Prasideda čia diskusijos apie kampus ir procentus. Ar žmogui įdomu tai? Jam reikia patikrinti, ar atstumai tarp tiltų ir ratų sutampa ir vienodi, t.y. ar kėbulas nėra iškritęs iš lėktuvo ir pataikęs į važiuojantį traukinį, ir jei viskas gerai - padaryti kokybišką suvedimą. Dažnai būna šūdas, kai prastai padarytas suvedimas, arba būna galvoji, kad tempia vairą, nes suvedimas padarytas gerai ir pradėjo jaustis kelio nuolydis dešinėn arba kairėn (vandens nubėgimui), o prieš tai buvo kreivas ir kompensavo tą nuolydį. Dar būna tempia vairą dėl padangų nevienodo slėgio arba brokuotų padangų.
Man su kreivu kėbulu visiškai kažkada seniau Mehary patyręs meistras padarė suvedimą taip, kad mašina važiuotų tiesiai ir padangų nevalgytų, bet vairą reikia nestipriai visada laikyti, nes kitaip truputį traukia. Likau patenkintas, o nuvažiuota jau tikrai daaug kilometrų. Nes pats kai kolonėlę remontavau, traukes pastačiau bet kaip, ir užsimiršęs išvažiavau pralėkt, tai posūkyje taip pabėgo, kad ant tikrai lengvo ir nepikto sniegučio pilną 360 padariau...
