WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 15 2025, 23:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 128 129 130 131 132 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 22 2017, 19:13 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Atas rašė:
O kas del valymo, tai turiu tik tokia asmenine patirti...man isvale senam volvo egr, ten dpf dar nestovi.....tai auto iskart zvitresnis tapo, ten to sudo buvo prisikaupe per visa auto eksplotacijos laika (kai buvo pirktas naujas pirmo seimininko is salono), tikra rida 178k km, va po tiek jau pasikaupe normaliai tos dervos, kuria man isvale uz 30 euriuku ir dabar vazineju sau patenkintas, masiniukas eina kaip bite ir jokiu bedu...siaip ir iki tol nemete klaidos, tik buvo gan bukoka, taiva...ziuresim kaip bus toliau...O Citroenui dar neziurejau kokia egr bukle...nors idomu butu uzmest aki....bet kol vaziuoja kaip zveris tai ir nelindau dar iki siol...rida 172 k km.

O nepagalvojai, iš kur ten to "sudo" tiek prisikaupė? Tuo labiau, kad mašinų ridos juokingos...Normaliuose varikliuose po 500+ kkm įsiurbimo kolikai ir viskas, kas už jų, paprastai būna tegu ir ne tokie švarūs, kaip Lui Armstrongo triūba, bet tikrai ne suodžių, kokso ir gutalino kalnas...Ir vien todėl, kad ten nėra EGR.
Vienintelis man žinomas EGR sąlyginis privalumas-greičiau apšyla variklis, esant dalinei apkrovai.Daugiau pliusų nėra.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 01:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10943
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
tadas1991 rašė:
Jei ten senas variklis ir dar EGR vakuumu valdomas, tai tikrai nėra ko lįsti, kol veikia ir kol pūslė neprakiuro, jie tol ir veikia. Ir tie senieji EGRai mažiau taršos ir pridarydavo, tie kolektoriai dar visai praeinami būdavo. Tuo tarpu vienam 2,0HDi 120kw iš kolektoriaus iškratėm (tirpikliais, nagais ir kitais įrankiais) gal kokį kilogramą suodžių. Nesvėriau tiksliai, bet plastikinis kolektorius po darbo atlikimo palengvėjo maždaug trigubai.

As itariu kad pas sitas dar tikrai vaakumu valdomas nes ten ir turba vakumu, as specialiai tokio varklio ieskojau kad maziau bedu butu...nes sitie volvo euro 3 varikliai patikimiausi...net tos sklendes nera...nieko nera tik egr yra :D O kokia rida buvo to 2.0 hdi ? Tai atjunget poto egr.?

Rida skydelyje nesiekė 200kkm. Žmogus pasitikrino duombazėse gamintojo, jau nupirkęs, tai pasirodo virš 500. EGRo niekas nelietė, nevalė ir neprogramavo, nes tokio pageidavimo iš žmogaus nebuvo.
Bet yra kieme buvęs C4 1,6HDi su tikrais 250kkm ir lygiai taip pat priaugusiu kolektoriumi.
Aš įsivaizduoju, kaip patogiai ten EGRas pas tą volvą uždėtas, jei per dvi valandas padarė diagnostiką, pakeitė šrotinę matuoklę (tikriausiai ją dar plovė, nes purvinos nedėsi, tegul ir veikiančios), išplovė EGR, surinko, pagazavo, padarė dar diagnostiką ir dar pasivažinėjo. Aš būna tiek laiko dugno apsaugą imu. Už tai va Aidas ir vadina šūdarankiu :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 06:09 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Atas rašė:
tadas1991 rašė:
Jei ten senas variklis ir dar EGR vakuumu valdomas, tai tikrai nėra ko lįsti, kol veikia ir kol pūslė neprakiuro, jie tol ir veikia. Ir tie senieji EGRai mažiau taršos ir pridarydavo, tie kolektoriai dar visai praeinami būdavo. Tuo tarpu vienam 2,0HDi 120kw iš kolektoriaus iškratėm (tirpikliais, nagais ir kitais įrankiais) gal kokį kilogramą suodžių. Nesvėriau tiksliai, bet plastikinis kolektorius po darbo atlikimo palengvėjo maždaug trigubai.

As itariu kad pas sitas dar tikrai vaakumu valdomas nes ten ir turba vakumu, as specialiai tokio varklio ieskojau kad maziau bedu butu...nes sitie volvo euro 3 varikliai patikimiausi...net tos sklendes nera...nieko nera tik egr yra :D O kokia rida buvo to 2.0 hdi ? Tai atjunget poto egr.?

Rida skydelyje nesiekė 200kkm. Žmogus pasitikrino duombazėse gamintojo, jau nupirkęs, tai pasirodo virš 500. EGRo niekas nelietė, nevalė ir neprogramavo, nes tokio pageidavimo iš žmogaus nebuvo.
Bet yra kieme buvęs C4 1,6HDi su tikrais 250kkm ir lygiai taip pat priaugusiu kolektoriumi.
Aš įsivaizduoju, kaip patogiai ten EGRas pas tą volvą uždėtas, jei per dvi valandas padarė diagnostiką, pakeitė šrotinę matuoklę (tikriausiai ją dar plovė, nes purvinos nedėsi, tegul ir veikiančios), išplovė EGR, surinko, pagazavo, padarė dar diagnostiką ir dar pasivažinėjo. Aš būna tiek laiko dugno apsaugą imu. Už tai va Aidas ir vadina šūdarankiu :D

na bet su 500 rida ir uzkimstu egr dar vaziuoja masiniuks :p va citroenai kokie kantrus auto :D o diagnostika tai ka ten greit pajunge klaidas nuskaite..srauto matuokles tai neplove :( ilgiausiai zinoma uztruko valymas...bet neprailgo tos dvi valandos nes buvo apie ka kalbet :D As daba primeciau kad gal nuo neveikiancios sr.matuokles egr galejo greiciau terstis?

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 09:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10943
Miestas: Kaunas
Arba matuoklė veikė, bet dėl stringančio EGR neteisingai rodė.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 09:42 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
O jei Tadai paklausciau tavo asmenines nuomones: 2.2 hdi 150 kw 2011m. rida 172k km (tikra), vaziuoja auto labai gerai...tikrinti kazka, listi kazkur sitais klausimais? (na tipo del apsidraudimo ateity) ar tiesiog vaziuot kol viskas gerai ir nesukt galvos :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 09:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10943
Miestas: Kaunas
Dėl EGRo tai važiuot, kol važiuoja gerai. O dėl FAP, tai jei sau, pasitikrinčiau slėgį filtre ir pasitikrinčiau, ar bakely dar skysčio yra, jei su slėgiu viskas gerai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 09:59 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Dėl EGRo tai važiuot, kol važiuoja gerai. O dėl FAP, tai jei sau, pasitikrinčiau slėgį filtre ir pasitikrinčiau, ar bakely dar skysčio yra, jei su slėgiu viskas gerai.


O kur cia kaune tokiai masinai geriau ta padaryt? kiek mazdaug kainuoja to skyscio papildymas? As siaip pagrinde mieste vazineju, tai va tas fap gali but ir neidealios bukles...karts nuo kartu prapuciu aukstesniais sukiais...Kiek zinau fap yra daug geresne sistema nei dpf, nes PSA juk pirmieji ir pradejo diegti tuos filtrus ir butent slapio tipo ir kad jie ne taip stirpiai kemsasi net ir trumpais atstumais vaziuojant skirtingai nei kokio vageno dpf. Beje man turbut turetu ant skydelio ismest kai to fap skyscio jau bus minimaliai ar nebutinai?

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 10:14 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Taigi pasižiūrėk internete ir draugas inžinierius tau padarys.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 12:54 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Taigi pasižiūrėk internete ir draugas inžinierius tau padarys.


ukw ko toks pikts? :) gal i busime citroen draugu susitikima ir alaus? man reikia sioko tokio remoonto, pazadu kad nieko neklausinesiu uz dyka, atvaziuoju ,paklausiu kiek valandinis jei nera trigubai didesnis nei gydytojo atlyginimaa, sumoku uz remonta pagal praleistas valandas no questions asked kaip sako jankiai :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 16:59 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Mano valandinis - 30 eur. Ir man dzin, koks gydytojo atlyginimas.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 18:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
ukw rašė:
Mano valandinis - 30 eur. Ir man dzin, koks gydytojo atlyginimas.

Tai mėnesinis apie 5280. Gal koks išskirtinis plastikos chirurgas tiek ir uždirba, bet ir tai kažin.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 19:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Mano valandinis - 30 eur. Ir man dzin, koks gydytojo atlyginimas.


visa laime kad meciau gydytojo darba- nepasiteisino :) siaip plastines rekonstrukcijos chirurgas oficialiai uzdirba apie 800eur plius kiek bomazai nusale nudege duoda i kisene (dazniausiai tai apvemia arba apsisioja uzuot kazka dave i kisene) jei estetine plastika tai draugas dirba privacioj ir dar priedo vazineja i latvija T stato papus, siurbia riebalus ilgina pimpius tai isiena po mokesciu apie 4KEUR

del 30 eur valandinio atlygio neabejoju, del 5280eur abejoju. daug uzdirbantys zmones (na bent 4KEUR) daznai buna patenkinti gyvenimu, linksmi ir nepyksta jei kas nori nemokamos pagalbos. blogiausiu atveju tiesiog nepadeda. arba ukw turi 8 vaikus arba neuzdirba 5280EUR. norejau prasyt remonto bet dabar jau bijau :(


o i tema -ar mates kas gyvai ta 8keur pilnai odini?

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 19:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
[quote="Elviukai123]

o i tema -ar mates kas gyvai ta 8keur pilnai odini?[/quote]

Jeigu cia turi omeny ta uz 8.2 k eur su 2.2 150kw tai vienas zmogus ziurejo...sake kaip ir labai baisaus kazko nepastebejo...tik vienas purkstukas paskendes...padangos, stabdziai prie pabaigos...rida tai ir taip senai buvo aisku kad sukta...vaziuojant kazkokios vibracijos jaucias...bet panoramke nestringa :) rimtai papurcius manau islystu ir daugiau... zodziu kokia kaina tokia i masina :) Kaip tu cia dyzeliu susidomejai? :) ar cia del odinio salono ? :D

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 19:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
Jeigu cia turi omeny ta uz 8.2 k eur su 2.2 150kw tai vienas zmogus ziurejo...sake kaip ir labai baisaus kazko nepastebejo...tik vienas purkstukas paskendes...padangos, stabdziai prie pabaigos...rida tai ir taip senai buvo aisku kad sukta...vaziuojant kazkokios vibracijos jaucias...bet panoramke nestringa :) rimtai papurcius manau islystu ir daugiau... zodziu kokia kaina tokia i masina :) Kaip tu cia dyzeliu susidomejai? :) ar cia del odinio salono ? :D

pataikei,
pilna oda, 19 coliu ratia, ng 4 sistema, led ksenonai (pas lenkus jie reti kai paprastu led pilna pigiu) visa sita geri galima sudet i tam verta masina- benzina c5 x7. nupirkai nurengei ir parduodi pigiau. beveik kaip su netinakama gyvenimui moterim :D viska turiu ka sudet tai cia keliu dienu klausimas viska sukeist . tik paskui pardavinejant kad viis knysliukai knisa tas ridas, visokius purkstukus tai galima ilgam sest..

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 20:28 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
Atas rašė:
Jeigu cia turi omeny ta uz 8.2 k eur su 2.2 150kw tai vienas zmogus ziurejo...sake kaip ir labai baisaus kazko nepastebejo...tik vienas purkstukas paskendes...padangos, stabdziai prie pabaigos...rida tai ir taip senai buvo aisku kad sukta...vaziuojant kazkokios vibracijos jaucias...bet panoramke nestringa :) rimtai papurcius manau islystu ir daugiau... zodziu kokia kaina tokia i masina :) Kaip tu cia dyzeliu susidomejai? :) ar cia del odinio salono ? :D

pataikei,
pilna oda, 19 coliu ratia, ng 4 sistema, led ksenonai (pas lenkus jie reti kai paprastu led pilna pigiu) visa sita geri galima sudet i tam verta masina- benzina c5 x7. nupirkai nurengei ir parduodi pigiau. beveik kaip su netinakama gyvenimui moterim :D viska turiu ka sudet tai cia keliu dienu klausimas viska sukeist . tik paskui pardavinejant kad viis knysliukai knisa tas ridas, visokius purkstukus tai galima ilgam sest..

Na ten salonas zinok irgi toks nera idealus...o siaip jo pasitikrins poto pagal vin komplektacija ir teis kaip aferista :D nors greiciau kaip siautejanti salonu grobimo manjaka :lol:

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 128 129 130 131 132 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007