siauliai
    tadas1991 rašė:
    akadas rašė:
    tadas1991 rašė:
    Purkštukai, kompresija, du kuro siurbliai, slėgio reguliatorius, kuro filtras, vanduo kure arba duslintuve, akumas, starteris, tepalas, neteisingai sustatytos vožtuvų fazės keičiant diržą...
    Toliau vardint ar pradžiai užteks? Arba pasakok viską nuodugniai ir gal kažkas bus nors kiek aiškiau, arba marš tiesiai pas meistrus. Jei apie komonreilines kuro sistemas supratimo nulis, tai iškart marš pas meistrus, nes pats tik nagus nušalsi, o kurtis vistiek nepradės :)

    sveiki norejau paklausti iki kiek gali nukristi itampa kuriant kad laiku atsidarytu purkstukai? nes skaiciau kad jei itampos truksta tai labai ilgai reikia viniot kol uzsiveda auto . modelis C5 2.0 hdi

    Kad purkštukai nesidarinėtų, įtampa turi kristi jau afigienai. Kitas reikalas, kad su maža įtampa gaunam labai prastą starterio sukimą ir mažas starterines variklio apsukas, dėl ko siurblys nebeišvynioja tokio kuro slėgio, prie kurio pradedami darinėti purkštukai, t.y. realiai apie 200bar. Bet esant seniems gerokai pavargusiems purkštukams, kartais būna taip, kad siurblys pakelia slėgį iki tų 200, kompas pradeda purkštukams komandas siuntinėti, bet kas iš to - purkštuko žemiausias atsidarymo slėgis jau 220 ar net 250bar, vietoj gamyklinių apie 180-200bar. Tai pasijungę Lexia matom kuro slėgį, matom variklio apsukas, bet mašina nesikuria. Tuomet bėda gali būti purkštukuose, siurblyje, per silpname starteryje, nes šiaip starteriu sukant, kuro slėgis, esant tvarkingai aukšto slėgio sistemai, bet kokiam kitam elektros gedimui, pvz neprijungtam velenėlio padėties davikliui, gali pasiekti ir kokius 400-450bar...

    nu va radau beda visus keturius purkstukus pakeiciau ir pradejo kurtis graziai :)


    Į viršų
    StandartinėParašytas: Sau 27 2017, 20:39 
    Atsijungęs
    Plepys

    Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
    Pranešimai: 1579
    Miestas: Kaunas
    puiku . Kokia klausimo kaina?

    _________________
    C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
    :doom:


    Į viršų
    Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
    Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

    Visos datos yra Array Etc/GMT-2


    Dabar prisijungę

    Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


    Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
    Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
    Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
    Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
    Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

    Ieškoti:
    Pereiti į:  
    cron
    POWERED_BY
    Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007