Kadangi iš arčiau susidūriau su tokiu sklendžių remontu be panelės nuėmimu ir pabandžiau į problemą pasigilinti labiau analitiškai, negu dauguma remontuotojų, kurie suklijuoja sklendę arba deda remontinę, ir kiša viską atgal, dabar jau galiu pakomentuot.
Pirma problema yra silpnas sklendės plastikas, kurį galima laužyti praktiškai tarp pirštų.
Daug didesnė problema - žingsninio varikliuko veikimo principas. Klimato kontrolės kompas varikliuką nuo kraštinės iki kraštinės padėčių suka daugiau, negu reikia. T.y. tiksliai nežinau, ar jis suka nustatytą laiką, ar suka pagal matomą padėtį, ir kol nepasiekta siekiama padėtis, suka nustatytą laiką, tuomet sustoja, bet padėtis susiklosto tokia, kad varikliuko kraštinės padėtys yra platesnės, negu sklendės galimybės judėti. Tam reikalui ties pačia jungtimi korpuse numatytos atramos sklendės ašies galui, kuris su lizdu, tačiau jos dirba neefektyviai, t.y. sklendė į angos kraštą atsiremia anksčiau, negu ašies guziukas į atramą. Sklendė yra deformuojama, pavargsta ir po n kartų triokšteli. Paremontavau, žiūrėsim, kaip ir kiek laiko veiks. Sklendę klijavau Wurth epoksidiniu plastelinu, kuris sustingęs kaip akmuo. Aplipdžiau taip, kad toje pačioje vietoje tikrai nebelūš, bet gali lūžti ir kitur, kur negalima buvo aplipdyti, t.y. prie pat ašelės lizdo.
Beje, kas dirbsit ir remontuosit, atkreipkit dėmesį, kad geriau neužvedinėti automobilio, kol vykdomas remontas ir nejunginėti varikliukų, neįkištų į sklendes. Paskui yra truputį darbo, nes jei užvesit prijungtai ir kažką pasukiosit, nusisuks varikliukai ir pames savo padėtis taip, kad niekaip nepavyks įdėti į lizdus, nes bus pvz nusisukę 180o, o sklendės maksimalus posūkis 60o

Pasukus galvą, nesunku sugalvot, kaip juos sustatyt atgal į vietas, o paskui jau pasigauna padėtis patys, nes kaip sakiau, yra atramos, bet faktas, kad vargo ir galbūt net streso ar noro kažką sulaužyt tai paturėsit.
Manau, kad lygiai dėl tos pačios priežasties išsimala ir C5 pirmukų sklendžių lizdai, ir XM sklendžių tarpinės detalės. Sistemos idėja iš esmės gera, nes pati prisiadaptuoja prie nuokrypių ir netikslumų, galimų nedidelių gedimų arba remonto pasėkmių, nes nepaskaičiuota tai, kad ta adaptacija per stipriai laužia ranką

Nors parodykit man tokį citroeną, kuriam sklendės neatlaikė garantinio laikotarpio...
