Laimonas rašė:
Bet tadai, vienintelis mazgas sunkiai prieinamas (tik is apacios) tai turbina, kuri kaip ir pas visu (isskyrus 1.6HDi) stovi gale. VISI KITI MAZGAI ranka pasiekiami, EGR - priekyje, pakaitinimo zvakes - priekyje, purkstukai isvis labai gerai apasaugoti nuo betkokio aplinkos poveikio (po hermetisku dangteliu, tik nezinau is kur tu toki baisu varianta to C5 buvai traukes, kiek man teke ciupinet ten kai atidarai buna kaip VAISTINEJE). Zodziu remonto atzvilgiu ten NEREALUS motoras, kai nereikia lauzhyti ranku kaulu

Ypac pas C5 ar Peugeot 508, kur isvis varikli is abieju pusiu apkabint gali

O svarbiausia RIDA, motorui butent rida svarbi... Uzvakar buvo C5 2.2HDi 150kw 2011 metu tai visas tepale, skydelyje 110 000km, patikrinus pagal kompo rodmenis, pagal sekundziu counteri (taip taip yra tox bajeris ir pas naujausius PSA, kaip pas mersus) tai rida virs 400 000km drasiai. Keikia jis citroena ir servisas sake ardyt visa varikli ir ziuret kaip kas

Na tai taip. Aptarnavimui jis yra tikrai patogus. O remontui... kas BL** remontuoja šiuolaikinius variklius..?

Priėjimas prie visko patogus, išskyrus prie pačio variklio

Aš manau, kad viską lemia tai, ką tam varikliui teko iškęsti. 600kkm ir pramuša purkštukus net senam 2,0HDi 80kw, tai sakyčiau, kad normalu ir Delphiui ten apsikakoti. Esu matęs jau kelis su tokiu variantu, ir visi buvo neaiškios praeities. T.y. aiškiai ilgesnės, negu tikėtasi perkant
