WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 19 2025, 00:57

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 150 151 152 153 154 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 05 2017, 20:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
Pats geriausias is visu siuo metu PSA dyzeliu yra 2.0HDi 120kW, taip pas ji DELPHI. Purkstuktai ir pati kuro sistema labai patikima, o jei jau sugedo 170e pilnas remontas su nauju kodu ir detaliu jiem pilna.

Pas FORD - DELPHI kazkox nesusipratimas, neveltui sakoma, jei ieskai dyzelisto, bet nerandi pagal adresa, vaziuok ten kur kieme daugiau FORD MONDEO arba OPEL ZAFIRA :D

Man tai nepatinka tas 120kw variklis dėl savo galvos dangtelio konstrukcijos ir pan. Na bet čia remonto ir priėjimo atžvilgiu, tarnauja tai jie gerai, o iš šiuolaikinių variklių patinkantį surasti vis sunkiau :) Šiaip tokį nusipirkus, pirmas darbas - patikrinti purkštukų šakučių būklę, nes lūžta ir paskui dūmai, tepalas, nagaras, smala ir t.t. Buvau įkėlęs nuotraukų, kaip tai atrodo, o iš viršaus uždengta ir net nepamatysi :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 05 2017, 21:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 218
Miestas: Šiauliai
tadas1991 rašė:
Laimonas rašė:
Pats geriausias is visu siuo metu PSA dyzeliu yra 2.0HDi 120kW, taip pas ji DELPHI. Purkstuktai ir pati kuro sistema labai patikima, o jei jau sugedo 170e pilnas remontas su nauju kodu ir detaliu jiem pilna.

Pas FORD - DELPHI kazkox nesusipratimas, neveltui sakoma, jei ieskai dyzelisto, bet nerandi pagal adresa, vaziuok ten kur kieme daugiau FORD MONDEO arba OPEL ZAFIRA :D

Man tai nepatinka tas 120kw variklis dėl savo galvos dangtelio konstrukcijos ir pan. Na bet čia remonto ir priėjimo atžvilgiu, tarnauja tai jie gerai, o iš šiuolaikinių variklių patinkantį surasti vis sunkiau :) Šiaip tokį nusipirkus, pirmas darbas - patikrinti purkštukų šakučių būklę, nes lūžta ir paskui dūmai, tepalas, nagaras, smala ir t.t. Buvau įkėlęs nuotraukų, kaip tai atrodo, o iš viršaus uždengta ir net nepamatysi :)

Oho, įdomu pasidarė, gal gali numest linką kur tos nuotraukos ir kaip pasitikrint šakutes? :)
Buvau atsidaręs tą kolektoriaus dangtelį, gaila nenufotkinau, bet viskas kaip nauja, nei dulkelės ar nulaužtų laikiklių kokių.

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 06 2017, 00:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Dziastis rašė:
Oho, įdomu pasidarė, gal gali numest linką kur tos nuotraukos ir kaip pasitikrint šakutes? :)
Buvau atsidaręs tą kolektoriaus dangtelį, gaila nenufotkinau, bet viskas kaip nauja, nei dulkelės ar nulaužtų laikiklių kokių.

viewtopic.php?f=7&t=29896&start=120#p354981
Prašom.
O patikrinimas paprastas - pažiūrėt, ar nesulūžę ir pažiūrėt, ar varžtai nelaisvi. Laisvi, tai tiek, kad atsisuka su atsuktuvu, užsimovus tinkamą galvutę. Jei viskas gerai, tai ir gerai. Arba dar neatėjo laikas, arba jau sutvarkyta kokybiškai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 06 2017, 07:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Bet tadai, vienintelis mazgas sunkiai prieinamas (tik is apacios) tai turbina, kuri kaip ir pas visu (isskyrus 1.6HDi) stovi gale. VISI KITI MAZGAI ranka pasiekiami, EGR - priekyje, pakaitinimo zvakes - priekyje, purkstukai isvis labai gerai apasaugoti nuo betkokio aplinkos poveikio (po hermetisku dangteliu, tik nezinau is kur tu toki baisu varianta to C5 buvai traukes, kiek man teke ciupinet ten kai atidarai buna kaip VAISTINEJE). Zodziu remonto atzvilgiu ten NEREALUS motoras, kai nereikia lauzhyti ranku kaulu :) Ypac pas C5 ar Peugeot 508, kur isvis varikli is abieju pusiu apkabint gali :)

O svarbiausia RIDA, motorui butent rida svarbi... Uzvakar buvo C5 2.2HDi 150kw 2011 metu tai visas tepale, skydelyje 110 000km, patikrinus pagal kompo rodmenis, pagal sekundziu counteri (taip taip yra tox bajeris ir pas naujausius PSA, kaip pas mersus) tai rida virs 400 000km drasiai. Keikia jis citroena ir servisas sake ardyt visa varikli ir ziuret kaip kas :D

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 06 2017, 07:44 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 17 2017, 07:24
Pranešimai: 25
Miestas: Kaunas
o kuo skiresi C5X7 2.0 120kw nuo 2.2 125kw? Tik litrazu ir keliais Kw?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 06 2017, 09:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
marcius rašė:
o kuo skiresi C5X7 2.0 120kw nuo 2.2 125kw? Tik litrazu ir keliais Kw?


Viskuom, ta prasme nera turbut ne vieno mazgo kuris tiktu pradedant nuo bloko baigiant ipurskimo sistema.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 06 2017, 10:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
Bet tadai, vienintelis mazgas sunkiai prieinamas (tik is apacios) tai turbina, kuri kaip ir pas visu (isskyrus 1.6HDi) stovi gale. VISI KITI MAZGAI ranka pasiekiami, EGR - priekyje, pakaitinimo zvakes - priekyje, purkstukai isvis labai gerai apasaugoti nuo betkokio aplinkos poveikio (po hermetisku dangteliu, tik nezinau is kur tu toki baisu varianta to C5 buvai traukes, kiek man teke ciupinet ten kai atidarai buna kaip VAISTINEJE). Zodziu remonto atzvilgiu ten NEREALUS motoras, kai nereikia lauzhyti ranku kaulu :) Ypac pas C5 ar Peugeot 508, kur isvis varikli is abieju pusiu apkabint gali :)

O svarbiausia RIDA, motorui butent rida svarbi... Uzvakar buvo C5 2.2HDi 150kw 2011 metu tai visas tepale, skydelyje 110 000km, patikrinus pagal kompo rodmenis, pagal sekundziu counteri (taip taip yra tox bajeris ir pas naujausius PSA, kaip pas mersus) tai rida virs 400 000km drasiai. Keikia jis citroena ir servisas sake ardyt visa varikli ir ziuret kaip kas :D

Na tai taip. Aptarnavimui jis yra tikrai patogus. O remontui... kas BL** remontuoja šiuolaikinius variklius..? :D Priėjimas prie visko patogus, išskyrus prie pačio variklio :)
Aš manau, kad viską lemia tai, ką tam varikliui teko iškęsti. 600kkm ir pramuša purkštukus net senam 2,0HDi 80kw, tai sakyčiau, kad normalu ir Delphiui ten apsikakoti. Esu matęs jau kelis su tokiu variantu, ir visi buvo neaiškios praeities. T.y. aiškiai ilgesnės, negu tikėtasi perkant :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 06 2017, 11:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
tadas1991 rašė:
Laimonas rašė:
Bet tadai, vienintelis mazgas sunkiai prieinamas (tik is apacios) tai turbina, kuri kaip ir pas visu (isskyrus 1.6HDi) stovi gale. VISI KITI MAZGAI ranka pasiekiami, EGR - priekyje, pakaitinimo zvakes - priekyje, purkstukai isvis labai gerai apasaugoti nuo betkokio aplinkos poveikio (po hermetisku dangteliu, tik nezinau is kur tu toki baisu varianta to C5 buvai traukes, kiek man teke ciupinet ten kai atidarai buna kaip VAISTINEJE). Zodziu remonto atzvilgiu ten NEREALUS motoras, kai nereikia lauzhyti ranku kaulu :) Ypac pas C5 ar Peugeot 508, kur isvis varikli is abieju pusiu apkabint gali :)

O svarbiausia RIDA, motorui butent rida svarbi... Uzvakar buvo C5 2.2HDi 150kw 2011 metu tai visas tepale, skydelyje 110 000km, patikrinus pagal kompo rodmenis, pagal sekundziu counteri (taip taip yra tox bajeris ir pas naujausius PSA, kaip pas mersus) tai rida virs 400 000km drasiai. Keikia jis citroena ir servisas sake ardyt visa varikli ir ziuret kaip kas :D

Na tai taip. Aptarnavimui jis yra tikrai patogus. O remontui... kas BL** remontuoja šiuolaikinius variklius..? :D Priėjimas prie visko patogus, išskyrus prie pačio variklio :)
Aš manau, kad viską lemia tai, ką tam varikliui teko iškęsti. 600kkm ir pramuša purkštukus net senam 2,0HDi 80kw, tai sakyčiau, kad normalu ir Delphiui ten apsikakoti. Esu matęs jau kelis su tokiu variantu, ir visi buvo neaiškios praeities. T.y. aiškiai ilgesnės, negu tikėtasi perkant :)


Ir dazniausiai dar papuola ant tokiu PACIU "masina turi tarnaut man..." :D dek kuo pigesnes dalis, juk vaziuos aneee? Tai n..ig moket brangiau? :D

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 06 2017, 18:11 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Laimonas rašė:
O svarbiausia RIDA, motorui butent rida svarbi... Uzvakar buvo C5 2.2HDi 150kw 2011 metu tai visas tepale, skydelyje 110 000km, patikrinus pagal kompo rodmenis, pagal sekundziu counteri (taip taip yra tox bajeris ir pas naujausius PSA, kaip pas mersus) tai rida virs 400 000km drasiai. Keikia jis citroena ir servisas sake ardyt visa varikli ir ziuret kaip kas :D

Tai rida, jei gerai supratau, pagal skydelio rodmenis yra tikra?

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 06 2017, 20:01 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
valdas 76 rašė:
Laimonas rašė:
O svarbiausia RIDA, motorui butent rida svarbi... Uzvakar buvo C5 2.2HDi 150kw 2011 metu tai visas tepale, skydelyje 110 000km, patikrinus pagal kompo rodmenis, pagal sekundziu counteri (taip taip yra tox bajeris ir pas naujausius PSA, kaip pas mersus) tai rida virs 400 000km drasiai. Keikia jis citroena ir servisas sake ardyt visa varikli ir ziuret kaip kas :D

Tai rida, jei gerai supratau, pagal skydelio rodmenis yra tikra?


Rida virs 400 000km, o ne 110 000km

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 06 2017, 22:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 13 2017, 19:07
Pranešimai: 16
Miestas: Kaunas
Yra va toks C5 https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 62619.html
Būklė geresnė nei vidutinė rinkoje, kaina irgi. Yra kelios smulkmenos kaip apdraskytos rankenėlės, nesantys kilimėliai, domkratas ar peleninė bei neveikiantis parktronikas ir viena (gal) nelabai smulkmena.
Užkūrus skydelyje degė Check'as, iš pardavėjo reakcijos panašu, kad jam irgi netikėtai. Važiuojant trauka gera. Klaida vokiškai Abgassystem defekt, ką vietinis diagnozuotojas prisijungęs išvertė kaip "kažkas su pdf..." Klaidą ištrynus, važiavimas nepakito, kol grįžom porą km - nebeatsirado.
Ar DPF problema gali niekaip neįtakoti traukos, ar vis tik po šituo pranešimu galėtų slėptis dar kas nors?

_________________
C5 break exclusive 2006 2.2 HDi 125 kW
Peugeot 806 1996 2.0i 89 kW (ex)
Sierra 1990 2.0i 85 kW (ex)
Escort 1985 1.3i (ex)
GAZ 21 Volga 1966 2.5 (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 06 2017, 22:55 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Galiu prirašyti kokius 75 skirtingus variantus, kas gali slėptis po pasakymu KAŽKAS SU DPF....

Pradedant elementariu diagnozuotojo analfbetizmu, baigiant politine situacija Birmoje. O šiaip, parodyk normaliam meistrui ir tau bus atsakyta.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 07 2017, 00:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Abgassystem defekt yra vokiečių kalbon išverstas "Antipollution fault", kitaip sakant "Check engine". Variantų daugiau, nei 75...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 07 2017, 06:49 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Nepirk :lol:

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 07 2017, 07:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 17 2017, 07:24
Pranešimai: 25
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
marcius rašė:
o kuo skiresi C5X7 2.0 120kw nuo 2.2 125kw? Tik litrazu ir keliais Kw?


Viskuom, ta prasme nera turbut ne vieno mazgo kuris tiktu pradedant nuo bloko baigiant ipurskimo sistema.



tai 2.2l 125kw problematiskesnis tarnavimo ir eksplotacijos atzvilgiu,negu 2.0l 120kw ?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 150 151 152 153 154 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007