WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

c5 gamina tikriausia kinai
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=14743
Puslapis 23

Autorius:  proffanas [ Kov 30 2008, 10:30 ]
Pranešimo tema: 

Nu šūdas tie C5; ypač iki pirmojo minirestailo, kol buvo išgaudytos vaikiškos modelio ligos. Daug ką paguos, kad tas pats buvo ir tą patį šnekėjo savo laikais apie XMus; nieko naujo po šia saule. Bet XMai, net ir '89 gamybos, vis dar važiuoja, o kai kurių savininkai netgi patenkinti. Panašiai gali būti ir su C5.

Bet negi temos autorius tikisi, kad po 70kkm ar 100kkm ridos jokios dalys automobilyje nesudilo, ir niekas nereikalauja remonto? IMHO, po 100-120kkm ridos jau laikas pilnai perrinkti visą važiuoklę ir pusę elektrinių prietaisų/daviklių. Ir visai nesvarbu, citroenas tai ar jaguaras. Jei tai neatliekama, ko stebėtis, kad kažkas be išankstinio įspėjimo sugenda?
Kitajcai čia nekalti.

Autorius:  CITRINA C5 [ Kov 30 2008, 11:31 ]
Pranešimo tema: 

pas mane 2002 metu o jau praleke 350000 km.o jus galvojat, kad kiek spidas rodo tiek ir yra pralekes.nezinau ar vokietis parduos gera mazai pravaziuota masina?spida atsukti kainuoja 80 litu ir trunka kelias minutes.nebukit naivuoliai ziuredami i spidometro parodimus :wink:

Autorius:  db_xm [ Kov 30 2008, 11:36 ]
Pranešimo tema: 

uodas rašė:
... o kaip suprast "suprojektuota max pigiai"?
kur tu radai projekto kashtus ir dar palyginimus su kitu modeliu projektu kashtais ...

Nu ne projektavimo kaštus turėjau uomenį, o tai, kad projektavimo metu pagrindinis kriterijus buvo kuo pigesni galmybos kaštai. Kur tik pažiūrėsi, tvirtinimai kaip lego, netgi pačiam variklį. Jei ardai XM'a tai visur jaučiasi, kad buvo galvota apie tvirtumą, išskyrus elektrą, su kuria prancūzai susipykę tiek xm'e tiek c5 :). Čia kaškas panašaus, kaip lygint gipso kortonkes, su caro laikų mūru.

Autorius:  db_xm [ Kov 30 2008, 11:38 ]
Pranešimo tema: 

CITRINA C5 rašė:
pas mane 2002 metu o jau praleke 350000 km.o jus galvojat, kad kiek spidas rodo tiek ir yra pralekes.nezinau ar vokietis parduos gera mazai pravaziuota masina?spida atsukti kainuoja 80 litu ir trunka kelias minutes.nebukit naivuoliai ziuredami i spidometro parodimus :wink:

Netik spidometras rodo ridą, yra dar N variantų kaip ridą patikrint.

Autorius:  CITRINA C5 [ Kov 30 2008, 17:27 ]
Pranešimo tema: 

db_xm rašė:
CITRINA C5 rašė:
pas mane 2002 metu o jau praleke 350000 km.o jus galvojat, kad kiek spidas rodo tiek ir yra pralekes.nezinau ar vokietis parduos gera mazai pravaziuota masina?spida atsukti kainuoja 80 litu ir trunka kelias minutes.nebukit naivuoliai ziuredami i spidometro parodimus :wink:

Netik spidometras rodo ridą, yra dar N variantų kaip ridą patikrint.
bet jei sumokesi 200 lt.tai is visu kompu istrins tavo parodimus ir tu galesi N vietu ieskoti ir nesurasi tikros masinos ridos

Autorius:  CITRINA C5 [ Kov 30 2008, 17:32 ]
Pranešimo tema: 

bet jei pardavejas sumokes 200 lt.tai is visu kompu istrins ,tai tu galesi N vietu ieskoti ir nesurasi tikros masinos ridos.del to ir rasau, kad kiek nores pardavejas tau tiek ir padarys km.(o jus ziuresit i spidometra ir sakysi pralekus tik 80000 km.)

Autorius:  uodas [ Kov 30 2008, 19:34 ]
Pranešimo tema: 

CITRINA C5 rašė:
pas mane 2002 metu o jau praleke 350000 km.o jus galvojat, kad kiek spidas rodo tiek ir yra pralekes.nezinau ar vokietis parduos gera mazai pravaziuota masina?spida atsukti kainuoja 80 litu ir trunka kelias minutes.nebukit naivuoliai ziuredami i spidometro parodimus :wink:

kodel gera?
mušta dazniausiai parduoda :)
na tu pats paskaiciuok
350000km per 5metus - cia apie 200km i diena - sutinku, kad yra atveju ir sudetingesniu, pravaziuoja ir daugiau, bet tikrai tai nera su visa vokieciu, ar prancuzu nacija, kuri i diena vis po 200km pralektu - jie taipat dirba iki vakaro, eina i bara atsigert alaus, kartais vaziuoja su traukiniu, nes tai zymiai greiciau ir patogiau ir t.t. taigi nereik man cia trint smegenys, kad visi kas vokietijoj turi c5 lekia kazkurtai amzinai- ir nereik sakyt, kad tai nera normalu, kad po 5metu pravaziavusi masina 150000 arba dar net maziau. - visai realu, kad tas jusu vokietis i diena pravaziuoja apie 50km ir tada gaunasi tik 90000 - taigi ko atsukinet?

Autorius:  CITRINA C5 [ Kov 30 2008, 19:43 ]
Pranešimo tema: 

spinta ir namuose stovinti susibraizo, tai ner ko noret is masinos kuri vaziuoja,kad negestu.

Autorius:  db_xm [ Kov 30 2008, 19:44 ]
Pranešimo tema: 

Nu iš serviso db tai neištrins už 200 lt. Bet čia jau nugrybavom ne į temą.

Autorius:  CITRINA C5 [ Kov 30 2008, 19:45 ]
Pranešimo tema: 

atvaziuok i kedainius ir istrins,golfui 4 60-80 lt.

Autorius:  db_xm [ Kov 30 2008, 20:15 ]
Pranešimo tema: 

Aš turėjau uomenyje, Citroen autorizuotų servisu auto aptarnavimo duomenų bazę. Pagal VIN gan dažnai galima atsirinkt, net nemačius auto.

Autorius:  proffanas [ Kov 30 2008, 20:23 ]
Pranešimo tema: 

CITRINA C5 rašė:
atvaziuok i kedainius ir istrins,golfui 4 60-80 lt.
Na, ir ką taip apgausi? Nebent tuos, ko ir apgaudinėti nereikia; patys prašosi...
Įkiši nosį į saloną, pasižiūri po kapotu, palendi po mašina. Ir užtenka; per pusvalandį gali nustatyti ridą kokių 20proc tikslumu.
Ne paslaptis, kad nemažai mašinų (antros šeimoje) naudojamos tik nuvežti vaikams į mokyklą ar nuvažiuoti porąsyk per savaitę parduotuvėn, ir jų rida būna minimali.
Taip pat ne paslaptis, kad autobanuose palei redlainą vaikomi kreiseriai susuka per trejetą metų ir po pusę milijono km, beveik nesudylant kėbului, vairui ir salonui. Mūsų "gudručiai", aptikę tokį, momentaliai atsuka spidometrą ligi kokių 80kkm ir bando parduoti už kosminę kainą bemaž kaip naują :D . Na, ir kas? Kaip db_xm jau minėjo, yra milijonai paprasta akimi nematomų ridos simptomų.
Bet rida-dar ne viskas. Užmiestyje vaikytiems dažnai pareina varikliai, pavarų dėžės, jų pagalvės. Bet užtat kėbulai ir salonai būna bemaž idealūs. Eksploatuotiems mieste, tikroji rida paprastai būna mažesnė, bet užtat dažniausiai būna kiek apgadintos skardos ir išbaladotos važiuoklės; prie mirties būna ir stabdžių bei vairo sistemos.

Kartojuosi: pirkdami mašiną nė nežiūrėkite į ant spidometro matomą ridą, nes apie automobilio tikrąją būklę šis faktorius nieko nesako. Kaip nesako ir "idealus" salonas ar "ideali" išorė. Nes gaunasi, kad dažnai perkama rida, salonas ar fasadas, o iškart po to skundžiamasi "waiwai, sugedo". :) O ko ten negesti, jei mokėta tik už ridą ar saloną, o ne už pvz. variklį ar važiuoklę? :roll:

Autorius:  ramuniuks [ Geg 30 2008, 23:06 ]
Pranešimo tema:  Re: c5 gamina tikriausia kinai

visus pasisakymus permeciau,bet taip ir nesupratau kodel tas c5 SUDAS?primeskit,kiek forume kalbama apie xm gedimus ir apie c5.,ir gedimu specifika.......,man atrodo xm berniukai užsiciklino.kiek dar vazinesit su xm ar xan.,ka nesinori persesti i C5 ar C6 ?galit neatsakyti

Autorius:  proffanas [ Geg 31 2008, 06:56 ]
Pranešimo tema:  Re: c5 gamina tikriausia kinai

ramuniuks rašė:
primeskit,kiek forume kalbama apie xm gedimus ir apie c5

A; ramuniuks :) .
Tai tos pačios teisybės dėlei primesk ir, kiek XMams metų ir nuo kada jie gaminami, ir kiek metų turi seniausias C5... Jei apie sulaukusius 17-19 metų C5 tik tiek bus galima prirašyti, bus labai šaunu. Bet abejoju, ar daug cėpenktukų aplamai ligi tiek išgyvens :D .

Autorius:  ramuniuks [ Geg 31 2008, 13:50 ]
Pranešimo tema:  Re: c5 gamina tikriausia kinai

:bum:

Puslapis 23 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/