WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=34835
Puslapis 23

Autorius:  medinis [ Rgs 20 2018, 19:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

Arthur rašė:
Keiskis sferas .

Visas ? Ar kazkuri viena viska isbalansuoja ?

Bivainis rašė:
medinis, čia geriausiai būtų pabandyti tais pačiais keliais pavažinėti su kitu tokiu pat C5 II ir palyginęs sužinotum ar kažkas negerai ar taip turi būti.

butu btu, bet pas mane artimoj aplinkoj niekas nei citroeno nei antruko. o trukdyti nepazystamus zmones, prasyt duot pavazineti... nekazka :)

Autorius:  Bivainis [ Rgs 20 2018, 20:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

medinis rašė:
Arthur rašė:
Keiskis sferas .

Visas ? Ar kazkuri viena viska isbalansuoja ?

Bivainis rašė:
medinis, čia geriausiai būtų pabandyti tais pačiais keliais pavažinėti su kitu tokiu pat C5 II ir palyginęs sužinotum ar kažkas negerai ar taip turi būti.

butu btu, bet pas mane artimoj aplinkoj niekas nei citroeno nei antruko. o trukdyti nepazystamus zmones, prasyt duot pavazineti... nekazka :)

Galim susitarti ir bus kažką :)

Autorius:  miesto_paukstis [ Rgs 21 2018, 08:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

Įdomu ir tokias nuomones išgirsti. O gal tikrai kaltas susidevėjęs sferos elementas?
Atrodo kaip tik žvirkeliu važiuojant turėtų būti pakankamai komfortiškas važiavimas - teko kažkada su xantia, tai buvau tikrai maloniai nustebintas. Dėl to ir norisi pasibandyti naujesnės kartos Citroen. Dėl C5 III, problemos per saleles, tai jau kaip ir susitaikiau su ta mintim.
Lauksiu kitų nuomonių.

Autorius:  medinis [ Rgs 21 2018, 09:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

Bivainis rašė:
Galim susitarti ir bus kažką :)

Ok, bus galima susitart kurią dieną, parašysiu. Reikia surasti bandymų trasą :D

Autorius:  Bivainis [ Rgs 21 2018, 13:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

medinis rašė:
Bivainis rašė:
Galim susitarti ir bus kažką :)

Ok, bus galima susitart kurią dieną, parašysiu. Reikia surasti bandymų trasą :D

Bandymų trasa - skamba baisokai. Maniškė nuo asfalto dar nebuvo nulipusi. :)

Autorius:  Saulynas [ Rgs 21 2018, 14:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

medinis rašė:
Bivainis rašė:
Galim susitarti ir bus kažką :)

Ok, bus galima susitart kurią dieną, parašysiu. Reikia surasti bandymų trasą :D

Klausimas -tik važiuoji ir keikies ,ar kažką keitei ? Sferas tikrinai,aukščiai sureguliuoti ,pr tilto sailentai keisti ,galinio tilto sailentai-pagalvės keisti ,svirčių guoliai tvarkoj ? Nereikia čia net bandymų trasos ,tvarkingas citroenas važiuoja tikrai normaliai

Autorius:  Elviukai123 [ Rgs 21 2018, 19:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

pirmokai ir antrokai tikrai labai minskti. iki tiek kad nepasitiki masina posukiuose. treciukas kiek kietesnis. treciukas +spyruokles panasaus kietumo,man asmeniskai su sypruoklem labiau patiko. valdymas kazkieks geresnis c5x7 bet po vokisku auto kelio feedbacko nulis. tai tinginio, komfortiko masina kuriam sportiskumas 84 vietoj, po galio posiuko zibinto formos ir numerio laikiklio patogumo keiciant numeri.

Autorius:  Onepack [ Rgs 28 2018, 23:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

medinis rašė:
Niekad nevaziaves citroenais pirkausi Citroen C5 ll. Galvojau su hidraulika bus pasakiskas komfortas. Atvirai pasakysiu, labai nusivyliau. Labiausiai erzina:

1. garsus pakabos darbas
pakaba tvarkinga, tiesiog dirba ne tyliai. kažkada turėjau opel astra. tai ir ta tyliau dirbo...

2. Važiavimas per salelę (kai būna iškelta perėja)
užvažiuojant viskas ok, o nuvažiuojant pasigirsta smugis (kaip kad amortikai trenktusi i atboinikus). Kiek turėjau ankstesnių auto, tai trinktelėjimas būdavo tik važiuojant kokiu 70-80km/h. O su Citroen dabar užtenka ir 45 km/h. (čia važiuojant ta pačia salele). Tas žiauriai užknisa.

3. Važiavimas per žvyrkelį - košmaras.
Neduok die, važiuot per tarką. Kažkodėl ta hidraulika visiškai nesusitvarko su tuo. Nei viena mano vairuota auto nevaziavo taip blogai per zvyrkeli...

Privalumai pasijaučia važiuojant lygiu keliu, nedidelius nelygumus gerai sugeria, taip pat nėra lingavimo.

Žinoma reikia turėti minty, kad auto jau nebenauja (2007m), tas irgi daro savo įtaką. Taip pat kažkur kažkas rašė, kad c5 treciukas nepalyginamai geriau važiuoja uz antruka. Nezinau ar tai liecia pakaba, su treciuku nevazinejau.

Tiek ir to stebuklo is tos hidraulikos :D



Pas mane c5 treciukas ,tai vaziuojant per zvirkeli irgi girdisi smugiavimas ir sukelia nemalonius jausmus ,kad armortikam ragai, bet kas liecia kalniukus ,tai tikrai graziai pravaziuoja ,o ant plento plaukia.

Autorius:  euroedis [ Spa 04 2018, 17:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

Sveiki,pas mano zmona x7 2009 m hydroactive 3..
matau cia apie vaziuokles kalbejot: mano tetis turejo daug metu C-5. Sake si hidraluines vaziuokles versija nepalyginamai geresne. Per asfalta plaukia, per minetus kalnelius pralinguoja vaziuojant 50-60 km/h (cia kai norisi aplinketi koki bmw ar mercedes letai vaziuojanti per kalneli :D ), zvirkeliu vaziavau keleta kartu, sugeria teisingai viska. Pats vairuoju Jetta 16m. Ivardinant skirtuma galiu palyginti, kad jausmas, kad perliptum is karietos su mediniais ratais vaziuojanti per senamiescio akmenuota taka, i laiva plaukianti jura :D
O apie mineta hidraulika- per 120 t.km viskas buvo gerai, apart dabar kazkas pradejo slapuoti amortizatoriaus apacioje ( NE VIRSUJE!) kas cia per triukas gal zinot? Apacioje turetu buti tik atrama, o ten bega skystis :shock: :roll: :?:

Autorius:  Saulynas [ Spa 04 2018, 19:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

euroedis rašė:
Sveiki,pas mano zmona x7 2009 m hydroactive 3..
matau cia apie vaziuokles kalbejot: mano tetis turejo daug metu C-5. Sake si hidraluines vaziuokles versija nepalyginamai geresne. Per asfalta plaukia, per minetus kalnelius pralinguoja vaziuojant 50-60 km/h (cia kai norisi aplinketi koki bmw ar mercedes letai vaziuojanti per kalneli :D ), zvirkeliu vaziavau keleta kartu, sugeria teisingai viska. Pats vairuoju Jetta 16m. Ivardinant skirtuma galiu palyginti, kad jausmas, kad perliptum is karietos su mediniais ratais vaziuojanti per senamiescio akmenuota taka, i laiva plaukianti jura :D
O apie mineta hidraulika- per 120 t.km viskas buvo gerai, apart dabar kazkas pradejo slapuoti amortizatoriaus apacioje ( NE VIRSUJE!) kas cia per triukas gal zinot? Apacioje turetu buti tik atrama, o ten bega skystis :shock: :roll: :?:

Prapuvo :shock: :roll:

Autorius:  tadas1991 [ Spa 05 2018, 00:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

euroedis rašė:
Sveiki,pas mano zmona x7 2009 m hydroactive 3..
matau cia apie vaziuokles kalbejot: mano tetis turejo daug metu C-5. Sake si hidraluines vaziuokles versija nepalyginamai geresne. Per asfalta plaukia, per minetus kalnelius pralinguoja vaziuojant 50-60 km/h (cia kai norisi aplinketi koki bmw ar mercedes letai vaziuojanti per kalneli :D ), zvirkeliu vaziavau keleta kartu, sugeria teisingai viska. Pats vairuoju Jetta 16m. Ivardinant skirtuma galiu palyginti, kad jausmas, kad perliptum is karietos su mediniais ratais vaziuojanti per senamiescio akmenuota taka, i laiva plaukianti jura :D
O apie mineta hidraulika- per 120 t.km viskas buvo gerai, apart dabar kazkas pradejo slapuoti amortizatoriaus apacioje ( NE VIRSUJE!) kas cia per triukas gal zinot? Apacioje turetu buti tik atrama, o ten bega skystis :shock: :roll: :?:

Cia zmonai is x7 bega ar tevui is senesnio?

Autorius:  euroedis [ Spa 05 2018, 18:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

zmonos c5, ryt reikes varyt tech ap. einu plauti ir naiviai tikiuosi gal praeis jei nelabai bega :D o siaip as manau kad gal tikrai tik prapuvo :roll:

Autorius:  tadas1991 [ Spa 05 2018, 19:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

Tai pas X7 butent apacioj ir bega, nes pas ji apverstas amortizatorius ir stokas apacioj.

Autorius:  euroedis [ Spa 05 2018, 21:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

nuplovem su auksto spaudimo kercheriu, atrodo kai nauja :D amortizatorius ivilktas i kazkokia guma.., reziume, kiek gali kainuoti nauji amortikai? norint pakeisti reikia atjungti sakes ar pusasius? del vietos turiu omenyj.

Autorius:  tadas1991 [ Spa 06 2018, 00:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Citroen C5 2008- pakabos ypatumai tarp standartinės ir hydroactive 3+

Pats amortikas apie 260eur. Pakeitimas dar 40. Jei neluzta varztai stakano, bet dazniausiai bent vienas nuluzta :)
Nu ir dar truputis skyscio nubega, bet tvarkingai pilnai nudrenavus abiem pusem gal tik puslitris gautusi.
Pusasiu judint nereikia. Atsisuki virsuj sfera ir vamzdeli. Tada nuimi rata. Atsisuki stabilizatoriaus trauke nuo stabilizatoriaus. Atsisuki kita stabilizatoriaus traukes gala, jis laiko ir amortika prie stupicos. Amortiko apacia pasileis, bet istraukt netilps dar. Atsisuki stupica nuo virsutines sakes. Kad isimt ta ilga varzta, reikes ne tik isimti posparnio galine dali, bet ir gerokai paspausti zemyn, kitaip netelpa per kebula. Istraukus ta varzta stupica pasitrauks pakankamai, kad tilptu isvairuot ir ivairuot amortika. Einam atgal virsun. Sukam tris varztus, laikancius amortika prie aliumines lekstutes. Gali buti 13mm galvute, gali buti T40, pagal metus. Jei T40 ir bus prikepe aliume, tai uzuojauta, nes tada sunku atsukt. Daznai buna, kad bent vienam nuluzta galvute ir reikia grezti. Nepragrezus nelabai issitraukia net lupimo ar kalimo metodais, bandyta.
Tiesa, jei keiciama ne ant keltuvo, o ant zemes ar duobes, tai pasikelkit visa prieki, abu kampus, nes kitaip stabilizatorius uzgnybia vaziuokle ir sunkiai ardosi.

Puslapis 23 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/