WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 25 2025, 16:47

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 77 78 79 80 81 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 05 2016, 09:35 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
turi C5 ir tokiu pasikartojanciu bedu.

1. prakiura kondicionieriaus radiatorius . kinietiskas apie 50-70 eur. problema galima ispresti uzdejus groteles po bamperiu
2. sugenda radiatoriaus ventiliatorius
2. truksta sukorodave dureliu stiklo trosai. pirkau is ebay kokybiskus storus . kazkas 15 eur.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2016, 12:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Su C5 X7 bendrai jau esu nuvažiavęs 100kkm.

2010 metų 2.2HDi 150kw Exclusive nuo 52kkm iki 104kkm
2012 metų 3.0HDi 177kw Exclusive nuo 34kkm iki 84kkm (šitas patinka labiau, važiuosim ir toliau, nes kol kas nieko geriau nerandu :) )

Gedimai:
1) Pas abu galinės stabilizatoriaus traukės pradėjo bildėti ties 60kkm
2) Pas abu po žiemos sugedo parkavimo sistema - 2010 metų pakeičiau du supuvusius daviklius, 2012 metų porą kart pasikeikė prieš porą dienų, kol kas veikia toliau.
3) 2010 metų 3 ir 4 amortizatorių jau turėjo lengvo nuotekio požymių, kurie važiavimui netrukdo, tech apžiūroj neprisikabino, bet skaitau, jog palyginus su Xantia ar XM, tai tikrai nėra idealu. Nuo 2012 (berods) naudojami kažkokie atnaujinti amortizatoriai, kurie neturėtų bėgti - bus matyt po poros metų.
4) Pas abu kartais kvailioja panoraminio stogo užuolaida - neužsikabina visos sekcijos. Čia panašu į bug'ą.
5) 2010 metų C5 turėjo problemų su elektra, kurios buvo susiję su nekokybišku remontu po avarijos. Dingdavo pasisukančių žibintų ir pakabos kompiuterio maitinimas dėl pažeistų laidų. Jokių kitų elektrinių bėdų neturi nei vienas nei kitas :)
6) 2010 metų 2.2HDi C5 po pardavimo sugedo turbina... Ir po to servise keitėm turbinas dar dviem tokiem varikliam - panašu, kad jos nėra labai ilgaamžės. Tepalai keisti kas 15kkm.

Trūkumai:
1) Puodelių laikiklio ir pasidėjimo vietos trūkumas. Su šiuo automobiliu pora kart metuose keliauju į užsienį ir tas šiek tiek erzina. Bagažinės dydis normalus (abu universalai), bet salono erdvėje daiktams vietos trūksta.
2) Pakabos darbas turi vieną specifinį bug'ą - kuomet ratas krenta į aštrios briaunos duobę (šulinį) kartais pritrūksta ar pakabos eigos ar tiesiog būna per didelis pakabos amortizavimo greitis, bet rezultatas didelis nemalonus bum... Tą turi tiek C5, tiek C6. Aišku tai būna tik labai specifinėms duobėms, bet visvien šiek tiek erzina.
3) Lėtas transmisijos darbas. Su 2l ar 2.2l varikliu važiuoja komfortiškai ir neerzina. Su čipuotu 3l HDi supranti, jog pavaros jungiamos gana lėtai :)

Na o iš gerosiso pusės:
1) Salonas lyginant su konkurentas modernus ir gražus. Kaip jau minėjo kolegos - įsėdus į tiesioginius konkurentus darosi graudu. Aišku pasedėjus šių metų MB E class suprantu, jog judėti į priekį yra kur :)
2) Kainos ir komforto santykis labai geras. Ilgose kelionėse C5 tikrai tylus ir komfortiškas. Pakaba prikrovus nenusėda, važiuoja minkštai, nevargina.
3) Didelis privalumų kiekis - elektrinė bagažinė, navigacija, pasisukantys xenon žibintai, sėdynių atmintis, galinio vaizdo kamera tikrai malonūs privalumai.
4) Kainos ir patikimumo santykis - už galimą skirti biudžetą galiu nusipirkti šviežią komfortabilų automobilį, kuris yra patikimas dėl mažos ridos. Jeigu pagal savo kriterijus (reali iki 100kkm rida, nuo 150kw, universalas) ir biudžetą norėčiau rinktis ką nors kito - išeitų tik prastesnės klasės/komplektacijos automobiliai, arba daug daugiau nuvažiavę alternatyvos (mažiau patikimos).
5) Varikliai - tiek 2.2HDi, tiek 3.0HDi varikliai yra salyginai ekonimiški, tylūs ir dinamiški.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2016, 12:18 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
2) Pakabos darbas turi vieną specifinį bug'ą - kuomet ratas krenta į aštrios briaunos duobę (šulinį) kartais pritrūksta ar pakabos eigos ar tiesiog būna per didelis pakabos amortizavimo greitis, bet rezultatas didelis nemalonus bum...

Vakaru europoje nera duobiu tokiu kaip pas mus. Tai turbut varliavalgiai nepagalvojau kad kazkur Europos uzkampiuose gali buti duobetu keliu :D

Navigacija NG4 puiki !! Kiek mates tu metu auto su navigacijomis tai ne vienoje auto nebuvo tokio lygio navi.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 06 2016, 00:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
2010 metų turėjo NG4 - labai maloni ir patogi naudoti dėl pilnos skaičių klaviatūros (kaip senuose telefonuose), nes tuomet labai paprasta suvesti adresą (kaip sms), tačiau neturi galinio vaizdo kameros.
2012 metų turi RT6 - adresą vesti labai nepatogu, taip pat labai keistas garso reguliavimas mygtukais + -, dažnai pasigestu paprasto ratuko :( Kita vertus - RT6 turi galinio vaizdo kamerą, nors jinai gana greitai užsineša, tamsoje filmuoja prastai, yra parktronikai, bet visvien karts nuo karto maloniai pasitarnauja parkuojant automobilį.

Taip pat RT6 jau trinasi centrinis rutuliukas ir garso reguliavimo gumuoti mygtukai.. Automobiliui, nuvažiavusiam 80kkm pradėję trintis mygtukai nuvylė. RT5 ir prie 300kkm gražiai atrodo, RT6 žingsnis atgal.

Pamiršau paminėti - NG4 teko keisti ekrano matricą (pavyko nebrangiai surasti aliexpress atskirai matricą), bet manau, jog ji buvo pažeista keičiant priekinę panelę (buvo šovę pagalvės). Servise taip pat dažnai pastebiu labai subraižytus RNEG ekranus - jie daug mažiau atsparūs nei RT4-6 ir NG4.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 06 2016, 18:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 28 2016, 06:37
Pranešimai: 60
Miestas: vilnius
Gal kam iš praktikos teko susidurti su automatinės pavarų dėžės remontu? (2010 benzinas) kiek eurų sumoj gali kainuot?


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 06 2016, 18:19 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
tai parasyk kokia dar pavaru deze. AL4 , AM6 ?

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 06 2016, 20:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Gal dar visai būtų įdomu ir sužinoti, kokios bėdos. Nes gedimu laikoma ir tada, kai bėga tepalas per pusašį, o tai senam automatui (ne AM6, nes pas jį pusašiai sausi) remontas kainuoja kokius 30-40eur. Bišką pigiau už kapitalinį remontą, žodžiu...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 06 2016, 20:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 28 2016, 06:37
Pranešimai: 60
Miestas: vilnius
Žiūriu per aukcioną vieną C5 2010 metų bezininį, nurodyta jog yra greičių dėžės problema, skleidžia pašalinius garsus, reik įsivertinti galimus nuostolius


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 06 2016, 20:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Tai vertink, ko čia mus dar velt, nei mašinos mačiusius, nei apie ją ką žinančius?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 06 2016, 22:33 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 28 2016, 06:37
Pranešimai: 60
Miestas: vilnius
tadas1991 rašė:
Tai vertink, ko čia mus dar velt, nei mašinos mačiusius, nei apie ją ką žinančius?

Paskaityk dar kartą klausimą jei nesupratai, o jei neturi ką protingo parašyt tai geriau praleisk.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 06 2016, 23:14 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
paskambink i srotus ir paklausk kiek kainuoja pavaru deze kita bei dar keitimas.

cia blogiausias atvejis jei tvarkyti neapsimokes o reiks keisti deze.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 07 2016, 06:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Vytvlnn rašė:
tadas1991 rašė:
Tai vertink, ko čia mus dar velt, nei mašinos mačiusius, nei apie ją ką žinančius?

Paskaityk dar kartą klausimą jei nesupratai, o jei neturi ką protingo parašyt tai geriau praleisk.

Paskaityk dar kartą atsakymą, jei nesupratai, o jei negebi protingai paklaust, tai geriau nesitikėk ir protingo atsakymo.
Į dabartinį klausimą atsakymas yra: 2010tų benzinui iš aukciono su pašaliniais garsais dėžės remontas gali kainuoti 30-2000eur.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 07 2016, 09:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
taurius rašė:
2010 metų turėjo NG4 - labai maloni ir patogi naudoti dėl pilnos skaičių klaviatūros (kaip senuose telefonuose), nes tuomet labai paprasta suvesti adresą (kaip sms), tačiau neturi galinio vaizdo kameros.
2012 metų turi RT6 - adresą vesti labai nepatogu, taip pat labai keistas garso reguliavimas mygtukais + -, dažnai pasigestu paprasto ratuko :( Kita vertus - RT6 turi galinio vaizdo kamerą, nors jinai gana greitai užsineša, tamsoje filmuoja prastai, yra parktronikai, bet visvien karts nuo karto maloniai pasitarnauja parkuojant automobilį.

Taip pat RT6 jau trinasi centrinis rutuliukas ir garso reguliavimo gumuoti mygtukai.. Automobiliui, nuvažiavusiam 80kkm pradėję trintis mygtukai nuvylė. RT5 ir prie 300kkm gražiai atrodo, RT6 žingsnis atgal.

Pamiršau paminėti - NG4 teko keisti ekrano matricą (pavyko nebrangiai surasti aliexpress atskirai matricą), bet manau, jog ji buvo pažeista keičiant priekinę panelę (buvo šovę pagalvės). Servise taip pat dažnai pastebiu labai subraižytus RNEG ekranus - jie daug mažiau atsparūs nei RT4-6 ir NG4.


Gerai, kad pas Peugeot 508 RT6 ratukas rinkti adresui ir valdyti meniu po ranka ir garsinti/tylinti normalus rutuliukas :)

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 07 2016, 15:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 05 2016, 18:45
Pranešimai: 5
Miestas: Lazdijai
Sveiki, rimtai galvoju isigyt c5, kadangi prisireike universalo su kiek didesne prosvaisa, man rodos kad butent c5 su hydroactiv vaziuokle geriausiai atitiktu mano poreikius.
Klausimas is esmes butu mazdaug nuo kokios ridos prasideda brangios problemos su vaziuokle ir sankaba?
Svarstau ar ieskotis brangesni iki 200t km ir tiketis kad dar kokius metus neges ar imt pigesni su sakykim 300t km ir pasilikt pinigu rimtesniam remontui? Pinigu tam noreciau skirt iki 7000. Cia jau su visom islaidom.
Tap pat ar nebuna su ta vaziuokle kokiu staigiu fokusu? Kaip tevui buvo kad netiketai priekis nusileido ir bampt karteriu i akmeni :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 07 2016, 18:26 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
na as vaziuoju tai dar su hidraulika nieko nebuvo blogo atsitike.
ten iki kazkuriu metu gamybos priekiniai amortizatoriai slapiuodavo.

Matai reikia ir tvarkyti citroen pas meistrus kurie yra su jais susidure :?

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 77 78 79 80 81 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007