Galiu kazkiek pasidalinti patirtim del savo C5 (2006 2.2 Biturbo Universalas 125 kW mechanine 6 pavaru). Nuvaziavus ~9000 vidurkis 8.0 Litro, vidut greitis ~46 km/h. Beje, vidutinis greitis labai neblogai nusako kokiu rezimu vaziuojat mieste/uzmiesty. Is mano patyrimo del vidutinio greicio / sanaudu:
<35 km/h 9-10 L/100km- praktiskai vien tik miestas. Gali buti ir mazesnis greitis, jeigu vien tik kamsciuose stovite ir variklis dirba ant laisvu apsuku
=45 km/h 8 L/100km- per puse misrus miesto ir uzmiescio
=72 km/h - sita skaiciu gerai atsimenu, nes vaziuojant autostrada (ir nedaug mieste) pasiekiu vidurki 7.2 l/100km
Taigi mano patarimas ateityje butu geriau ne procentus rasyti (kiek mieste/uzmiesty), bet vidutini greiti, kas labiau atspindi vairavimo pobudi, pvz mieste gali tureti vidutini greiti 25 arba 37 km/h ir sanaudos gali skirtis ant keliu litru, nors abu vaziavo "mieste".
Maziausias sanaudos buvo 6,12 L vaziuojant is Kauno i Jurbarka (90-100 km/h vidurkis), bandysiu vasara pasiekti <6 L/100km. Beje, tai yra visi kompo skaiciai, taciau labai panasus yra ir faktai: pilu pilna baka, vaziuoju iki lemputes ir vel pilna baka toje pacioje degalineje/koloneleje - Statoil. Didziausias skirtumas buvo 0,4 Litro maziau sunaudota nei rode borto kompas.
Didziausios - 11,5 L/100km per salcius vazinejant mieste. Tiesa, tuomet neveike termostatas (darbines temperaturos nebuvau pasiekes visa menesi), taciau ir su veikianciu/nauju termostatu darbines temperaturos nepasiekiu per salcius, t.y. nuvaziavus 9 km is namu i darba rodykle tik pradeda kilti. Jeigu bunu siek tiek daugiau pavaziaves ir sustoju sankryzoje - akivaizdziai krenta temperatura (aiskiai matosi skaitmeniniame displejuje). Taigi sutvarkytas termostatas nelabai man ir padejo taupyti, nes taip mieste darbines temperaturos ir nepasiekiau (t.y. tik pradedavo silti, o su neveikianciu net nepradedavo kilti rodykle).
Labiau ekonomija pasijaute kai nebesildau masinos 5-10 minuciu kiekviena ryta, nes tai yra gryniausias kuro deginimas ir greiciausiai masina niekad neuzsiltu prie -10 ant laisvu apsuku. Taip pat suzinojau, kad silta ora pucia ne is "mazojo" rato, taciau stovi kazkoks tenas (ne ant antifryzo zarnu, bet sildo ora) kuris ta silta ora pradeda pusti po 3-5 minuciu i salona. Taip pat reiktu susilaikyti nuo didesniu nei 2000 apsuku esant saltam varikliui (o tai yra isties sunku turint 170 arkliu).
Taip pat pasiziuriu sanaudas lygiai tokio pat modelio, kur skaiciai yra gerokai mazesni:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1Speju tai labiausiai susije su tuo, kad uzsieny mieste labai mazai vaziuojama (pagrinde autobanai, taigi greicio vidurkis bus tikrai didesnis nei 50 km/h), ten masinu tikrai niekas nesildo (pas mus kazkaip is senu laiku priimta pirma uzvesti masina ir tik po to valyti sniega, parukyti ir pan), gal geresne kuro kokybe (nors laidoje buvo rodoma kad geriausias kuras NESTE lyginant su keliu centrines Europos saliu degalinemis), geresne keliu bukle, padangos, masinos dar nenuvaziavusios virs 200.000 km ir kiti mazmoziai.
Taigi mano sanaudos yra labai artimos gamintojo nurodytoms ir tikrai galiu jas pasiekti (paprasciausiai reikia ziema siek tiek pakeisti vaziavimo ypatumus): Mieste: 8.14, uzmiesty 6,12 L/100km.
Beje, neseniai susipyliau Xado Metallic 3 in 1 (170 Litu) i tepalus - akivaizdziu pakitimu nepastebejau, taip pat bus sunku palyginti sanaudas, nes tame tarpe ir padangos, ir termostatas pakeistas, "tapke" palengvejo bei noras siek tiek pataupyti atsirado.... - turiu tiksla bent jau pagerinti gamintojo deklaruojamas sanaudas

Aplamai sis variklis ir nera prie taupiuju, bet norejau exclusivo bei traukos. Dabar pergalvojus greiciausiai imciau 2.0 (priedo ir daliu kainos kosmiskai skiriasi bei deficitas 2.2)