EvaldasVe rašė:
Prisiskaičiau bletstvų ir filosofijų bet info mažai

Sprendžiu gyvenimo klausimą: jaučiu, kad tuoj nusibaigs smagratis, nes jau buvo bildėjimų. Kiek kainuoja viso komplekto pakeitimas? gal yra galimybė vienmasį įdėti? ar labai skiriasi važiavimo kokybė nuo dvimasio?
Mašina tokia, kokia tamstos paraše?
Jei taip, tai joks čia ne gyvenimo klausimas.
Tokiu atveju komplektas pilnas su smagračiu LUK gamintojo 338
Alkūninio veleno galinis riebokšlis Elring 11
Pusašių riebokšliai Elring arba Corteco Kairės pusės 7eur, dešinės pusės 9eur
Pavarų dėžės alyva Total Gear8 75W80 2,6L po 7eur/L
Išminamojo guolio kreipiančioji su dėžės pirminio veleno riebokšliu OE Citroen
Darbas 150
Čia tokia bazinio komplekto kaina, ką dažniausiai tenka daryti ir keisti, kad nebūtų problemų ilgam. Dažnai būna žmonės susivilioja kažkur nuvažiuoja, kur pigiau arba greičiau priima, paskui atvažiuoja ir matai, kad pvz dėžė leidžia tepalą, nes vyrai tingėjo (arba todėl ir gaunasi pigiau) pakeisti pusašių riebokšlius ir sujudinti jau nebelaiko.
Kartais dar būna virš normos sudilusi sankabos išmynimo šakutė arba jos obuoliukas, bet tas matosi jau tik nuėmus. Tada, jei labai blogai, reikia dėti naujus. O jei dar nėra tragiškai blogai, galima sutepti ir palikti. Bet jei yra lyšni keli eurai, geriau įdėti naują, būna daug malonesnis sankabos pedalas.
Šakutė Sasic 12
Obuoliukas OE Citroen 8eur.
Tuo pačiu patogu patikrinti šarnyrus, pusašio pakabinamą guolį, ir jei jau laikas, pakeisti, gaunasi darbas gerokai pigiau, kai pusašis jau išimtas.
Dėl vienmasio komplekto. Šitam varikliui dar yra pakaitinis vienmasio smagračio Valeo komplektas. Kaina 288
Galima dėti, veikia. Keliem klientam dėjom, važiuoja. Mano tėtis važinėja su Peugeot 407 ir tokiu pat varikliu, nesiskundžia, persėdęs iš Ford Galaxy 1,9TDI 66kw, žodžiu bet kokio seno dyzelio. Bet jei važinėjotės su tvarkingu dvimasiu smagračiu arba su kokiu benzinuku, arba mažo darbinio tūrio ir galios dyzeliu, tai gali nepatikti. Jaučiamai padidėja vibracija ant laisvų apsukų, iš vietos pajudant irgi ne taip švelniai sankaba veikia, gesinant variklį susidaužo variklis (kaip su gatavu dvimasiu). Tiesiog jau per didelis ir galingas variklis, kad jam vienmasis smagratis neturėtų jokių pasėkmių, kaip seniems 2,0HDi 66/80kw
Kainas surašiau savo šiandienos. Kitur gali būti pigiau arba brangiau. Taip pat po ilgo laiko gali skirtis ir pas mane, nes jos keičiasi. Pvz, sankabos ir dvimasio smagračio komplektas per pastaruosius tris metus atpigo maždaug 40eur. O Valeo vienmasis komplektas atpigo kokiu 100eur. Seniau, kai jis tik atsirado, buvo brangesnis už dvimasį komplektą, todėl beveik niekas jo nedėjo.
Bet šiaip, jei sankaba dar neslysta, o tik smagratis pabarškalioja gesinant arba kartais ant laisvų, pajudant ar jungiant pavarą nesidaužo, tai važinėkit ir nesukit galvos, kol nekelia problemų didelių.