Neisemama tema

ale jusu paklausius tai atrodo , kad benzininis variklis yra tobulas

deja toli grazu taip nera....kur visokie perkaitimai ir t.t

kiekvienas mato tik tai ka nori matyt

siaip dyzeliu resurasas yra daug didesnis nei benzu...pats cilindrų blokas, alkuninis velenas ir kitos detales yra patvaresni ir standesni, dyzeliniai degalai patys is saves turi tepimo savybiu...ir aplamai siuolaikiniai dyzeliniai varikliai yra daug technologiskensi uz benzus...ju spartu vystimasi itakojo netgi tu paciu ekologiniu apynarsiu dejimas...Aisku yra probleminiu modeliu, kaip ir daug probleminiu benzu, todel pasirenkant teisinga nenuvaikyta dyzeli, tikrai nebus tu problemu, kuriu cia bijoma

Man asmeniskai po turetu benzu, dyzelis daug labiau patiko

tos virbracijos siuolaikiniuose comonrail dizeliuose yra niekines, vaziuojant isvis nieko nesijaucia, galingas dyzelis vaziuoja kaip elektrinis auto

o masina tam ir skirta kad vaziuoti o ne klausytis uzvedus ar kazkiek yra vibracijos

man kaip tik nepatinka tie benzai kur spaudi, daug rekia bet nevaziuoja

kas is to kad ant laisvu tykiai dirba

o tie kur vaziuoja tai ryja kibirais

dujos man ne iseitis, tai dar vienas galvos skausmas, kur turi pastoviai vaziuot pas tuos dujininkus ir klausyt ju burimo

ir neradimo problemos kas kaip ir kodel darosi

irgi jau tureta patirtis

beje kaip galima taip nevertinti PSA grupes dyzeliu kai jie yra vieni geriausiu...ir butent PSA koncernas ir zymus butent dyzeliais o ne benzais, tad logiska butu rinktis kita gamintoja, nes va juk matot kad rasti benzina misija neimanoma

laukti po 4 metus taip pat nemanau, kad iseitis

beje sitas 3.0 v6 variklis irgi yra daugiau renault nei PSA

kas atsispindi ir jo kode: PSA ES9 / Renault L7X

uztat ju tiek mazai ir yra, nes PSA yra dyzeliu kalve

bet aisku kiekvienam savo...ir nuomoniu gali but visokiu ir kaip visur yra pliusai ir minusai

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai!

2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex