ukw rašė:
Nu tai giminės ir draugai nesiskaito.
Aš va nuo vakar Xantijų, XMų ir BXų hidraulikų neberemontuoju.
Tai taip pat, išskyrus giminių ir draugų, t.y. tik savo pačio, nu ir dar mamos
Visi kiti siunčiami nafig, arba, jei tinka, darom paprastuoju būdu, kai atsainia akimi apžiūrima situacija, pabandoma paprastai kažką atsukti, ir jei paprastai neatsisuka arba jau net iš vaizdo matosi, kad tikrai nejudės, traukiami paprastieji ardymo įrankiai - 2kg, bulgarkė, kirstukas. Viskas šniojama NAFIG, kuo labiau sulaužant, kad nebekiltų minčių kažką dar panaudoti. Vamzdeliai tik nauji už DAFIGA brangiai, hidrauliniai komponentai tik idealios būklės iš Saulyno arba dar iš kažkur. Įtartinai atrodančių klientų turimų detalių net nemontuojam. Ir visa tai darom TIK kliento garaže, nes mum nebereikia nejudančių puvėkų.
Saulynui irgi, kiek vakar su juo kalbėjom ir diskutavom, nebereikia nejudančių puvėkų, nes jau sočiai prikeitė galinių sferų kartu komplekte su amortikais. Dabar sakė paprašys tekintojo pritekint varinių ar bronzinių minkštų žiedų vietoj sferos gumelės, ir visiem supuvusiem amortikam prisuks su dvimetrinėm cangėm
Nes vakar Xantijai, beje pačiai naujausiai, kiek tik būna, hidrauliką paremontavau. T.y. pradėjau paremontuoti. T.y. reikėjo pakeisti vieną stabdžių vamzdelį ir patikrinti, kodėl krenta galas.
Reziume, ryte staigiai (nes darbų eilė surikiuota trim savaitėm į priekį) reikalingos dalys: abu stabdžių vamzdeliai ir trišakis. Nes visai nenorėdamas nulaužti ir keisti ilgojo vamzdelio, turėjau nukirpti ir kito rato vamzdelį, kuris buvo sandarus, bet vos truktelėjus iš lizdo, vistiek nulūžo, ir supjaustyti su bulgarke trišakį, kad nusukčiau jį nuo ilgojo.
Proffanas vakar patikrino ir užpildė arba pakeitė užpildytom visas reikalingas sferas, tai gavosi pakeistos keturios naujos/naudotos pildytos ir viena užpildyta gimtoji. Po šito remonto nuvažiavus kilometrą - praspjovė sferos manžetą per išpuvusį galinio amortiko galą. Tai į dalių sąrašą ir amortikas. Iš amortiko vamzdis neatsisuko, tai teoriškai dar į dalių sąrašą ir vamzdis, nes hidroaktyvo pusėj tas galas pajudėjo. Nenorėjau net galvot, kaip aš dar ir tą vamzdį keisiu, tai išsitraukiau bulgarkę ir supjausčiau nafig amortiką, kad atsukt vamzdį nuo amortiko. Labai patiko man šitas būdas, nes kai supjaustai, viskas išsitraukia ir išsiardo, tai nuo šiol jokių kaitinimų ir purškaliojimų "ant nakties įmirkimui", viską pjaustysiu...
Prašiau Proffano ir vamzdelį pakeisti, tai žmogus labai teisingai nusprendė, kad po sferų darbelio vamzdžio keisti vakarop jau nebesiėmė, nes apžiūrėjęs situaciją savo patyrusia akimi, iškart pasakė, kad "čia bus PROJEKTAS"
Visa tai aišku negalioja puikiai išlaikytiems ir prižiūrimiems bolidams. Tai žinau vieną tokį BX, vieną Xantia, ir nei vieno XMo.