Tas restauruotas tai būtų buvęs Spidan (GKN), nes jis panašiai tiek ir kainuoja, grąžinant saviškį.
SKF kainuoja pigiau. Ir jį galima nupirkti ir dar pigiau, nei už tuos 110eur.
Kas geriau, SKF ar GKN, sakyti iš savo mažos praktikos aš negaliu. Beveik galiu garantuoti, kad SKF patys jo negamina, tai klausimas, kur užsako. O GKN jau senokai gamina tik granatas ir gumas ir turi restauravimo fabrikus ne vienoj vietoj Europoje. Pusašis pats lieka senas, granatos, jeigu visai nekliba - išplaunamos, apžiūrimos, ir jei viskas gerai - sutepamos šviežiu tepalu ir maunama guma, jei lūžusi - keičiama, jei išdilusi... Tiksliai nežinau, ką daro, bet įtariu, kad frezuoja ir apdirba lizdus ir deda didesnius remontinius šaratus ar tripoidus. Tuomet aišku sutvarkomi šlicai, riebokšlių darbinės vietos, maunamas naujas pakabinamas guolis ir pusašis į dėžutę, keliauja Lenkijon į kokį nors sandėlį, po to pas mus. Tada jūs toj pačioj dėžutėj (arba servisas, kuris jums jį keičia) atgal grąžinat tiekėjui seną savo pusašį, kuris važiuoja apžiūrai, ir jei yra tinkamas restauravimui, atgaunat užstatą keliasdešimties eurų.
Pirkau tokį variantą savo C15 bolidui, mokėjau 45-50eur. Iškart susidūriau su chaltūra, nes pirmąkart išlėkęs pasivažinėt link Klaipėdos ir atgal, iškart radau iš po vidinės granatos gumos pritaškyta tepalo. Nuvažiavau paklaust pas tiekėjus - sako galit atvežt , bet jei guma bus praplyšus, o ne tiesiog nedaspausta, tai bus kova su vėjo malūnais įrodyt, kad nepagavai kokios šakos ar vielos kelyje. Tai kadangi darbo tiek pat, o granatos gumos kaina beveik ta pati, kiek sugaiščiau laiko ir kuro važinėjimui ten bandyt kažką įrodyt, tai tiesiog pasikeisiu naują gumą ir tiek.
Tai žiūrėkit. O keitimas tiek kainuoja tai kairio pusašio automatinei japoniškai dėžei, kur pusašis sausas. Su dešiniu jau reikalų būtų daugiau, o jei mechaninė dėžė, tai ir tepalą išleisti reikia, bei atgal supilt. Jei tepalas nekeistas, tai dar ir naują reiktų supilt. O tada jau ir kaina pasidaro visai kitokia
