WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Pastrigo kaladėlės C5(x7)
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=34611
Puslapis 23

Autorius:  tadas1991 [ Sau 04 2018, 17:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Pastrigo kaladėlės C5(x7)

Pas X7 nesikalibruoja, atleidzia kiek eigos yra, o traukia kiek jegos uztenka ir turbut pagal variklio apkrova atjungia. Su Lexia galima tik pilnai atleist ir pilnai uztempt. Pas visokius C4 picasso ir pan. kalibruojasi. Tai Leksijoj yra atleidimas, itempimas, sureguliavimas ir kai kalibruojas, gal 10kart traukia ir atleidzia, kad viskas susivaiksciotu ir nusistatytu gera padeti. Ten net galines kalades geriau su Lexia keist, o trosus tai butina, nes kitaip buna variklis sudega arba trosus nutraukia.

Autorius:  HeLLmiX [ Sau 05 2018, 11:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Pastrigo kaladėlės C5(x7)

tadas1991 rašė:
Pas X7 nesikalibruoja, atleidzia kiek eigos yra, o traukia kiek jegos uztenka ir turbut pagal variklio apkrova atjungia. Su Lexia galima tik pilnai atleist ir pilnai uztempt. Pas visokius C4 picasso ir pan. kalibruojasi. Tai Leksijoj yra atleidimas, itempimas, sureguliavimas ir kai kalibruojas, gal 10kart traukia ir atleidzia, kad viskas susivaiksciotu ir nusistatytu gera padeti. Ten net galines kalades geriau su Lexia keist, o trosus tai butina, nes kitaip buna variklis sudega arba trosus nutraukia.

Nezinau ar tikrai nesikalibruoja pas x7, bet kalibracijos funkcija tikrai yra, ir ja uzleidus rankini uztraukia/atirtaukia kaip Tadas ir sake gal 10 kartu. O atjungimas vyksta ne pagal variklio apkrova o pagal tokiu veiksmu seka: nuspaustas sankabos pedalas atleidinejamas ir paspaudziamas gazo pedalas. Galit pasibandyti su laisva pavara ikalneje :)

Autorius:  tadas1991 [ Sau 05 2018, 16:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Pastrigo kaladėlės C5(x7)

HeLLmiX rašė:
tadas1991 rašė:
Pas X7 nesikalibruoja, atleidzia kiek eigos yra, o traukia kiek jegos uztenka ir turbut pagal variklio apkrova atjungia. Su Lexia galima tik pilnai atleist ir pilnai uztempt. Pas visokius C4 picasso ir pan. kalibruojasi. Tai Leksijoj yra atleidimas, itempimas, sureguliavimas ir kai kalibruojas, gal 10kart traukia ir atleidzia, kad viskas susivaiksciotu ir nusistatytu gera padeti. Ten net galines kalades geriau su Lexia keist, o trosus tai butina, nes kitaip buna variklis sudega arba trosus nutraukia.

Nezinau ar tikrai nesikalibruoja pas x7, bet kalibracijos funkcija tikrai yra, ir ja uzleidus rankini uztraukia/atirtaukia kaip Tadas ir sake gal 10 kartu. O atjungimas vyksta ne pagal variklio apkrova o pagal tokiu veiksmu seka: nuspaustas sankabos pedalas atleidinejamas ir paspaudziamas gazo pedalas. Galit pasibandyti su laisva pavara ikalneje :)

As turejau omeny pagal rankinio variklio apkrova. Bet nezinau

Autorius:  Navanas [ Sau 06 2018, 21:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Pastrigo kaladėlės C5(x7)

Atleidimo funkcija yra kur kas sudėtingesnė, pabandyk ant įkalnės sustot ir nieko nedaryti. Po kiek laiko "rankinis" atsileis. Pabandyk atleist rankinį be darbinio stabdžio-neatleis, pabandyk įjungti rankinį važiuodams-neįsijungs, važiuodamas palaikyk stovėjimo stabdį-stabdys stipriai, bet visais stabdžiais , kiek turi ir net stop žibintus uždega :D O jei labai stipriai pastabdysite darbiniais stabdžiais, iš karto įsijungia ir "avarinis" :D. Startuojant , jaučiasi, kad rankinis dar laiko, nespėja jis atsileisti, ne veltui nusiskundimai dėl galinių kaladėlių per greito susidėvėjimo. Man patinka stovėjimo stabdžio algoritmas, viskas kaip ir pragalvota, eiliniam vartojimui. Neužšąla jis nei žiemą, nie šeip kokių fokusų patekia... Va tik driftint neišeina. Stabdžiai, pas c5 (x7) vieni iš geresnių.

Autorius:  HeLLmiX [ Sau 06 2018, 21:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Pastrigo kaladėlės C5(x7)

Navanas rašė:
Atleidimo funkcija yra kur kas sudėtingesnė, pabandyk ant įkalnės sustot ir nieko nedaryti. Po kiek laiko "rankinis" atsileis. Pabandyk atleist rankinį be darbinio stabdžio-neatleis, pabandyk įjungti rankinį važiuodams-neįsijungs, važiuodamas palaikyk stovėjimo stabdį-stabdys stipriai, bet visais stabdžiais , kiek turi ir net stop žibintus uždega :D O jei labai stipriai pastabdysite darbiniais stabdžiais, iš karto įsijungia ir "avarinis" :D. Startuojant , jaučiasi, kad rankinis dar laiko, nespėja jis atsileisti, ne veltui nusiskundimai dėl galinių kaladėlių per greito susidėvėjimo. Man patinka stovėjimo stabdžio algoritmas, viskas kaip ir pragalvota, eiliniam vartojimui. Neužšąla jis nei žiemą, nie šeip kokių fokusų patekia... Va tik driftint neišeina. Stabdžiai, pas c5 (x7) vieni iš geresnių.

Taip su viskuo sutinku. Bet pamegink padaryt kaip as sakiau. Ijungi rankini ant laisvos pavaros. Nuspaudi sankaba, ja atleidineji ir tuo paciu spaudi gaza kaip pradedamas vaziuoti normaliai. Or rankinis atsileis :) priklausomai kaip staigiai startuojama rankinis speja atsileisti bent jau man. :) del uzsitraukimo ikalneje taip jis po kazkiek sekundziu atsikeidzia pats. Bet taip pat atsileidzia ir pradedant vaziuoti. As retai atleidineju rankini rankiniu budu, tiesiog pradedu vaziuot ir tiek. Kaladeles greit nesudyla. Na sudilo per mazdaug 70k(reiktu pasitikslint) tai man cia negreit :) aisku jei jos vaiksto kaip priklauso or nesitirina. Ta reiketu pasitikrinti :) kas man buvo tai nevaiksciojo rankinio mechanizmas suporte, kuris suvalge vienos puses kaladeles labiau

Autorius:  Navanas [ Sau 11 2018, 21:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Pastrigo kaladėlės C5(x7)

cha, cha, vel "atstrigo". Bet mačiau , kaladėlės jau į pabaigą, nedaug likučio jau ten, dyla gana vienodai, važinėsiu iki metalo, o tada keisiu kaladėles kartu su rem komplektu...... vienas rato nuėmimas susitaupo :D.
Pagaliau išsprendžiau ratų neužsiveržimo bėdą. Paisrodo reikia gerai nuvalyti rato prisiglaudimo vietą, gerai-tai ne su vieliniu šepečiu, o su vieliniu šepečiu ant bulgarkės, ar drėlės, o tie nelygumai, kur dar liko po bulgarkės šepečio, buvo nulyginti bulgarke su metalo pjovimo disku. Pas mane buvo prastokai prisiglaudęs pats stabdžių diskas prie stebulės, gerai nušveičiau vidinę stabdžių disko pusę ir stebulės vietą, kur diskas glaudžiasi, nebereikia tiek jėgos, kad varžtai nusisuktų (jau 4 nutraukiau). Beja, stabdžių diskas nusiima net nenuėmus viso stabdžių suporto, kliūna, bet panaudojus plikų rankų jėgą išsiima, užtenka tik kaladėles išimti.

Autorius:  tadas1991 [ Sau 11 2018, 23:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Pastrigo kaladėlės C5(x7)

Cia visi meistrai chalturscikai, tik tamstai ratu varztai luzta? Dar nei vieno neteko nulauzt per karjera :|
Ai, nors teko kadais, kai 16ka metu turejau ir mamos pasatui ratus keiciau. Buvo sausai prisukta ir labai pripuve. Nuluzo atsukinejant...

Autorius:  HeLLmiX [ Sau 12 2018, 07:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Pastrigo kaladėlės C5(x7)

Navanas rašė:
cha, cha, vel "atstrigo". Bet mačiau , kaladėlės jau į pabaigą, nedaug likučio jau ten, dyla gana vienodai, važinėsiu iki metalo, o tada keisiu kaladėles kartu su rem komplektu...... vienas rato nuėmimas susitaupo :D.
Pagaliau išsprendžiau ratų neužsiveržimo bėdą. Paisrodo reikia gerai nuvalyti rato prisiglaudimo vietą, gerai-tai ne su vieliniu šepečiu, o su vieliniu šepečiu ant bulgarkės, ar drėlės, o tie nelygumai, kur dar liko po bulgarkės šepečio, buvo nulyginti bulgarke su metalo pjovimo disku. Pas mane buvo prastokai prisiglaudęs pats stabdžių diskas prie stebulės, gerai nušveičiau vidinę stabdžių disko pusę ir stebulės vietą, kur diskas glaudžiasi, nebereikia tiek jėgos, kad varžtai nusisuktų (jau 4 nutraukiau). Beja, stabdžių diskas nusiima net nenuėmus viso stabdžių suporto, kliūna, bet panaudojus plikų rankų jėgą išsiima, užtenka tik kaladėles išimti.

Kas ten per nelygumai buvo, kad tiek sveisti reikejo? Nutruko ratu varztai? Kaip? Tiek verziat kol nutruksta.?

Autorius:  valdas 76 [ Sau 12 2018, 13:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Pastrigo kaladėlės C5(x7)

Nu kur tau atsilaikys gležnas 10.9 klasės varliavalgių varžtas prieš ukmergietiškais lašiakais pastiprintą jėgą...
Sakyčiau, trolina žmogus, bet lyg ir rimtai rašo :roll:

Autorius:  Navanas [ Sau 12 2018, 14:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Pastrigo kaladėlės C5(x7)

Istorija, tokia: Pirmas varžtas nulūžo atsukinėjant ratą, kurį priveržė autoservise. Autoservisas neprastas ,bet ratus uždaužo su pneumartiniu pistoletu, po to tik PATIKRINA su raktu, paprastu "kryžium". Nuo tada, pradėjau prisukinėt su dinamometriniu, lieti diskai laikosi, skardinai atsisuka iškart. Tai skardinius pradėjau perveržinėt po truputį, vistiek atsisuka. Atsisuka įvairiausiasi būdais, buvo, kad atsisuko nuvažiavus 200 km. Žmona rėkia per telefoną: "į kurią pusę raktą sukt :D". Tai susinervinęs užveržiau, kad tikrai nebeatsileistų. Neatsileido, bet atsukinėjant nutrūko krūva varžtų. Užsukinėjant jau jautėsi, kad užsuku paskutinį kartą :) Varžtus išsuku privirinęs kitą varžtą. Tam , kad būtų patogiau virinti, reikia nuimti stabdžių diskus. Va nuėmus stabdžių diskus ir pasimatė vidinė diskų pusė ir stebulės padas. Ant stebulės pado prirūdiję kažkokoi š..., va tą ir teko nulygint su bulgarke.
Ką reiškia "sausai prisukta"? Varžtus sutept reikia? Nei vienam servise pas mum netepa.
Dar vienas dalykas: Nupirkau naujus varžtus, jie šiek tiek ilgesni už originalius, skylė stebulėje kiauryminė, bet toks vaizdas, kad gale į kažką atsiremia, atsiremia ne tai, kad visai į metalą, bet jau lyg sriegis vėl tempiasi, jėgos reikia arkliškos, o iki rato disko dar kokie 3 mm, kad spaust tik pradėtų. Negi ten tiek surūdijo?
Dabar, kai naujas varžtas šiek tiek bus išlindes iš stebulės, surūdys pačio varžto galiukas (per žiemą) ir vėl atsukt negalėsiu?
Su jokiom mašinom tokių bajerių nebūdavo, užsuki ir tiek žinių, o čia va, turiu bėdą. Tiesiog veržiant varžtus jauti, kad tempiasi pats varžtas, kažkokie pertemti tie varžtai. Reiktų keist visus varžtus, jei tvarkyt kaip vokiečiai (ne turkai).

Autorius:  xamas [ Sau 12 2018, 14:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Pastrigo kaladėlės C5(x7)

Nuspirk orginalius devetus varztus. Nors rimtos tekiniu firmos varztai buna tokie patys kaip originalus, tikrai neperilgi.

Autorius:  valdas 76 [ Sau 12 2018, 15:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Pastrigo kaladėlės C5(x7)

Navanas rašė:
Istorija, tokia: Pirmas varžtas nulūžo atsukinėjant ratą, kurį priveržė autoservise. Autoservisas neprastas ,bet ratus uždaužo su pneumartiniu pistoletu, po to tik PATIKRINA su raktu, paprastu "kryžium". Nuo tada, pradėjau prisukinėt su dinamometriniu, lieti diskai laikosi, skardinai atsisuka iškart. Tai skardinius pradėjau perveržinėt po truputį, vistiek atsisuka. Atsisuka įvairiausiasi būdais, buvo, kad atsisuko nuvažiavus 200 km. Žmona rėkia per telefoną: "į kurią pusę raktą sukt :D". Tai susinervinęs užveržiau, kad tikrai nebeatsileistų. Neatsileido, bet atsukinėjant nutrūko krūva varžtų. Užsukinėjant jau jautėsi, kad užsuku paskutinį kartą :) Varžtus išsuku privirinęs kitą varžtą. Tam , kad būtų patogiau virinti, reikia nuimti stabdžių diskus. Va nuėmus stabdžių diskus ir pasimatė vidinė diskų pusė ir stebulės padas. Ant stebulės pado prirūdiję kažkokoi š..., va tą ir teko nulygint su bulgarke.
Ką reiškia "sausai prisukta"? Varžtus sutept reikia? Nei vienam servise pas mum netepa.
Dar vienas dalykas: Nupirkau naujus varžtus, jie šiek tiek ilgesni už originalius, skylė stebulėje kiauryminė, bet toks vaizdas, kad gale į kažką atsiremia, atsiremia ne tai, kad visai į metalą, bet jau lyg sriegis vėl tempiasi, jėgos reikia arkliškos, o iki rato disko dar kokie 3 mm, kad spaust tik pradėtų. Negi ten tiek surūdijo?
Dabar, kai naujas varžtas šiek tiek bus išlindes iš stebulės, surūdys pačio varžto galiukas (per žiemą) ir vėl atsukt negalėsiu?
Su jokiom mašinom tokių bajerių nebūdavo, užsuki ir tiek žinių, o čia va, turiu bėdą. Tiesiog veržiant varžtus jauti, kad tempiasi pats varžtas, kažkokie pertemti tie varžtai. Reiktų keist visus varžtus, jei tvarkyt kaip vokiečiai (ne turkai).

Kažkodėl turiu įtarimą, kad tamsta skardinius ratlankius prisukinėji su jiems neskirtais varžtais, iš čia ir visos problemos...Gyvenime nėra taip buvę, kad skardinis ratlankis važiuojant atsileistų(įskaitant ir francūziškas mašinas), ir jokio skirtumo, ar užsukta paprastu raktu, ar kokiu nors rimtesniu įrankiu...

Autorius:  Navanas [ Sau 12 2018, 16:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Pastrigo kaladėlės C5(x7)

Va čia geras įtarimas ,man toks kilęs buvo. O kuo skirias ? Tie varžtai su tokia kūgine "poveržle", toks kūgio formos žiedas po galvute, laisvai sukasi apie varžtą. Veržiu su jais ir skardinius ir lietus.

Autorius:  valdas 76 [ Sau 12 2018, 16:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Pastrigo kaladėlės C5(x7)

Aha, kūgio formos, o gal užapvalinto kūgio?
https://www.discounttiredirect.com/learn/lug-nuts
Senesnio modelio C5 originalių ratlankių varžtai yra visiškai skirtingi skardiniams ir lietiems.
Dar dalykas, kaip ratlankiai ant stebulės centruojasi, centrinės skylės pagalba, o gal ratų varžtų?

Autorius:  Arthur [ Sau 12 2018, 20:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Pastrigo kaladėlės C5(x7)

Navanas, prilek iki manes, prikabinsiu as tau tuos varztus su svarke, tikrai neatsisuks. Kaip citronui parinksiu geresni elektroda. :mrgreen:

Puslapis 23 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/