WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 00:23

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 129 130 131 132 133 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 22:04 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Bivainis rašė:
ukw rašė:
Mano valandinis - 30 eur. Ir man dzin, koks gydytojo atlyginimas.

Tai mėnesinis apie 5280. Gal koks išskirtinis plastikos chirurgas tiek ir uždirba, bet ir tai kažin.


Ponai, atsisėskite ant savo subinės. Tada sužinosite kad:

1. Yra valstybė su mokesčiais
2. Yra Sodros
3. Yra VMI
4. Yra elektra
5. Yra vanduo
6. Yra šildymas
7. Yra patalpų nuoma
8. Yra šiukšlės
9. Yra šikpopierius
10. Yra kava ir arbata klientams ir kitokiems svečiams
11. 12. 13 ir ttt Yra pieštukai, telefonai, internetai, laidai, izoliacijos, cinas, kompai, diagnostikos, atnaujinimai, netikėti gedimai (pvz trūkęs stiklas, nuiminėjant stojkių dekoracijas), važiavimas detalių ir dar daug ko.

Šiaip, pabandykit kada nors padirbti firmos direktorium arba dar geriau, turėti savo firmą. Tada sužinosit, kad valandinis įkainis 30eur pavirsta 8-10eur į rankas.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2017, 22:19 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 12 2016, 07:37
Pranešimai: 94
Miestas: Kaunas
Siandien sustatem su draugu savo C5 3l HDI 177 kw su bmw F30 3.28 twin turbo 180 kw. Tai benzas parode savo galia mano traktoriukui, ypac pirmi begiai del to ribojimo turbut. Bet ten autodatoj raso bmw 0-100km/h - 6.1s. Nesu lenktynininkas, bet galvojau mano 450 nm geriau atrodys pries 350 nm :)

_________________
Citroen C5 2010 3l HDI 177 kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2017, 22:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
mmedic rašė:
Siandien sustatem su draugu savo C5 3l HDI 177 kw su bmw F30 3.28 twin turbo 180 kw. Tai benzas parode savo galia mano traktoriukui, ypac pirmi begiai del to ribojimo turbut. Bet ten autodatoj raso bmw 0-100km/h - 6.1s. Nesu lenktynininkas, bet galvojau mano 450 nm geriau atrodys pries 350 nm :)

Nm droziant kiekviena pavara iki ribotuvo mazai ka lemia. Reikejo bandyt gazuot vaziuojant kokia trecia pavara iki 2000rpm ir tada kirst dugna (nekeiciant begio) - nes jeigu pavara nusimes i zemesne, bmw tikrai duos i skudurus c5, beto ant popieriaus x7 beveik 2sek letesnis realiai del svorio.

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2017, 22:56 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
mmedic rašė:
Siandien sustatem su draugu savo C5 3l HDI 177 kw su bmw F30 3.28 twin turbo 180 kw. Tai benzas parode savo galia mano traktoriukui, ypac pirmi begiai del to ribojimo turbut. Bet ten autodatoj raso bmw 0-100km/h - 6.1s. Nesu lenktynininkas, bet galvojau mano 450 nm geriau atrodys pries 350 nm :)


Visu pirma, ne ta svorio kategorija, cepelinas didesnis. Visu antra, tas f30 kaip minimum 2011 metu o gal ir naunesnis. Zodziu svoris, earodinamika, platesni ratai = bmw over zepelinas. Na bet pakabink prie cepelino kateri ir toki pat pas bmw, pamatysi kaip bemwas kauks, krioks. C5 tuo tarpu nuolankiai temps juru bangini. Traktorius lieka traktorium.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 01:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tai va, kad niutonmetrai yra labiau jaučiami subine, o sekundes daugiau padaro ne jie :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 07:58 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Vilimantas rašė:
Nm droziant kiekviena pavara iki ribotuvo mazai ka lemia. Reikejo bandyt gazuot vaziuojant kokia trecia pavara iki 2000rpm ir tada kirst dugna (nekeiciant begio) - nes jeigu pavara nusimes i zemesne, bmw tikrai duos i skudurus c5, beto ant popieriaus x7 beveik 2sek letesnis realiai del svorio.


Baikit kankint Citriukus vargsus :)
Vilmanto patarimas itariu blogas norint pasiekt kazkokiu rezultatu, jokiu redlainu ar iki ribotuvu dyzeliui nereikia, tik brangios sekundes gaistamos. kita karta pabandyk taip- sustojai prie starto , nuspaudi stabdi ir gaza iki 2500rpm+ ir atleidi stabdi, pavaras jujnginek pagal pojucius, nuo 4500rpm ir i virsu su dyzeliuku ten beprasmis laiko marinavimas.

Siaip tik pacukai su subaru wrx ir EVO lenktyniausja nuo sviesoforu. Rimti dedes pradeda bent jau nuo 60, dar geriau nuo 100.

bet lenktyniavimas su c5x7 tourers turetu gerai atrodyt :D , filmuotos medziagos yra? :) As kartais irgi paisdykauju su savo seimyniniu 5 duru sedanu, nesenai porsche kazkoks bande neleist aplenkt per pirma (vilkosi 140km/h antroj juostoj) tai spaust pradejo ir matosi kad dugna spustelejo. deja 5-3-4 ir padarytas buvo https://vimeo.com/218902356 net ne su sport rezimu ir be redlainu :D dar pavymui sviesom mirksejo is isiucio kad nepavyko.

kazkada esu bandes su citriuku v6 nuo 140 iki 200, tai berods puse minutes uztrukau :D

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 09:56 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Elviukai123 rašė:
Vilimantas rašė:
Nm droziant kiekviena pavara iki ribotuvo mazai ka lemia. Reikejo bandyt gazuot vaziuojant kokia trecia pavara iki 2000rpm ir tada kirst dugna (nekeiciant begio) - nes jeigu pavara nusimes i zemesne, bmw tikrai duos i skudurus c5, beto ant popieriaus x7 beveik 2sek letesnis realiai del svorio.


Baikit kankint Citriukus vargsus :)
Vilmanto patarimas itariu blogas norint pasiekt kazkokiu rezultatu, jokiu redlainu ar iki ribotuvu dyzeliui nereikia, tik brangios sekundes gaistamos. kita karta pabandyk taip- sustojai prie starto , nuspaudi stabdi ir gaza iki 2500rpm+ ir atleidi stabdi, pavaras jujnginek pagal pojucius, nuo 4500rpm ir i virsu su dyzeliuku ten beprasmis laiko marinavimas.

Ta ir turėjau omenyje, kad su dyzeliu drožiant kiekviena pavara iki ribotuvo, naudos nėra ir tuo NM nepasijaučia, nes realiai ties redlainu pakeitus bėgį, apsukos nukris, bet vistiek jau bus tokios aukštos, kad dyzelio niutonmetrai prie žemų apsukų bus neišnaudoti. Ir kaip ir buvo kalbėta, pirmas antras bėgis yra ribojamas, man smagiausiai 177kw traukia trečiu bėgiu. :) Elviukai, tu padaryk tokį projektėlį, nusipirk 3l.HDI, išlupk eksclusivinį saloną ir susidėk į benziną, o kas liko iš trilitrio dar nulengvink, mesk lauk visas sėdynes, apmušalus, panelę AC ir pan. Manau jeigu C5 177kw nulengvinus (jaučiu tai sunkiai įmanoma) iki kokių 1500kg, tos 6 sek iki šimto visai tikėtinos, ypač pačipavus dar. :D

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 10:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
Vilimantas rašė:
Nm droziant kiekviena pavara iki ribotuvo mazai ka lemia. Reikejo bandyt gazuot vaziuojant kokia trecia pavara iki 2000rpm ir tada kirst dugna (nekeiciant begio) - nes jeigu pavara nusimes i zemesne, bmw tikrai duos i skudurus c5, beto ant popieriaus x7 beveik 2sek letesnis realiai del svorio.


Baikit kankint Citriukus vargsus :)
Vilmanto patarimas itariu blogas norint pasiekt kazkokiu rezultatu, jokiu redlainu ar iki ribotuvu dyzeliui nereikia, tik brangios sekundes gaistamos. kita karta pabandyk taip- sustojai prie starto , nuspaudi stabdi ir gaza iki 2500rpm+ ir atleidi stabdi, pavaras jujnginek pagal pojucius, nuo 4500rpm ir i virsu su dyzeliuku ten beprasmis laiko marinavimas.

Siaip tik pacukai su subaru wrx ir EVO lenktyniausja nuo sviesoforu. Rimti dedes pradeda bent jau nuo 60, dar geriau nuo 100.

bet lenktyniavimas su c5x7 tourers turetu gerai atrodyt :D , filmuotos medziagos yra? :) As kartais irgi paisdykauju su savo seimyniniu 5 duru sedanu, nesenai porsche kazkoks bande neleist aplenkt per pirma (vilkosi 140km/h antroj juostoj) tai spaust pradejo ir matosi kad dugna spustelejo. deja 5-3-4 ir padarytas buvo https://vimeo.com/218902356 net ne su sport rezimu ir be redlainu :D dar pavymui sviesom mirksejo is isiucio kad nepavyko.

kazkada esu bandes su citriuku v6 nuo 140 iki 200, tai berods puse minutes uztrukau :D

Labai patiko Vimeo filmuko įkėlėjo nikneimas :)

O tiem citrukam nieko neatsitiks nuo to redlaino. Mano BX 25 metų senumo ir C15 28 metų senumo kartais patiria redlainą, ir nieko neatsitinka. Galiu pasakyt, kad jiems tik patinka išsipūst kaminą nuo susikaupusių sentraktordyzel nesąmonių :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 10:32 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 12 2016, 07:37
Pranešimai: 94
Miestas: Kaunas
Manau pilnos akys butu nuimti ribojimą 1 ir 2 begio ir pacipuoti kaip Taurius iki 300 AG. Nereiktu lupti sedyniu, ir mano priesui bmw uztektu :D
Bet citrius komfortui, o ne lenktynems. Bet tas benzinų garsas tai wow yra. Gal kita mašina irgi plukdytis iš USA ir palopius su benzinu važinet...

_________________
Citroen C5 2010 3l HDI 177 kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 11:12 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Ten mano nikneimas Tadai :D benzinas Tolygi dinamika iki redlaino, tyla. Dyzelis - trauka is mazu arkliu kasdieniam ramiam vazinejimui. Paprasta kaip 2 kapeikos. Su mazda 115ag kur apsukos iki 80000rpm vienas smagumas paspaust ,su 2.7hdi kur 200ag- jokio. Nepaisant kad hdi padaro mazda-ne greityje esme o pojuciuose. Tos sekundes tik datasheetui ir dragams.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 11:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
mmedic rašė:
Manau pilnos akys butu nuimti ribojimą 1 ir 2 begio ir pacipuoti kaip Taurius iki 300 AG. Nereiktu lupti sedyniu, ir mano priesui bmw uztektu :D
Bet citrius komfortui, o ne lenktynems. Bet tas benzinų garsas tai wow yra. Gal kita mašina irgi plukdytis iš USA ir palopius su benzinu važinet...



Iodmu butu tam paciam kebule, tokio pat svorio, tuo paciu galu varomas, su ta pacia deze 3.0hdi 300ag ir 4.2l v8 atmo 300ag. Tiek rezultatai tiek pojuciai. Beje pavaizinejau idomumodelei ramiai pilna baka su xf mieste vid greitis 37km/h. 14.6/ benzo (18l duju) isvertus i dyzeliiu mazas sanaudas 9.5l dyzelio. Beje tas ramiai tai lenktyniaujant su citroen c2 kai dugna laiko o as ramiai iki 2000rpm. Kazkur maciau video kur toyota prius suvalge daugiau kuro nei bmw m3 vaziuoiant kartu. siaip jei nwbuciau pries dyzelius c5x7 imciau ne benzina o dyzeli. Tiesiog daugiau jie demesio skyre dyzeliams nuo2005 kaip ir dauguma kitu gamintoju..

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 12:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
siaip jei nwbuciau pries dyzelius c5x7 imciau ne benzina o dyzeli. Tiesiog daugiau jie demesio skyre dyzeliams nuo2005 kaip ir dauguma kitu gamintoju..


va cia teisinga mintis :appl: :D benza reikia imti visai kitus modelius, dyzeliniai motorai PSA arkliukas, todel nuodeme tokio dyzelio neimti :) va tokiem kuriem nepatinka redline'ai , tai galingesnis dyzelis idealus motoras, labai svelniai akseleruoji...iki 2000... ir jauti visa niutonmetru teikiama kaifa - maloniai nesa uzpakali ir jokio kriokimo :) beje spaudziant redline'ais benzai visai nera tylus, tik tas garsas daugkam patinka :) o ant galingu kai atleidi gaza, tas perdimas irgi skonio reikalas :) zmonem gasdint :D bet kiekvienam savo :wink:

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 12:49 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
nu ne , geriau imi prastesni c5x7 benzinini varikli ir kenti. prie jo pripranti ir susitaikai. kaip susitaikyt su dyzeliu neaisku, nes as turbut tiek laiko negyvensiu arba jei visgi susitaikysi ,po tiek laiko jau ziuri kad nebera jau dyzeliu isvis:) geriau as jau prie Tesla sporitniu modeliu pratisniuos..


labai liudina PSA atsainus poziuris- kaip jie gali konkuruoti su kitais sportiniais kupe ar hot hatch kai ju maximali galia 1.6thp 200arkliu peugeot RCZ modelyje berods, viis kitu su tuo paciu thp 160ag.

visi kiti gamintojai turi bent 240-260ag benzinus . net mazda cx-7 seimyninis minivenas eina su 270AG.

cia jau isissenejusi PSA beda, nes net 407 kupe laikais mandriausia versija tas pats 3.0 v6 210ag. bent turbina butu i v6 ideje, butu koks 270AG.


garsas benzininiu (nuo v6) KITOKS nei dyzeliu (irgi tarkim nuo v6) , jis malonus ausiai ramybeje, o ypac malonus akseleracijos metu.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 13:00 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Kad Citroen niekada nesitapatino su greitais ar sportiskais auto. Net ir dabar, su naujaja pakaba kuri bus montuojama visoje modeliu gamoje, pagrindinis akcentas bus vaziavimo komfortas, todel nereikia tiketis galingu varikliu. Norint galios yra daugybe kitu pasirinkimu, pradedant sportinemis Clio ir baigiant M'kemis. Citroen nuo seno garseja komfortu ir inovacijomis, tad galetu ties tuo ir likti. Turbut retas perka Citroen del sportiskumo

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2017, 13:29 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Vilimantas rašė:
Kad Citroen niekada nesitapatino su greitais ar sportiskais auto. Net ir dabar, su naujaja pakaba kuri bus montuojama visoje modeliu gamoje, pagrindinis akcentas bus vaziavimo komfortas, todel nereikia tiketis galingu varikliu. Norint galios yra daugybe kitu pasirinkimu, pradedant sportinemis Clio ir baigiant M'kemis. Citroen nuo seno garseja komfortu ir inovacijomis, tad galetu ties tuo ir likti. Turbut retas perka Citroen del sportiskumo


tai kad PSA nera tik Citroen, pilna karstu hetcbeku arba CC ju del komforto tikria neperka pvz-

Paveikslėlis
image hosting facebook

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 129 130 131 132 133 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 38 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007