Atas rašė:
tadas1991 rašė:
Jei ten senas variklis ir dar EGR vakuumu valdomas, tai tikrai nėra ko lįsti, kol veikia ir kol pūslė neprakiuro, jie tol ir veikia. Ir tie senieji EGRai mažiau taršos ir pridarydavo, tie kolektoriai dar visai praeinami būdavo. Tuo tarpu vienam 2,0HDi 120kw iš kolektoriaus iškratėm (tirpikliais, nagais ir kitais įrankiais) gal kokį kilogramą suodžių. Nesvėriau tiksliai, bet plastikinis kolektorius po darbo atlikimo palengvėjo maždaug trigubai.
As itariu kad pas sitas dar tikrai vaakumu valdomas nes ten ir turba vakumu, as specialiai tokio varklio ieskojau kad maziau bedu butu...nes sitie volvo euro 3 varikliai patikimiausi...net tos sklendes nera...nieko nera tik egr yra

O kokia rida buvo to 2.0 hdi ? Tai atjunget poto egr.?
Rida skydelyje nesiekė 200kkm. Žmogus pasitikrino duombazėse gamintojo, jau nupirkęs, tai pasirodo virš 500. EGRo niekas nelietė, nevalė ir neprogramavo, nes tokio pageidavimo iš žmogaus nebuvo.
Bet yra kieme buvęs C4 1,6HDi su tikrais 250kkm ir lygiai taip pat priaugusiu kolektoriumi.
Aš įsivaizduoju, kaip patogiai ten EGRas pas tą volvą uždėtas, jei per dvi valandas padarė diagnostiką, pakeitė šrotinę matuoklę (tikriausiai ją dar plovė, nes purvinos nedėsi, tegul ir veikiančios), išplovė EGR, surinko, pagazavo, padarė dar diagnostiką ir dar pasivažinėjo. Aš būna tiek laiko dugno apsaugą imu. Už tai va Aidas ir vadina šūdarankiu
