Vilimantas rašė:
Klausimas paprastas Citroen C5 X7 2010 aš pirmas savininkas Lietuvoje, mašina šviežiai iš Šveicarijos, ar verta daryt kažkokį antikorozinį padengimą prieš važinėjimą mūsų klimate? (Kieme stovi Xsara 2000m. kuri nuo 2007m. važinėjo Lietuvoje, tai jos kėbulas ir dugnas - perkūnas, labai gerai išsilaikęs, nors aš nieko su ja nebuvau daręs

) Tačiau šitų naujesnių Citrų, liečiant skardą, jį atrodo, kažkokia... plonesnė... Kaip šitų C5 paruošimas kėbulo? Mašina žadu važinėt, ne pardavimui jį, bet po kokių 5metų norėtųsi ją parduot dar puikios būklės... Gal kas pasakys, verta šita procedūra Citroenui kažko ar pinigų išmetimas? Būtų mazda, dvejonių nebūtų

Nera ten galima sakyt antikorozines dangos tik kaikur ties dugnu, mat pigiau vailoka i posparnius sukist, ar dugna uzdengt., uzdaros ertmes tuscios jokio vasko, tik cinkuota skarda.
https://www.drive2.ru/l/455614255002026161/ Kaip matai nuotraukuose vienur pereita siuliu chermetiku, nors gale jau matau kur bus prasidejus, o priekyje kur is po ratuviskas lekia aplink spyruokles nera. Savo purskiau, tepiau dinitrolu buvo po dugno apsaugom, po galiniais posparniais ties lonzeronu. Dabar daryt jau per velu reikia min 20 laipsniu silumos, kad butu. Paciam daryti pigiau gaunas nei varyt, kad ispurkstu ir dar neaisku kaip padarys viskas taupiai.