Būtent 2,7HDi varikliui? Ar bet kokiam tiek pat?
Mes vakar sužinojom, kad ant 2.0HDi 100kw variklio neišeina užmauti automatinės dėžės vietoj mechaninės, turbūt ir atvirkščiai. Blokas skiriasi pagal dėžę

Kelios skylės atitinka, bet berods tik dvi pačios apatinės bloko (o priekinę apatinę reiktų visvien gręžti, nes nors ir atitinka, bet abiejose pusėse sriegis gaunasi) ir dvi karterio... Žmogus nuoširdžiai per dvi dienas perrengė sugedusį variklį ant nupirkto gero veikiančio (su mechanine dėže dirbusio). Ištraukė purkštukus ir išvalė labai purvinus lizdus. Pakeitė dangtelio tarpinę. Pakeitė visus naujus riebokšlius ir perdėjo apynaujus diržus, Sudėjo naujas kolektorių tarpines, filtrius, siurblius, turbiną, flanšus, žarnynus, kronšteinus. Na ir t.t. Žodžiu kaip sau. Galiausiai priėjau pagelbėt sumaut ore, ir įdėt po kapotu, nes dėžė sunki vartytis net su keltuvėliais. Kažkaip žiūrim varžtai ne visi tinka ir nerandam, kaip pasukt. Einam lygint blokų, labiau dėl prikolo, "nes gi nu tikrai turi tikti, visiem senesniem tikdavo". Sustojam, kolega pradžioj juokauja, kad "matau, tikrai skiriasi". Bet veide nuotaika vis prastėja, nes akivaizdu darkart pažiūrėjus į aną, kad TIKRAI SKIRIASI...
Nepasimaukit. Kalba apie 2.0HDi 100kw RHR variklį, kuris konkrečiu atveju buvo bandomas suporuoti su Aisin AW6. Manom, kad su senąja 4HP20 gali ir susiporuoti, gali būti ir mechaninis blokas tinkamas, nes pas 2,2HDi 98/94kw tikrai viskas atitinka. O 2004-05 dar buvo tokių versijų su 4HP20, bent jau pas Peugeot 407. Bet reikia viską lyginti. Kodėl taip padaryta, taip ir nesugalvojom. Nes nu dėžės kožukas gal ir japoniškas, bet vistiek jis turi būti pritaikytas tokiam varikliui. Kažkaip nutariau, kad tikriausiai jis pritaikytas tokiam varikliui, kuris buvo montuojamas ne į Peugeot ar Citroen markės automobilius, o kažkur kitur, pvz Toyota Proace. Na ar tai ten kokiam Fordui ar Volvo, kad užsimautų mechaninė Volvo, Toyotos ar Fordo dėžė. Kuriai, ko gero, vistiek kožukas buvo sukurtas, bet ne pagal PSA variklį, o bendru susitarimu dėl kokių nors priežasčių. O AM6 gal kitose markėse pradėjo naudot anksčiau, nei Peugeot, tai Peugeot jau turėjo bloką gamybos linijoj ir buvo paprasčiau(pigiau) paimt tą bloką iš linijos, negu prašyt Aisino sukurt jiem naują kožuką.