Laimonas rašė:
HeLLmiX rašė:
Laimonas rašė:
Ant keltuvo varom pakele i auksciausia padeti ir niekas nenukris s. Net vartotojo vadove keiciant padanga parodyta tas... Nrisradinekit dviracio

Jei padanga pakeist tai tada jo i auksciausia. O jei vaziuokle remontuot? Auksciausioj viskas itemta poto su lauztuvais ir keis viska

as visada pakeles ant krltuvo nuleidziu, kad viskas atsilaisvintu ir butu imanoma normaliai dirbt

poto gi pasikelia kai nuleidi keltuva. Kartais reikia siek tiek prikelt su keltuvu, kad pradetu keltis pati ir tiek.

Butu LABAI IDOMU suzinoti, KAS TEN BUS ITEMPTA? Ta prasme esi kazkada kazka vaziuoklei dares? Jopapa, kuom tada skirias paprasta vaziuokle, negi kai remontuoji paprasta "SPIRUOKLINE" masina kaskart SUSPAUDI SPIRUOKLES? Reik keist vairo trauke, daway viray man susispauskit spiruokles, arba sarnyra keiciant

Ne nu ciudu ciudai.
Neisizeisk, cia piktas siandien esu ir visai ne ant tavo parasymo, siaip
PASIKARTOSIU, JOKIU BUDU NEGALIMA ANT PAKELTUVO VAZIUOTI SU NEPAKELTA I MAX PADETI VAZIUOKLE.
TAŠKAS.Jei reikia kažką daryti prie važiuoklės, tai yra kai darau kokį nors darbą, kad reikia pasileisti dalį važiuoklės, arba dar labiau, jei prie pačios hidraulikos, pvz bėgančio amortiko keitimas, tai...
1. Užvažiuoju ant keltuvo, susistatau kojas tvarkingai.
2. Atsisuku LDS bakelio kamštį (BŪTINAI, kitaip gali būti ir BUM, ir fontanų)
3. Lexia > Depressurise. Automobilis pamažu nusileidžia ant keltuvo kojų ir niekas niekam blogo neatsitinka.
4. Keliu keltuvu ir maloniai sau dirbu, nes visa važiuoklė palaida ir minkšta ir netrukdo jokie išsiskleidę po slėgiu amortikai.
Laimonai, neteko turbūt važiuoklių remontuoti ir pajusti, koks yra skirtumas tarp spyruoklinės pakabos ir pilnai išdrenuotos, t.y. tuščios hidropneumatinės pakabos. Nepalyginamai smagiau, ypač kai reikia visokius šarnyrus ištraukti ir pvz pas 307, C4, 206, 207 ir dar kai kuriems pilnai šakę nuspaudus žemyn tiek, kad jau baigiasi eiga ir atsiremia į tiltą, vistiek neišsikabina šarnyras, ir su lomu vos išsilupa, nes spyruoklė arba hidraulika spausta važiuoklę žemyn iki pat tos vietos. Tuo tarpu tarpu hidraulinę nusidrenuoji, tai viena ranka šakę žemyn palenki, kita stupicą aukštyn kilsteli ir VOILA

Ant keltuvo senus mechaninius hidraulinius galima kelti bet kaip. Nuo 2000tųjų elektroninis valdymas ir nebegalima taip daryti, nes dažnai prapliumpa per galinius amortizatorius arba per bakelį. Bet per bakelį pagrinde prapliumpa dėl to pačio mano jau minėto kamščio.