Laimonas rašė:
2.2HDi 150kw motoras ir 120kw motoras - NIEKO BENDRO TARP saves neturi. Nei blokas, nei galva nei turba nei ipurskimas (pas 2.2 bosch su ypac brangiai remontuojamais purkstukais, kuriem reikia kodo)... zodziu NIEKO bendra tarp ju nera. Pas 2.2HDi 150kw iki 2012 metu yra PRAVALINE turbi sistema, kuri nelaiko del blogo tepalo padavimo... Dekim kad pas 2.2 150kw dar ir suknista pagalva "ismanioji" uz 400 euru kuri nafig ir po 10 000 km vel pradeda drebet siek tiek. Tai aciu... ta 1 sekunde iki 100km/h NAUJIEM auto nieko nereiskia. Nes rasti YPAC tvarkingai vaziuojanti 2.2HDI 150kw motora SUNKU, o vat 120kw motoras nera tox lepus ir vaziuoja daznu atveju geriau ir GREICIAU nei netvarkingas 150kw motoras, nes kaip faktas turbo bus remontuota pas juos ir bus nesutvarkytas el. trubinos aktuatorius kaip priklauso... VIsi 2.2HDi apsishike tepalais nuo dangteliu.... Visu 2.2HDi dezem AM6 kaput prie 200-250k. Tos pacios dezes pas 2.0HDi 120kw laiko 100k daugiau.
Mano nuomone vienareiksmiska - 2.2HDi variklis, tik tiem zmonem, kurie i masina ziuri kaip i "MUST DO FORWARD, BE FORE IT BRAKES DOWN". Priziurint ir jei viska darai laiku, tas 2.2HDi 150kw motoras yra SUPER. Bet paprastam zmogui VIENINTELIS PASIULYMAS, nepirkit ir man paskui neskambinekit ir neverkit del kainu remonto. NEVEILTUI 2.2HDi 150kw VISADA kainuoja PIGIAU nei 120kw, 120kw motoru masina kaip taisykle 1000-2000 eur brangesne nei 2.2HDi...KOdel? ogi del to pacio nepatikimumo fakotriaus. IR tik man nepradekit aiskin AS VAZIUOJU MAN NIEKO VISKAS JAU 100 000 km tik tepalus keiciau. Labanakt vaikuciai, kai tiek pradirbsit su masinom kaip as ir kai per diena ju tiek prisiziuresit galesit man aiskinti savo tiesas. Vien vakar tokius apdulkinta..us 3 C5 X7 turejau su 2.2HDi 150kw. Apsishike visi tepalais kad net baisu po apacia palysti... Drebuliai visi del pagalviu 2 is ju jau keistos naujom pries 30k 10k....tam kur neeista isvis katastrofa, net panele vidbruoja. Ir visiem 3 turbinom BATAI, visus 3 nudziuginau... 1 pagalve keist papildomai ir dare 1-am BATAI dezei... AIsku visi ant skydeliu su varganom ridom iki 300k, nors REALIAI manau ten bus 400 KAZDAMU. Betokiu atveju tokiu bullshit nebuna nei ant 1.6HDi nei ant 2.0HDi 103kw nei ant 120kw. Dar tokiu nesutikau. Ir mano nuomone ir giliu isitikinimu tas 2.0 120kw DUODA per skrabine ant drago tam 2.2HDi kuris yra sunkesnis ir bukesnis uz 2.0 120kw. TAIP, vaziuojant 130 abiejuose uzspaudus gasa pasimato tie papildomi kw ir nm. O iki 100km/h per kepure tam 2.2HDi 150kw deda tas 120kw. TRUST ME I KNOW. Nes gerai(su visasi KW ir NM) veikianti 2.2HDi atrasti sunkiau nei 500 eur kupiura maximos kasoj...
Vaikai, uztenka pinigu 2.2HDi 150kw masinai? Pataupykit ir dasidekit 2000 eur kad nusipirkti 2.0 120kw ir vazinesit be problemu. Kitavertus uz 2000 eur sutvarkysit ir turbina ir variklio pagalve(restauracija yra BULLSHIT, tik nauja), nes butent tiek iseis kai 2x pakeisit turba ir 2x ja nuemines.
As pats SAU jei pirkciau C5 X7, turbut pirkciau 2.2HDi 150kw, vien todel, kad DAUG KA pasitvarkyti galiu pats ir man negresia dideles islaidos + zymiai pigiau nupirkciau + visada buna gera komplektacija to 2.2... Bet tik ne eiliniam zmogui kuriam 1000 euru ikist i masina yra TRAGEDIJA... TIESIOG, nori POWER ir KOMFORTO - TURI UZ TAI SUSIMOKET. Taip turi bedu ir 120kw, nera vaiku be ligu, bet jos palyginti vaikiskos ir isgydomos visam laikui.
Nu jo as apakes su kokiais lavonais zmones pas tave atvaziuoja

niekur niekas tais 2.2 tvarkingais taip nesiskundzia kaip cia nupasakojai, tiek rusu, tiek kituose forumuose paginde visi labai patenkinti ir giria

o cia lietuviukai lavonu prisiperka su 500K ridom ir nori kad butu kaip nauja

as saviski pirkau su tikra 150 stuku rida, prasukau pats 50 stuku...nieko varikliui nedariau, ir jis pas mane sausas grazus - galiu parodyt jei netiki

net pagalves nesu keites, kuri beje senai jau 400 euru nekainuoja ir net imanoma senaja isprievartaut ir pakeitus joje tepalus toliau vaziuot, ka ir sekmingai padare Phant is Peugeot forumo

tai ir as kai prades triuksmaut pirma sitaip pabandysiu ta beda isprest

beje kad tas variklis turi nepalyginai daugiau potencialo nei tas 120 kw tai irgi akivaizdu dedant cipa tiek ant vieno tiek ant kito skirtumas gaunasi milziniskas, pas Phant dabar tas peugeot Gt skraido, zmogus atsidziaugt negali, aisku keite turbo, bet cia normalu, nes turejo tikrai kaseka ta mitsubishi turba ,tvirtinimo problema del ko nulekdavo varztas ir sakes tada, bet kiek girdejau nuo 2013 metu jau tos bedos lygtai neliko. Ir taip Laimonai, AS VAZIUOJU MAN NIEKO VISKAS JAU 50 000 km tik tepalus keiciau

Bet keiciau visad kas 10 000

Del vieno dalyko tai pilnai sutinku tai del dezes, kad jos tikrai maziau laiko esant tokiam dideliam sukimo momentui... paciam teko pasikeisti del to kad mesdavo pusles klaida kai gerai uzmindavau autostradoj:) bet isidejau deze su 70K rida ir tikrai man jos uzteks

taiva pagrindine investicija buvo i deze...daugiau nieko! tik tepalai, filtrai...vaziuokle irgi nulis investiciju...ka as zinau....kiek turejau automobiliu, ne vienu taip nebuvau patenkintas tiek komforto tiek patikimumo prasme

paaiskinimas vienas - perkami nujoti lavonai ir poto keikiama

ta pati 120kw irgi nupirk lavona tai ne ka ten maziau ikisi

nu gerai biski maziau, bet tikrai nemainyciau atgal i ta 120kw...Cia ne kazkokios sekundes reikalas, taip jis sunkesnis ir nuo starto susidaro tas pravalas, nes ir sukimo momentas ribotas 1 ir 2 pavarom del priekiniu varomu ratu, bet nuo 3 pavaros tai lupa nesveikai, ir jeigu ekseleruojantis kartu su tuo 120 kw is eigos tai galiniam veidrodelyje tu jo greit nematai

isbandyta pravaziuot su tuom zmogum kuriam pardaviau ta 120kw

ir isvis kaip galima sakyt kad cia vos ne tas pats kai vienas turi 340nM o kitas 450nM

va pradzioj startuojant is vietos tai taip eina panasiai nes juk 2.2 sunkesnis ir momentas ribotas iki to pacio, bet is eigos tai be sansu.....Tik zinoma 2.2 turi but ne lavonas kur pas tave bachureliai nusipirke papigiai atvaziuoja ir verkia

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai!

2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex