Visi kalba apie Mobile.de, bet iš tiesų ten kainos pakeltos yra. Realiai pirikupai perka ne iš autoscauto ar mobile, o vietoje iš aikštelių, kur kainos yra kažkiek mažesnės (yra
galimybė derėtis, todėl dažnai nusprendžiama pirkti ar ne per kelias minutes), todėl lyginti mobile.de mašinas už 4 tūkstančius yra ne visiškai ok, nors pati mintis yra teisinga.[/quote]
As galiu pasakyti kokia ta galimybe deretis. Daznai autovezio puse uzkrauna nuvyke i tokia vieta, pirkti vienos, o pasiulo taip: pirksi 3-4, numesiu nu visu kainas (ir dar paskaiciuoji, jog ir penkta iseis), todel greit kainos nukrenta, o pas mus pardavineja ne tik ta autoscaut ar mobile de kaina, bet dar ant kito lavono ir gerai uzmeta.
Tiesa, kas atkreipet demesi i mano posta, tai variantas idetas buvo kaip pvz, nes manes nei automatai nei kabliai negazdina, aktualiau variklio kantrumo dalykai. Kai vazineju su 51 kw dyzeliuku kurio nedamuse net generatoriaus dirzelis plyses ir isisukes i pagrindinio skyva, po danties prametimo su masina vaziuoju kaip vaziaves. Todel aktualiu klausimu islieka pats variklio problemiskumas. Ir taip aisku, kad dyzelio eksploatacija yra brangesne nei benzininio, o ir naudotai skubesi ziuret kaip laikosi dirzas, skyvai, itempejai ir t.t... viena kai matai gatvem tokius vazinejant, o kita kai savininkas ar tokia masina turejes zmogus gali pagirti/pabarti.
O kas liecia kabli, mano pacio citrina is Olandijos su kabliu parvaziavo, tai galas sudribo kai torsijonai istizo, o tokiam senukui kazkaip restauruoti juos gal nelabai reikalinga. Kaip is Olandijos, masina parvyko nenuvaikyta, nesutrinta ir po kapotu labai tvarkinga. Puiki miesto masinyte.