Buvo pas visus, pas ką pilnai rankinis valdymas, t.y. Xantia, ZX be kondiškių ir klimato kontrolių tai tikrai. Dėl XM nežinau, nes pas kondiškinį, kur rankenėlės, tai tranzistorinis, kadangi jis vistiek turi kompą, tik kaip ir Xantijai, vietoj ekranėlio - kompas temperatūrinės ir pūtiko rankenėlių potencus mato. Bet gal pas paprasčiausią XMą, kur net be kondiškės, ir buvo varžos. BXai turėjo tranzistorinį valdymą net patys paprasčiausi, tai netiks.
Atrodo maždaug taip:

O pas vokietukus ir berods pas Xsarą atrodo maždaug taip

Berods mėtėsi pas mane dar vienas Xantijinis varžynas, kur kainuoja 5euruz. Bet iš Saulyno manau greičiau ir paprasčiau gautum, o kaina jaučiu labai nesiskirs, nes ZXams jie tikrai svyla kepa, o Xantijoms laiko visai neblogai

Varžos ten trys yra, tai pasirinksi kurią nori pagal greitį norimą, o gal net sugalvosi, kaip pajunginėti pagal savo poreikius. Tik kažkaip manau, kad ortakį vistiek dorot reikės, t.y. surast laisvą vietą, kurioj nebūtų jokių sklendžių ir pan, ir padaryt skylę, panašią į varžyno gamyklinę. Arba imk iš Saulyno varžyną kartu su viso pečiaus gabalu ir išpjausi savo pečiuj skylę, išpjausi iš xantijos pečiaus gabalą su visu varžynu ir priklijuosi/prisuksi samariezais prie saviškio

Aš dėl visa ko jungčiau per relę, nes kažkodėl jaučiu, kad webasto ten nebus labai galingas išėjimas, ar visgi?
O šiaip panagrinėjus originalaus ežio veikimo principus, manau galima būtų padaryt ir jį veikiančiu, bet reiktų trupučio elektronikos žinių. Dabar nepamenu, ar iki jo ateina stabilūs pliusas ir masė, bet jei ateina, tai užtektų tik tuo laidu pasižadinti kažkokį potencą ar kažką panašaus, o jei neateina - dar ir pasistatyti tam reikalui relę. Jei nori, galiu padovanot sudegusį C5 ežį pasinagrinėjimui. O elektros schemas gali pats pasiekti Sedrėj ir taip pat yra ir Autodatoj labai geros
