WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 21 2025, 01:03

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 100 101 102 103 104 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 16 2017, 09:21 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
Tinka ir begejimuisi nuo šviesoforo iki sviesoforo, tik tas begejimasis nelabai jauciamas, tik kintantys rodmenys spidometre :)


Nesuprantu kaip gali buti nejauciamas begejimasis? :shock: Pagreitis yra fizikine savybe- greicio pokytis laiko atzvilgiu. Jis nepriklauso nuo garso, sviesos, spidometro ,moteru stebejimo. Galima net skaityt biblija ir tai niekaip nepakeis sios savybes pojuciu.

Kai pagreitis virsija tam tikra reiksme zmogaus vestibuliarinis aparatas jaucia tai kaip malonu (kai kam nemalonu) pojuti. Automobilistai ji apibudina kaip "prilipima prie sedynes". Kai nera su kuo palygint vienam ir lengvas pagreitis atrodo milziniskas kai kitam tai tik nuobodus traukinio isibegejimas.

Pagreiti geriausia tikrinti paprastu testu- max akseleracija, o keleivis tuo kaip tik tuo metu bando pasiekti ranka priekine panele atlupdamas kuna nuo kedes. Su citroen c5 x7 v6 2 tonu masina net nereikia i nieko lupt, paparasciausiai pasilenkei ir palietei be jokiu pastangu. Nors variklis redlainus rodo.

Realiai c5x7 V6 modeliuose geriausiu atveju tiek pat galios akseleracijos pojucio kiek 1 tona sveriancios Astra F 1.8 atmosferinis benzas ~85kW su mechanine PD. cia matuojant ant "begtakio" ratu jega. Prie sviesoforo satyciau uz Astra . Greitkelyje jau greiciausiai V6 turetu privaluma.

Siulau neieiskot greiciu ir pagreiciu prie sviesoforu su c5x7, tai komfortiskas, rafinuotas aristokratas-komfortikas. Cia tas pats kas Johnui Goodmanui pasiulyti nubegti sprinta.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2017, 10:41 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
mmedic rašė:
Jo,prapute manaji :) na man tos traukos tai vajei vajei kaip gana. Kitam ir 200 kw atrodys kibiras. Obettaciau,bukim biedni ir teisingi- paprastam zmogui traukos daugiau nei uztenka ir pucia tikrai gerai. :) Plius dyzui nereikia laikyt 3000 ir daugiau rpm kad masina vaziuotu. Cia jums lenktyninkams benzistams dyzelisto traktoristo atsakas :D


Pilnai sutinku :) Todel man galingesnis dyzelis zymiai smagiau ir vaziuoja nei ten koks paprastas atmosfernikas benzas, kur smaugi bet vistiek nevalina...na ten koks 5 litru tai suprantu, bet 3 litru atmosfernikas ant dideles auto mases vis dar yra darzove :) O PSA dyzeliai aplamai yra vieni geriausiu ir patikimiausiu, todel manau visai logiska c5 x7 imti gera neuzdrozta dyzeli, as asmeniskai irgi neturiu jokiu problemu nei su jokiais fap nei dar su kazkuo...sitie dyzeliai gerai priziurimi, tarnauja labai gerai...Kai jau reiks persest i kazka kito, tai manau bus jau pilnai elektrinis auto...bet ne benzas ar hibridas :) Esu dar turejas c5 x7 2 litru 120 kw...tai dar irgi neblogai, mazesnio galingumo tikrai nelabai verta jau pirkti tokios mases auto...jau nekalbu apie 1,6 litro dyzeliuka -cia jau visiska nesamone tokiai masinai. Bet smagiausiai man jau vaziuoja 150kw :) tik biski prisilieti ir jau tave nesa :) labai malonus pojutis :) garso nera o vaziuoja :) kaip elektrinis :) tikrai dabar nemainyciau i kitoki c5, nebent tik 3HDI tiktu, nors jis uz mano ispudingiau ir jau nelabai vaziuoja, del jau seniau minetu dalyku, kaip kad nelabai greita pavaru deze(kad atlaikytu paliktas ir tas pats momentas -450), priekiniai varomi....O siaip as sitai dezei dideliu priekaistu neturiu, dirba graziai, svelniai, tik is vietos tas lagas buna, tai todel ir neapsimoka spaust iki dugno, o siaip labai smagiai rieda ir perjungineja, ir si deze yra pakankamai patikima...jei tepalus keiti tai vaziuoja be problemu 400 stuku km. Ko daugiau noret :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2017, 11:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Jūs su ta dėžė pavažinėkit vien piktai kokį pusvalandį, pradės geriau ir mėtyt, ir iš vietos greičiau apsukas imt. Ji gan stipriai adaptuojasi. Tai jei nuolat ramiai važinėjat, normalu, kad staigiai paspaudus gazą, truputį nesupranta, ko čia iš jos dabar norit...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2017, 11:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
deze supranta kai rankiniu rezimu ir sport mode vaziuoji.

Tai kada kas is forumieciu duos pralekt su tais greitaeigiais 2.2 HDI? Gal tikrai persigalvosiu. :) Nes kol kas isbandyta visokios citroen peugeot modifikacijos, benziniai 3.0i c5x7, c5 mk1, 607, 407 coupe mechaninemis ir automatinemis pavaru dezemis, dyzeliniai 2.7 ir 3.0HDI (as 2.7 kobis 3.0) isvada nei viena masina netraukia, tik tiek kad dyzeliai sudaro pojuti kad traukia eigoje kai jau vaziiuoji 40-50km/h (kai turbinos uzpucia) bet cia tiesiog apgaule,pastebima idemiais tebint spidometra. Is vietos c5 x7 isvis pajuda lyg koks titainikas ar sportine sraige.

Dar idomus momentas jog 3 litriai automatai V6 3.0i c5 mk1 su 4 pavaru deze is vietos smagiau rauna iki 30-40km/h nei c5x7 su 6 begiu deze (nors es9 variklis ~10ag maziau nei es9a)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2017, 12:01 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 10 2017, 21:18
Pranešimai: 90
Miestas: Kaunas
Sveiki,
planuoju pirkti C5. Kol kas yra du variantai.

2008 m. 1.6 HDi 80 kW, mėlynas, 5100 €, Kaunas (šitos mašinos pilną serviso istoriją turiu iki 2016.07):
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 54451.html
ir
2012 m. 1.6 HDi 82 kW, sibabrinis, 6350 €, Šilalė:
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 39173.html

Kaip manot, kuris variantas geresnis?

_________________
Citroen C5x7 Exclusive | 3.0 V6 211 HP | LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2017, 13:05 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 12 2016, 07:37
Pranešimai: 94
Miestas: Kaunas
Ar tikrai nori 1.6 hdi pliku pilku dyzeliu net be hidraulikos? Sitam kebule 1.6 niekas nerekomenduoja.

_________________
Citroen C5 2010 3l HDI 177 kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2017, 13:11 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
deze supranta kai rankiniu rezimu ir sport mode vaziuoji.

Tai kada kas is forumieciu duos pralekt su tais greitaeigiais 2.2 HDI? Gal tikrai persigalvosiu. :) Nes kol kas isbandyta visokios citroen peugeot modifikacijos, benziniai 3.0i c5x7, c5 mk1, 607, 407 coupe mechaninemis ir automatinemis pavaru dezemis, dyzeliniai 2.7 ir 3.0HDI (as 2.7 kobis 3.0) isvada nei viena masina netraukia, tik tiek kad dyzeliai sudaro pojuti kad traukia eigoje kai jau vaziiuoji 40-50km/h (kai turbinos uzpucia) bet cia tiesiog apgaule,pastebima idemiais tebint spidometra. Is vietos c5 x7 isvis pajuda lyg koks titainikas ar sportine sraige.

Dar idomus momentas jog 3 litriai automatai V6 3.0i c5 mk1 su 4 pavaru deze is vietos smagiau rauna iki 30-40km/h nei c5x7 su 6 begiu deze (nors es9 variklis ~10ag maziau nei es9a)


Na manau ner prasmes pralekt su 2.2 jei 3.0 hdi nevaziuoja :) As tikiu kad niekas po Jago Supercharged tamstai nevaziuoja :D :D Man tai kolkas geriausiai traukianti masina kiek turejau :) nors galingu niekad nesu ir turejas :) bet pvz po mazda6 108kw atmosferniko mechano benzo tai kaip kosmine raketa :D ir po silpnesniu dyzeliu taip pat :) beje jei cia tik apgaule tai kodel daugiau niekad nebijau eiti ant lenkimo ? :) kur seniau tokiuose situacijose net nebandydavau lysti :) beje isibegejimas tokiam tankui per 8.5 sek iki 100, tai manau labai geras rodiklis...ir tikrai negali jau pasakyt ant tokios masinos kad ji sraige :) kitu markiu tokio pat pajegumo dyzeliai tikrai nera greitesni...o realiai vaziaves esu ir su bmw panasaus galingumo dyzel, tai tikrai ne kazka greiciau vaziavo nors cia ale greitejimo etalonas :) Tai rezumuojant kaip tokiam komfortiskam rafinuotam tankui tai tikrai idealus ir motoras ir ta deze ner jau tokia prasta...o svarbiausia viskas pakankamai patikima prie auksciausio komforto, ne taip kaip pas kitas markes :) O pastebejau kaip Tadas ir sake kad kai padraskai dar geriau vaziuoja kai adaptuojas :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2017, 13:20 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
mmedic rašė:
Ar tikrai nori 1.6 hdi pliku pilku dyzeliu net be hidraulikos? Sitam kebule 1.6 niekas nerekomenduoja.


Va cia tai tikrai bus mirusi sraige :D Bet viskas atsiremia i poreikius ir zinoma pinigus...gal ir geriau sraige nei uzdrozta galingesne...ir kad paskiau taisyt pastoviai...bet siaip jei tik yra galimybe rinktis su stipresniu agregatu.

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2017, 13:52 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 10 2017, 21:18
Pranešimai: 90
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
mmedic rašė:
Ar tikrai nori 1.6 hdi pliku pilku dyzeliu net be hidraulikos? Sitam kebule 1.6 niekas nerekomenduoja.


Va cia tai tikrai bus mirusi sraige :D Bet viskas atsiremia i poreikius ir zinoma pinigus...gal ir geriau sraige nei uzdrozta galingesne...ir kad paskiau taisyt pastoviai...bet siaip jei tik yra galimybe rinktis su stipresniu agregatu.



Taip, remiasi viskas į pinigus. Mėlynai reiktų dar ratus nupirkt... Ryt dar mėlyną susitaręs apžiūrėt. Man ir pačiam tas 1.6 L variklis galbūt per silpnas, nors nepasakyčiau, kad jau labai netraukia su juo. Aikšu, su C5 galingesniu nei 1.6 L nevažiavau dar.

Bet esmė, kad nieko pasiūloje nėra. Jau kurį laiką ieškau ir 2 L niekas neįkrenta į skelbimus. Gal kas iš forumiečių planuoja pardavinėti savo 2 L dyzelį? :)

_________________
Citroen C5x7 Exclusive | 3.0 V6 211 HP | LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2017, 14:01 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 10 2017, 21:18
Pranešimai: 90
Miestas: Kaunas
Dabar važinėju su VW Golf V, 1,9D, 66 kW. Tai bukumas iki 1.5k apsukų jaučiasi, bet užtenka tos traukos. Manau, kad C5 su 80 kW panašūs pajėgumai bus ar ne?

_________________
Citroen C5x7 Exclusive | 3.0 V6 211 HP | LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2017, 14:12 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Nelyginu as su jagu,lyginu su kitom panasiosklases masinom. tiesiog vienos masinos buna spraigios kitos flegmatiskos, c5 x7 patenka i sraigiu kategorija. Kol kas man geriausias ispudi padare dyzelis passat 2002 1.9 tdi mechanine , greiciausiai cipuotas apie 130kw , ir su nauja turbina. antra pavara spusteldavau ir uzssvildavo r15 ratukai, ir greiti rinkdavo. Ner ka lygint su 2010 metu bmw 535d klases universalu-identiska sraige c5x7. Mistika su tom masinom, matyt viska lemia svoris ,pavaru dezes ir perdavimo mazgu suderinamumas, o ne variklio arkliai

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2017, 14:16 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Mrzaus rašė:
Dabar važinėju su VW Golf V, 1,9D, 66 kW. Tai bukumas iki 1.5k apsukų jaučiasi, bet užtenka tos traukos. Manau, kad C5 su 80 kW panašūs pajėgumai bus ar ne?


Tai pravaziuok realiai ir tada tik suprasi kaip tau istikruju :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2017, 14:33 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 10 2017, 21:18
Pranešimai: 90
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
Mrzaus rašė:
Dabar važinėju su VW Golf V, 1,9D, 66 kW. Tai bukumas iki 1.5k apsukų jaučiasi, bet užtenka tos traukos. Manau, kad C5 su 80 kW panašūs pajėgumai bus ar ne?


Tai pravaziuok realiai ir tada tik suprasi kaip tau istikruju :)


Pravažiavau praeitą savaitę 10 min su tuo mėlynu. Negaliu pasakyt, kad visai ten sraigė. Nuo sankryžos iki 4k užklėliau 2 bėgiu, paskui 3 jungiau ir vėl iki 4k, tai visai nieko trauka. Nemačiau kiek ten momentinis kuro naudojimas buvo, bet spėju, kad daugiau nei 2 L bus prie tų pačių arklių :) Kažko labai įspūdingo nėra, bet kaip toks svoris, tai pakankamai. Aikšu, su 2 L greičiau tuos pačius arklius pasiektų ir pralenktų dar šiek tiek.

O jeigu čipuoti tą 80 kW iki 90 ar 100 kW? 20 % daugiau pajėgumo. 1.6 L variklis tada būtu beveik analogiškas 2 L varikliui. Ar nerekomenduojat čipuoti šito variklio dėl kažkokių priežasčių?

_________________
Citroen C5x7 Exclusive | 3.0 V6 211 HP | LPG


Paskutinį kartą redagavo 1 Mrzaus. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2017, 14:37 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
Nelyginu as su jagu,lyginu su kitom panasiosklases masinom. tiesiog vienos masinos buna spraigios kitos flegmatiskos, c5 x7 patenka i sraigiu kategorija. Kol kas man geriausias ispudi padare dyzelis passat 2002 1.9 tdi mechanine , greiciausiai cipuotas apie 130kw , ir su nauja turbina. antra pavara spusteldavau ir uzssvildavo r15 ratukai, ir greiti rinkdavo. Ner ka lygint su 2010 metu bmw 535d klases universalu-identiska sraige c5x7. Mistika su tom masinom, matyt viska lemia svoris ,pavaru dezes ir perdavimo mazgu suderinamumas, o ne variklio arkliai


Tai su 535d ir nereikia lygint, nes visai jau kitas momentas ir kita galia, reikia lygint su panasiais galingumais, tai yra 525d (204hp, 450Nm), o cia jau tikrai nera kad labai geriau vaziuoja nei ant popieriaus nei realiai :) O passata 2007 b6 turejau mechanine 1.9 tdi 77kw tai visiskas lavonas :) o ten tam 2002 passate tai buvo kitoks motoras, girdejau legendas apie ji :) tikrai traukiantis jei cipuotas ir perdaryta turbina:) bet tai jau praeitis :) paskiau 1.9 tdi tai jau sraige tapo tas pumpen duse, kodel jie atsisake to seno gero...nu aisku ekologija matyt...

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2017, 14:44 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Mrzaus rašė:
Atas rašė:
Mrzaus rašė:
Dabar važinėju su VW Golf V, 1,9D, 66 kW. Tai bukumas iki 1.5k apsukų jaučiasi, bet užtenka tos traukos. Manau, kad C5 su 80 kW panašūs pajėgumai bus ar ne?


Tai pravaziuok realiai ir tada tik suprasi kaip tau istikruju :)


Pravažiavau praeitą savaitę 10 min su tuo mėlynu. Negaliu pasakyt, kad visai ten sraigė. Nuo sankryžos iki 4k užklėliau 2 bėgiu, paskui 3 jungiau ir vėl iki 4k, tai visai nieko trauka. Nemačiau kiek ten momentinis kuro naudojimas buvo, bet spėju, kad daugiau nei 2 L bus prie tų pačių arklių :) Kažko labai įspūdingo nėra, bet kaip toks svoris, tai pakankamai. Aikšu, su 2 L greičiau tuos pačius arklius pasiektų ir pralenktų dar šiek tiek.

O jeigu čipuoti tą 80 kW iki 90 ar 100 kW? 20 % daugiau pajėgumo. 1.6 L variklis tada būtu beveik analogiškas 2 L varikliui. Ar nerekomenduojat čipuoti šito variklio dėl kažkokių priežasčių?


Jei be hidraulikos tai jis gerokai lengvesnis. Na jei visai nieko pasirode tai ir valio :) Cipuot tai nepatarciau...neturi jis toli grazu tokio resurso kaip 2 litru...Jei imt toki tai su mazesne rida, siaip jo pliusas tai ekonomija.

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 100 101 102 103 104 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007