Nepasakysi, kad tas variklis yra grynai BMW kūrinys. Elektros jungtys ir varžtai kai kuriose vietose labai labai prancūziški, visiškai prancūziški. Kai kurie architektūros sprendimai taip pat labai prancūziškai atrodo. Nors pati architektūra variklio nėra visiškai prancūziška, kai kuriose vietose stipriai matosi vokiškos rankos palietimas. Čia bent jau kiek mano kreiva akis įžiūrėt sugeba
Juk ir buvo teigiama, kad prancūzai kartu su vokiečiais tą variklį sukūrė. Matomai, bloką ir gudrias dizaino ir inovacijų idėjas kūrė prancūzai, o BMWistai užmetė savo nuo senų seniausiai atidirbtą VANOS sistemą, grandines, reguliuojamus vožtuvus, reguliuojamą vandens pompą ir kitas jiems įprastesnes sistemas. Matomai Miniukui reikėjo kažkokio naujo mandro benzinuko, tai nusprendė padėti PSA koncernui ir gauti lygias teises į tą motorą. Į jokį BMW markės modelį tas variklis nebuvo montuojamas, tik į kelis Mini modelius

Žodžiu, turiu dabar jau įrankius ir šiek tiek praktikos. Prie Valvetronic'o dar neteko lįsti, bet jei kam ateity prireiks grandines ar Vanosus patikrint ar pakeist, adaptacijas padaryti ir panašiai - galite kreiptis

Tas nėra pigu, beje, nes dalys tik arba nelabai patikimų gamintojų, arba originalai. Renkuosi kažkaip originalą.
Žvakėms netgi prireiks specialios galvutės, kuri 14mm, dvylikakampė ir labai plonos sienutės. Nebrangi ji, galima įsigyti be problemų, bet su niekuo kitu neatsuksi, jei staigiai prireiks
