Ar ne laikas pradet lietuviam imt su liktine verte issimoketinai? Aisku pirkt masina pagal kisene, o ne limuzinus 10 metu uz 6k euru

Pasiemei koki gana neblogos komplektacijos Peugeot 308, KIA ceed SW, Opel Astra ar pan uz 18-20 tukst. euru. Pabramgimas 5 metam iseis tik 900euru, tai:
1. Inasas pradinis kokie 5000e;
2. Kasko 500e;
3. Bankas nustato likutine verte ~4000e;
4. Atminusuojam 19000-4000=15000e;
5. Atminusuojam pradini inasa 15000-5000e=10000e;
6. Bankas palukanas skainciuoja butent nuo sios sumos, t.y.,gausis kazkas apie 800-900e, nes naujam automobiliui mazos palukanos, 1,5-1.98%.;
7. Po 5 metu turime galimybe nusipirkti uz banko likutine verte arba lizinguojant arba is savo lesu uz 4000e, o tada tikrai jei pirkai sviezu modeli, jis kainuos 7000-9000e, zinoma jei nebus nuvazinetas 200000km... Kalba eina apie tai, kai masina iki 100000;
8. Parduodam ta masina autopliuse ar dileriui uz 9000e, atminusuojam jau sumoketa likutine verte, gaunam tuos pacius 5000e pradini inasa, imam vel is salono nauja ir nesukam kiausiniu.
Pvz. KIA Ceed duoda 7 metu garantija, todel ir po 5 lizingavimo metu parduodama masina turi garantija, jei neperlipta 150 000km riba, tai duoda dar didesne ikutine verte TAU, pardavejui.
Taip daro visas senasis zemynas ne del prabangos, o del paskaiciavimo, ir ramios galvos. Svarbiausia, garantija turi apimti viska ir visa lizingo laikotarpi, t.y. maziausiai 5 metus ir atidziai issiziuret garantines salygas, nes pvz Ford garantija, negalioja visom judanciom detalem...