Vilimantas rašė:
Nm droziant kiekviena pavara iki ribotuvo mazai ka lemia. Reikejo bandyt gazuot vaziuojant kokia trecia pavara iki 2000rpm ir tada kirst dugna (nekeiciant begio) - nes jeigu pavara nusimes i zemesne, bmw tikrai duos i skudurus c5, beto ant popieriaus x7 beveik 2sek letesnis realiai del svorio.
Baikit kankint Citriukus vargsus
Vilmanto patarimas itariu blogas norint pasiekt kazkokiu rezultatu, jokiu redlainu ar iki ribotuvu dyzeliui nereikia, tik brangios sekundes gaistamos. kita karta pabandyk taip- sustojai prie starto , nuspaudi stabdi ir gaza iki 2500rpm+ ir atleidi stabdi, pavaras jujnginek pagal pojucius, nuo 4500rpm ir i virsu su dyzeliuku ten beprasmis laiko marinavimas.
Siaip tik pacukai su subaru wrx ir EVO lenktyniausja nuo sviesoforu. Rimti dedes pradeda bent jau nuo 60, dar geriau nuo 100.
bet lenktyniavimas su c5x7 tourers turetu gerai atrodyt
, filmuotos medziagos yra?
As kartais irgi paisdykauju su savo seimyniniu 5 duru sedanu, nesenai porsche kazkoks bande neleist aplenkt per pirma (vilkosi 140km/h antroj juostoj) tai spaust pradejo ir matosi kad dugna spustelejo. deja 5-3-4 ir padarytas buvo
https://vimeo.com/218902356 net ne su sport rezimu ir be redlainu
dar pavymui sviesom mirksejo is isiucio kad nepavyko.
kazkada esu bandes su citriuku v6 nuo 140 iki 200, tai berods puse minutes uztrukau