valdas 76 rašė:
Galimas daiktas, Tadai

Viskas ten būtų pusė velnio, jei nereiktų tų sukruštų vamzdelių išiminėt. Sunku suprasti citrokonstruktorių logiką, turbūt rimti žolininkai bus prie šito mazgo nagus prikiše...
Priekinis rankinis aplamai yra kazkas tokio. Suprantu kodel jo reikejo seniems citrohidrobolidams, kur stabdziai ant siurblio kabo. Bet C5 jau turi normalius stabdzius.
A, beje C4 ir P307/308 irgi turi tokius sarvus, nors ir jie gale. Tos pacios bedos. Tik gerokai trumpesni, tai apsilaupius dugno ir dusliaus apsaugas, issilupa, o tada i spaustuvus ir lietlempe iki raudonumo
As manau, kad logika yra ta, kad pakeist trosa labai lengva, kai nesupuve. Nes salone irgi nieko ardyt nereikia, tik galine pelenine ir rankinio svirties plastmasele or maisa isimi, ir keiti. Bet ten supuna. Draugui trosa pakeiciau nauju po 2.5 metu nuo vamzdzio keitimo, dar su apciugais islupau. Yra viena trosa pavyke pakeist ir nekeistam vamzdziui, tai buvo masina is Italijos.
Is priekiniu rankiniu neblogai trosai laikydavo BXams. Puse velnio laiko Xantijoms, jei brangius idedi. XM ir C5 max 3-4 metai,dek ka nori. Jei vairuotojas is senu laiku, kur rankinio nenaudoja, tai buna iki sekancios TA nelabai. Pas C5 daznai trosai sugenda tada, kai uzstringa suportas ir nenaudojamas rankinis iki TA