WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 x7 nukritimas nuleidus keltuvu
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=34549
Puslapis 22

Autorius:  Laimonas [ Spa 10 2017, 20:10 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 nukritimas nuleidus keltuvu

Butent, taika, man irgi gryzus namo ir uzvalgius blynu zmonos keptu ramu ramu ;)

Autorius:  tadas1991 [ Spa 11 2017, 19:01 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 nukritimas nuleidus keltuvu

Laimonas rašė:
HeLLmiX rašė:
Laimonas rašė:
Ant keltuvo varom pakele i auksciausia padeti ir niekas nenukris s. Net vartotojo vadove keiciant padanga parodyta tas... Nrisradinekit dviracio ;)

Jei padanga pakeist tai tada jo i auksciausia. O jei vaziuokle remontuot? Auksciausioj viskas itemta poto su lauztuvais ir keis viska :) as visada pakeles ant krltuvo nuleidziu, kad viskas atsilaisvintu ir butu imanoma normaliai dirbt :) poto gi pasikelia kai nuleidi keltuva. Kartais reikia siek tiek prikelt su keltuvu, kad pradetu keltis pati ir tiek. :)


Butu LABAI IDOMU suzinoti, KAS TEN BUS ITEMPTA? Ta prasme esi kazkada kazka vaziuoklei dares? Jopapa, kuom tada skirias paprasta vaziuokle, negi kai remontuoji paprasta "SPIRUOKLINE" masina kaskart SUSPAUDI SPIRUOKLES? Reik keist vairo trauke, daway viray man susispauskit spiruokles, arba sarnyra keiciant :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ne nu ciudu ciudai.

Neisizeisk, cia piktas siandien esu ir visai ne ant tavo parasymo, siaip :wink:

PASIKARTOSIU, JOKIU BUDU NEGALIMA ANT PAKELTUVO VAZIUOTI SU NEPAKELTA I MAX PADETI VAZIUOKLE. TAŠKAS.

Jei reikia kažką daryti prie važiuoklės, tai yra kai darau kokį nors darbą, kad reikia pasileisti dalį važiuoklės, arba dar labiau, jei prie pačios hidraulikos, pvz bėgančio amortiko keitimas, tai...
1. Užvažiuoju ant keltuvo, susistatau kojas tvarkingai.
2. Atsisuku LDS bakelio kamštį (BŪTINAI, kitaip gali būti ir BUM, ir fontanų)
3. Lexia > Depressurise. Automobilis pamažu nusileidžia ant keltuvo kojų ir niekas niekam blogo neatsitinka.
4. Keliu keltuvu ir maloniai sau dirbu, nes visa važiuoklė palaida ir minkšta ir netrukdo jokie išsiskleidę po slėgiu amortikai.

Laimonai, neteko turbūt važiuoklių remontuoti ir pajusti, koks yra skirtumas tarp spyruoklinės pakabos ir pilnai išdrenuotos, t.y. tuščios hidropneumatinės pakabos. Nepalyginamai smagiau, ypač kai reikia visokius šarnyrus ištraukti ir pvz pas 307, C4, 206, 207 ir dar kai kuriems pilnai šakę nuspaudus žemyn tiek, kad jau baigiasi eiga ir atsiremia į tiltą, vistiek neišsikabina šarnyras, ir su lomu vos išsilupa, nes spyruoklė arba hidraulika spausta važiuoklę žemyn iki pat tos vietos. Tuo tarpu tarpu hidraulinę nusidrenuoji, tai viena ranka šakę žemyn palenki, kita stupicą aukštyn kilsteli ir VOILA :)

Ant keltuvo senus mechaninius hidraulinius galima kelti bet kaip. Nuo 2000tųjų elektroninis valdymas ir nebegalima taip daryti, nes dažnai prapliumpa per galinius amortizatorius arba per bakelį. Bet per bakelį pagrinde prapliumpa dėl to pačio mano jau minėto kamščio.

Autorius:  Arthur [ Spa 11 2017, 20:01 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 nukritimas nuleidus keltuvu

Tai kad jam zmona blynus su musmerem kepa todel ir max padety sarnyrus sailentus lupa.

Autorius:  HeLLmiX [ Spa 11 2017, 20:54 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 nukritimas nuleidus keltuvu

tadas1991 rašė:
Jei reikia kažką daryti prie važiuoklės, tai yra kai darau kokį nors darbą, kad reikia pasileisti dalį važiuoklės, arba dar labiau, jei prie pačios hidraulikos, pvz bėgančio amortiko keitimas, tai...
1. Užvažiuoju ant keltuvo, susistatau kojas tvarkingai.
2. Atsisuku LDS bakelio kamštį (BŪTINAI, kitaip gali būti ir BUM, ir fontanų)
3. Lexia > Depressurise. Automobilis pamažu nusileidžia ant keltuvo kojų ir niekas niekam blogo neatsitinka.
4. Keliu keltuvu ir maloniai sau dirbu, nes visa važiuoklė palaida ir minkšta ir netrukdo jokie išsiskleidę po slėgiu amortikai.

Laimonai, neteko turbūt važiuoklių remontuoti ir pajusti, koks yra skirtumas tarp spyruoklinės pakabos ir pilnai išdrenuotos, t.y. tuščios hidropneumatinės pakabos. Nepalyginamai smagiau, ypač kai reikia visokius šarnyrus ištraukti ir pvz pas 307, C4, 206, 207 ir dar kai kuriems pilnai šakę nuspaudus žemyn tiek, kad jau baigiasi eiga ir atsiremia į tiltą, vistiek neišsikabina šarnyras, ir su lomu vos išsilupa, nes spyruoklė arba hidraulika spausta važiuoklę žemyn iki pat tos vietos. Tuo tarpu tarpu hidraulinę nusidrenuoji, tai viena ranka šakę žemyn palenki, kita stupicą aukštyn kilsteli ir VOILA :)

Ant keltuvo senus mechaninius hidraulinius galima kelti bet kaip. Nuo 2000tųjų elektroninis valdymas ir nebegalima taip daryti, nes dažnai prapliumpa per galinius amortizatorius arba per bakelį. Bet per bakelį pagrinde prapliumpa dėl to pačio mano jau minėto kamščio.

Va va apie kas as ir kalbejau :) seip bum bakeliui nebus jei nebus jame LDS pertekliaus. O kadangi visi galvoja kad LDS kieki c5x7 reikia matuoti ant min padeties tai pas tokius manytojus LDS yra per daug ir pakelus ant keltuvo ir pvz atidarius duris, siurblys grazina visa skysti is sistemos i bakeli nes ratai per aukstai pagal daviklius ir kadangi jo per daug ir jam nera kur detis buna bum ir pelke :) seip jei veikia propkes alsuoklis per ja isbegs ir bum nebus :) bet geriau atsukti propke kaip Tadas sako ir apsivalyt ta pertekliu nei sprogdint bakeli :)

Autorius:  Citris [ Spa 12 2017, 13:09 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 nukritimas nuleidus keltuvu

Kas turit HELMIX forumiečio nr? Reikia susisiekt

Autorius:  Visvaldas [ Spa 12 2017, 14:28 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 nukritimas nuleidus keltuvu

Citris rašė:
Kas turit HELMIX forumiečio nr? Reikia susisiekt

37061nulis45396

Autorius:  Citris [ Spa 12 2017, 18:01 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 nukritimas nuleidus keltuvu

:good:

Puslapis 22 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/