Su C5 X7 bendrai jau esu nuvažiavęs 100kkm.
2010 metų 2.2HDi 150kw Exclusive nuo 52kkm iki 104kkm
2012 metų 3.0HDi 177kw Exclusive nuo 34kkm iki 84kkm (šitas patinka labiau, važiuosim ir toliau, nes kol kas nieko geriau nerandu

)
Gedimai:
1) Pas abu galinės stabilizatoriaus traukės pradėjo bildėti ties 60kkm
2) Pas abu po žiemos sugedo parkavimo sistema - 2010 metų pakeičiau du supuvusius daviklius, 2012 metų porą kart pasikeikė prieš porą dienų, kol kas veikia toliau.
3) 2010 metų 3 ir 4 amortizatorių jau turėjo lengvo nuotekio požymių, kurie važiavimui netrukdo, tech apžiūroj neprisikabino, bet skaitau, jog palyginus su Xantia ar XM, tai tikrai nėra idealu. Nuo 2012 (berods) naudojami kažkokie atnaujinti amortizatoriai, kurie neturėtų bėgti - bus matyt po poros metų.
4) Pas abu kartais kvailioja panoraminio stogo užuolaida - neužsikabina visos sekcijos. Čia panašu į bug'ą.
5) 2010 metų C5 turėjo problemų su elektra, kurios buvo susiję su nekokybišku remontu po avarijos. Dingdavo pasisukančių žibintų ir pakabos kompiuterio maitinimas dėl pažeistų laidų. Jokių kitų elektrinių bėdų neturi nei vienas nei kitas

6) 2010 metų 2.2HDi C5 po pardavimo sugedo turbina... Ir po to servise keitėm turbinas dar dviem tokiem varikliam - panašu, kad jos nėra labai ilgaamžės. Tepalai keisti kas 15kkm.
Trūkumai:
1) Puodelių laikiklio ir pasidėjimo vietos trūkumas. Su šiuo automobiliu pora kart metuose keliauju į užsienį ir tas šiek tiek erzina. Bagažinės dydis normalus (abu universalai), bet salono erdvėje daiktams vietos trūksta.
2) Pakabos darbas turi vieną specifinį bug'ą - kuomet ratas krenta į aštrios briaunos duobę (šulinį) kartais pritrūksta ar pakabos eigos ar tiesiog būna per didelis pakabos amortizavimo greitis, bet rezultatas didelis nemalonus bum... Tą turi tiek C5, tiek C6. Aišku tai būna tik labai specifinėms duobėms, bet visvien šiek tiek erzina.
3) Lėtas transmisijos darbas. Su 2l ar 2.2l varikliu važiuoja komfortiškai ir neerzina. Su čipuotu 3l HDi supranti, jog pavaros jungiamos gana lėtai

Na o iš gerosiso pusės:
1) Salonas lyginant su konkurentas modernus ir gražus. Kaip jau minėjo kolegos - įsėdus į tiesioginius konkurentus darosi graudu. Aišku pasedėjus šių metų MB E class suprantu, jog judėti į priekį yra kur

2) Kainos ir komforto santykis labai geras. Ilgose kelionėse C5 tikrai tylus ir komfortiškas. Pakaba prikrovus nenusėda, važiuoja minkštai, nevargina.
3) Didelis privalumų kiekis - elektrinė bagažinė, navigacija, pasisukantys xenon žibintai, sėdynių atmintis, galinio vaizdo kamera tikrai malonūs privalumai.
4) Kainos ir patikimumo santykis - už galimą skirti biudžetą galiu nusipirkti šviežią komfortabilų automobilį, kuris yra patikimas dėl mažos ridos. Jeigu pagal savo kriterijus (reali iki 100kkm rida, nuo 150kw, universalas) ir biudžetą norėčiau rinktis ką nors kito - išeitų tik prastesnės klasės/komplektacijos automobiliai, arba daug daugiau nuvažiavę alternatyvos (mažiau patikimos).
5) Varikliai - tiek 2.2HDi, tiek 3.0HDi varikliai yra salyginai ekonimiški, tylūs ir dinamiški.