Galiu ir aš kai kuo pasidalinti. Che che

Su savo C5 (2003 m., 2,2 hdi), kurio nepirkau, bet gavau kaip skolos grąžinimą, nuvažiavau jau beveik 40 000 km. Per tą laiką pakeičiau sankabą (teko keisti Vokietijoje - 850 EU), sankabos cilindriuką, kuris jungiasi su pedalu (150 EU. Tik nesiskaito, nes pats, dingus sankabai, netyčia sulaužiau:)), kuro slėgio reguliatorius (su darbais ir diagnostika 950 lt), oro srauto matuoklė (260 lt), pakeistas generatorius į visiškai naują neorginalų (Lenkijoje su darbais apie 1000 lt), kai kurios pakabos detalės (apie 300 lt), keistas pagrindinis diržas (su darbais 410 lt),nežinau kaip tiksliai vadinasi, bet turbūt galinių svirčių guoliai dėl kurių susidėvėjimo labai girgždėjo galas (gana pigiai, nes su sudėtingoku darbu ir detalėmis apie 300 lt). Du kartus keistas starteris (2 po 200 lt įskaitant darbus = 400 lt). Plius filtrai, tepalai, padangos ir kt. Išvalytas į saloną pučiantis vėją motoriukas, nes buvo užsikišęs šiukšlėmis, viena ksenoninė lemputė.
Nežinau, čia daug ar ne

Gal tokia papuolė, gal detales jau buvo laikas keisti (mašina jau sena, iš esmės visos pakeistos senos detalės buvo originalios) Kai ją paėmiau, neva buvo nuvažiavusi tik 128 000 km (rida gal ir netikra). Kolkas atsikratyti ją neketinu, nors visi įkalbinėja tą padaryti - neva jei pradėjo gęsti, tai ir nesustos.
Tik vis yra ką tvarkyti : turbina praleidžia tepalą, kažko tapo kieta važiuoklė (kažkas gal su hidraulika, gal davikliai). Remontuosiu ... Tiek įdėjus, nesinori parduoti. Trauka dyzelio labai gera (daugelis tik dulkes uosto

) palyginus ekonomiškas, automobilio dalys gana nebrangios, daug vietos, privalumų pakanka (oda, autopilotas, el. sėdynės, xenon, el. klima, el užsilenkiantys veidrodėliai, galinis parktronikas, maloni važiuoklė, kai hidraulika veikia gerai

))
Jie ką pamiršau, parašysiu vėliau.