Saulynas rašė:
valdas 76 rašė:
Taigi, teknikinė praeita (aišku, dar reikėjo atlikt baisinį darbą-pasikeist numerio apšvietimo lempukes, ką pavyko padaryt netgi nesulaužius nė vieno stikliuko), rankinis stabdo tolygiai, tik kažkodėl nevienoda kairės ir dešinės pusės rankinio troso eiga (kairys vaikšto daugiau, dešinys-mažiau, kairėj pusėj stabdžių suportas keistas į naują prieš 2-2,5 metus, dešinys vis dar originalus, mechanizmas išvalytas ir suteptas).Įdomu, kas čia gali įtakoti, trosai ant svirčių uždėti vienodai šiaip jau, suportai taipogi nestringa

Tai pareguliuok

Niekas ten nesireguliuoja pas C5. Prie suportu trosai tiesiog įsistato ir įsikabina, o prie rankenos reguliuojasi, išėmus peleninę, bet tik bendra abiejų trosų jungtis. Matyt vienas suportas daugiau atleidžia kaladėles, o kitas mažiau, todėl reikia vienam suportui daugiau palenkti svirtelę, kad pradėtų spausti kaladėles į diską.
Laimonas rašė:
Va butent, uošviui keitėm ABU, kai ieškojom kodėl susukus vairą iki galo užstabdo kaladėlės(žinoma pirkti NAUJI vamzeliais u trosais, ORIGINALŪS už dagigą pinigų) - aišku nepadėjo, tik belekiek pinigų į balą. DVIESE darbuojantsi, ant duobės, prasikrušom beveik visą dieną. Dė...u skersą ant tokio CREATIVE TECHNOLY. Čia tokia gėda už citroeną kad negaliu. Nu debiliškesnio sprendimo negalėjo sugalvoti.
Taip kad pasakymas pasikeiciau be jokio vargo ir net be duobės, man prasikrušus visą šeštadienį... atrodo imk turbinkę ir išpjauk ta vamzdį vairuotojo pusės gabalais.
Penktadienį popiet pasikėliau C5 pirmoką ant keltuvo. Pakeičiau galinius hidrocilindrus (vienas leidžiantis į grįžtamą ir mašina krenta akyse užgesinta, o užkurtai pastoviai siurblys birbia, o kitas šiaip į porą turėjo būti, nes skyrėsi diametras, bet pajudinus sferą, nulūžo kraštas, išspjovė gumelę ir pradėjo aukštu slėgiu pūst LDSą ant galvos

) per porą valandų ir nuėjau keist tų trosų rankinio. Galvojau gal neseniai pripuvę, gal dar išsitrauks, bet kur jau... Tai užsakiau naujus šarvus ir ryt ryte atveš ir iki pietų sudėsim, o trosai jau seniai padėti nauji TRW. Viienąkart esu tik ištraukęs tuos trosus iš šarvų, kai buvo prieš gal metus keisti naujais jau. Jei ten dar originalai, praktiškai be šansų, ypač jei mašina Lietuvoje bent kelias žiemas važiavusi. Pats trosas dar eitų, bet jis ten turi tokią plastikinę kreipiančiąją-vamzdelinę viduje, kur i apsupta rūdžių, o yra pati labai silpna, tai stipriau patraukus, atitrūksta nuo plastikinio šarvo galo ir lieka viduje. Tuomet stipriau patraukus troso galas, per ją netelpantis, ją suspaudžia, sugarankščiuoja, išplečia, ir gaunasi klynas - stringa mirtinai. Kaitinant aišku ten galima viską išlydyt ir išpilt lauk, bet pigiau naujus vamzdžius nupirkt ir tepalo pripilt.
Dabar taip:
Magija 1 - keltuvas. Netrukdo duobės kraštai laviruoti šarvo, traukiant.
Magija 2 - duslintuvo nuėmimas. Kadangi dyzelis ir kadangi duslintuvo gofros ir tolimesnio sujungimo ties viduriu mašinos apkabos nesupuvę ir neseniai judintos, tai atsisuko lengvai. Tuomet keli klipsaii ir atitraukiam plastmasę, išlupam aliumoidinę karščio apsaugą. Atsukam šarvų varžtelius. Trosus atkabinam nuo suportų ir ištraukiam iš kilpų. Salone prie bėgių rankenos ištraukiam plastmasiuką ir įkišę pirštus, iškabinam trosus. Jei netelpa pirštai, teks imti visą plastmasę tarp sėdynių, bet ten vietos nėra mažai. Viskas, galima lupti šarvus lauk iš kėbulo. Galvojau, mhm, vietos nemažai, bet vistiek kažkur klius ir teks pavartyt, pažaist, pagrūst. NE, galima atsargiai traukiant netgi nieko nepaliest. Tobula
Nuo rugsėjo pradedu rašyti į eilę C5 rankinio trosų keitimui. Darbo kaina - 50eur, jei duslintuvas ardosi ir nusiima. Jei užvirinti sujungimai arba supuvę ir neatsisuka nuo variklio (po apačia paprasta nupjaut), tuomet daugiau. Medžiagas vežatės patys arba nupirksiu aš pagal tos dienos kainas.