Man irgi taip atrodo. Ypač kad kai jau fiksatoriai nesudėti ir amortikai nebe originalūs su spyruoklėm, kurias reikia pjaustyti ir atsargiai nuiminėti, juos galima bus pakeisti maždaug dvigubai greičiau.
Atidarom bagažinę
Nuimam apdailinę plastmasę.
Pasiremiam dangtį šluotkočiu
Atsuktuvėliu atkeliam fiksatorių, replėm smailiais galais nušaunam obuoliuką.
Paklibinam ir traukiam lauk
Nešamės į spaustuvus ir persukam galus. Seną galima gadinti. Naujam netinkamus galus nusukt būna kartais sunku (būna lengvai atsisuka, būna daugiau klijų ir sunkiau atsisuka, tai tada apvynioju dviračio kamera arba aušinimo žarna, prieš spausdamas, kad nesisuktų ir kad nesusigadintų štokas), kartais lengva, bet atsisuka vistiek. Tinkamus galus užsukdami nuvalom tuos klijus ir netgi sutepam - niekur nedings tikrai.
Nešamės atgal, kišam į vietą ir spaudžiam obuoliuką. Prieš ikišdami patikrinam, ar nenukrito O-ringas nuo viduje esančio galo.
Imam kitą (daryti po vieną, pasiremti tą kampą, kuriame išimamas amortikas, kad nelankstyt stiklo) ir kartojam procedūrą spaustuvuose.
Uždedam atgal apdailinę plastmasę
Viskas.
Sakyčiau, kad galima pasidaryti ir pačiam.
Lubų imti ir su spyruoklėmis žaisti nebereikia, kaip ir sakiau.
Amortizatoriai Krosno 24437, reikia 2vnt.
