Pas mane tai buvo panasus "gedimas",kai pasildavo gerai masina imdavo pirmo begio neijunginet kai judant is vietos,pergazavus isijungdavo begis su smugiu neblogu tokiu

,prie to pacio dar vaziuojant imdavo ir "ismesdavo" begi,t.y. pasidaro toks plaukiojantis begis,lyg yra lyg nera,vaziuoja su dideliu prabuksavimu.Taip vaziuot kadangi nenorejau,pradejau iekotis meistru.Suradau..padare diagnostika,ir nustate kad reikia keisti tepalo slegio reguliavimo solenoidus( 700 LT),pakeite.problema issisprende tik is dalies,vistiek liko begio neimetimas pasilus ir prapuldavo begis vaziuojant trasoje,tik tiek kad nemete klaidos,bet kaip ir niekas nepagerejo.tada dar buvo pakeisti greiciu dezes Input ir Output sensoriai(holo davikliai),tas aisku irgi nebuvo labai pigus malonumas,220+240 Lt.bet kaip ir spejau,niekas nepasikeite ir vel

tada nusivyles "meistrais" susiradau kitus...ten pasiule daryt kapitalini dezes remonta ,"nu mazdaug i 3000 Lt tilpsim"- su sypsena i usa papute meistras.."ne" -sakau as jam,-"gal tiek to"

tada ,po gero menesio apmastymu susiradau dar viena meistra,ir si karta buvau net nustebes,geraja prasme

jis pats sedo pravaziuoti su mano masina,isbande paziurejo ir taip preliminariai spejo kad bus valdymo blokas(dar vadinamas hidraulinis arba voztuvu blokas) nusproges,arba stringantis. dar pridure kad remontas 800 Lt ir be jokiu garantiju,gal pades gal ne.nu as pasakes kad pagalvosiu isvaziavau...viskas butu tuo ir pasibaige,bet...kadangi pats si bei ta raukiu apie automobilius,nors APD man tikras kosmosas,bet budamas diplomuotu inzinieriumi

nusprendziau pabandyti laime.susiradau ardymo schemas su aprasymais internete ir ta pacia diena islupau ta valdymo bloka.kaip ir sake meistras,nieko ten isoriskai nesimate ar jis geras ar blogas,tada su testeriu pamatavau visu voztuvu varzas,jos visos buvo vienodos,is to padariau isvada kad visi voztuveliai geri.tada emiausi ardyti pati bloka,jis suvarzytas daugybe varztu..ir labai nustebau(ir galbut savotiskai apsidziaugiau) kai radau kokius gal 4 varztus visai nepriverztus,atsisuko tiesiog pirstais,dar ir dabar nesuprantu kaip tai imanoma,manau kazkas buvo ji ardes anksciau ir pamirso uzverzti....kadangi jie buvo neuzverzti,tose vietose ploksteles nebuvo prisispaude viena prie kitos ir buvo didelis nesandarumas,t.y nesukildavo reikiamas slegis ir neimesdavo begio,tokia isvada is karto padariau,nors gal ir nevisai ji teisinga,nes kaip sakiau automatine deze man visai nepazistamas daikatas

tada isvaliau visa valdymo bloka,dar pasiskaites internete pabandziau sukeisti vietomis kelis voztuvelius,nes jie kaip ir identiski visi,tik kiekvienas atsako uz skirtingu pavaru perjungima ,pries tai pasipaises kaip jie buvo sudeti ir surinkau viska atgal,gerai uzverzes visus varztus

.uzpyliau nauju tepalu,gerai pasildziau masina ir sedau atlikt road test'a.

tik pajudejes pirma simta metru supratau kad mano "remontas" pavyko,begiai metesi be jokio velavimo ir "pakibimo",pagerejo isibegejimas,dingo didelis prabuksavimas,kuris anksciau buvo vaziuojant antru begiu,perjungimas tapo svelnus ir greitas,svarbiausia nedingineja pirmas begis sustojus ir nedingsta begis vaziuojant..nu krc...gailiuosi tik kad sukisau beveik 1200 pinigu be priezasties,o viskas buvo tik del keliu susiktu varztu. taip dar karta isitkinau,kad kai kurie "meistrai" yra visiski neimaneliai,tik paima litus ir beleka padaro. tokia vat istorija gavosi man su masina..kolkas ramu ir gera vaziuot...iki sekancio karto
