Istorija, tokia: Pirmas varžtas nulūžo atsukinėjant ratą, kurį priveržė autoservise. Autoservisas neprastas ,bet ratus uždaužo su pneumartiniu pistoletu, po to tik PATIKRINA su raktu, paprastu "kryžium". Nuo tada, pradėjau prisukinėt su dinamometriniu, lieti diskai laikosi, skardinai atsisuka iškart. Tai skardinius pradėjau perveržinėt po truputį, vistiek atsisuka. Atsisuka įvairiausiasi būdais, buvo, kad atsisuko nuvažiavus 200 km. Žmona rėkia per telefoną: "į kurią pusę raktą sukt

". Tai susinervinęs užveržiau, kad tikrai nebeatsileistų. Neatsileido, bet atsukinėjant nutrūko krūva varžtų. Užsukinėjant jau jautėsi, kad užsuku paskutinį kartą

Varžtus išsuku privirinęs kitą varžtą. Tam , kad būtų patogiau virinti, reikia nuimti stabdžių diskus. Va nuėmus stabdžių diskus ir pasimatė vidinė diskų pusė ir stebulės padas. Ant stebulės pado prirūdiję kažkokoi š..., va tą ir teko nulygint su bulgarke.
Ką reiškia "sausai prisukta"? Varžtus sutept reikia? Nei vienam servise pas mum netepa.
Dar vienas dalykas: Nupirkau naujus varžtus, jie šiek tiek ilgesni už originalius, skylė stebulėje kiauryminė, bet toks vaizdas, kad gale į kažką atsiremia, atsiremia ne tai, kad visai į metalą, bet jau lyg sriegis vėl tempiasi, jėgos reikia arkliškos, o iki rato disko dar kokie 3 mm, kad spaust tik pradėtų. Negi ten tiek surūdijo?
Dabar, kai naujas varžtas šiek tiek bus išlindes iš stebulės, surūdys pačio varžto galiukas (per žiemą) ir vėl atsukt negalėsiu?
Su jokiom mašinom tokių bajerių nebūdavo, užsuki ir tiek žinių, o čia va, turiu bėdą. Tiesiog veržiant varžtus jauti, kad tempiasi pats varžtas, kažkokie pertemti tie varžtai. Reiktų keist visus varžtus, jei tvarkyt kaip vokiečiai (ne turkai).