Galima net sumažinti galią

Esmė ta, jog teoriškai galia ir ekonomiškumas yra du skirtinig dalykai, su sąlyga, jog akseleratoriaus pedalas spaudžiamas atsakingai.
Esmė ta, jog variklis važiuodamas tolygiu režimu ir greitėdamas didžiausia galima akseleracija dirba visiškai skirtingais režimais. Galia yra tiesiog didžiausio leistino kuro padavimo išraiška, o čia jau yra vairuotojo, taupančio kurą arbe ne, sąmoningumas kiek dažnai naudoti tą pilną akseleraciją.
Principe modifikacijos, susijusios su ekonomija, nelabai ką turi bendro su galia. Jeigu vairuotojas nespaus pilno gazo - jam ir valgys mažiau. Jeigu vairuotojas nesugeba suvaldyti akseleratoriaus paspaudimo - galima jį nubukinti iki tam tikro paspaudimo lygio arba išvis palikti mažesnį galingumą. Taip pat galima sumažinti galingumą iki tam tikrų sūkių ir didinti kituose ir t.t. Žodžiu viskas atsiremia į vairuotojo sąmoningumą. Vieni nori didžiausios įmanomos ekonomijos visur ir pilno galingumo tik pilnai nuspaudus akseleratoriaus pedalą, kiti sako, jog nuspaudus daugiau negu pusę jam variklis "dūsta" ir tuomet jis tokio čipavimo net nejaučia, todėl esi priverstas jautrinti pedalą, o tai dažniausiai blogina ekonomiją...
Žodžiu yra daug niuansų, bet su protingu požiūriu galima šį bei tą nuveikti. Turiu porą klientų, kurie dirba tik prie ekonomijos... Bet jų ir važiavimo stilius toks, jog sugeba su 2l hdi 8v 100kw (po čipo) Evasion važiuoti sunaudodami 4,5-5l 100km...