Siūlau kiek kitą sprendimą. Kadangi autu paprastai važiuoju 5-7m, tai stengiuosi taip taisyti, kad vėliau man pačiam dar kartą lendant nereiktų keiktis.
Nemalonioji dangčio remonto dalis - orginalių dujinių spyruoklių kaina ir stogo pralupimas: mažai pralupus, prastai matosi fiksatoriai, lengva juos pamesti. Geriau turėti ar pasiskolinti spec. reples.
Iš pradžių galvojau daryti ru tinklapyje rastu būdu, bet sudėliojus ir pamatavus nepatiko.
Verta dar kartą paminėti: atsargiai ardykite originalius "amortizatorius" (spyruoklė+dujinė spyruoklė). Išorinės spyruoklės
daug suspaustos ir laisvai gali sužaloti, suraižyti dažus ar išmušt stiklą. Gerų patarimų yra ir šiame forume.
Panaudota: Volvo V70 dujinės spyruoklės - "amortizatoriai" (OEM: VOLVO: 30674494, 30799161, 8643038) KILEN 468025, po ~16,5e/vnt.
Įdėjus vasarą buvo standoki (1200N), bet po žiemos - pats tas.
Amortizatorius vėliau keičiamas nelupant stogo (užtenka iškabinti šarnyrą dangčio pusėje), dedant dangčio prievartauti nereikia.
Minusas: jei lauksime, kol amortizatorius beveik numirs ar bandysime paspartinti atsidarymą rimtai kilsteldami, galime nukabinti nuo laikiklių stoge. Didesnis pavojus, kai dangtis prie uždarytos padėties.
Amortizatoriaus storajame gale lygiai su galu nupjaunamas sriegis. Pjaudami "bulgarke" stenkitės nekaitinti - viduje vistik nemažas slėgis, o sienelės storis nežinomas.
Adapteryje galima įklijuoti epoksidke, hermetiku,... . Aš tiesiog pavyniojau izoliacijos iš lauko, kad drėgmė nelįstų į tarpą ir nepūdytų aliuminio.
pridedu iliustracijas:
https://drive.google.com/file/d/10Y3kYtHuTElp_Ot8CD9_c76B1jRJZTC9/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/15Kd031Zun5uIC0zTWSxh_ecLvOC7Fm1b/view?usp=sharingšimtosios tikslumas tikrai nebūtinas, geriau tą matmenį daryti ~12mm

Atsidarymo aukštis gal kiek didesnis nei su originaliais, užsidaro normaliai.
Ilgius pasitikrinkite, kad vėjui kilstelėjus kapotą (sunkus, vėjas turėtų rimtai pūstelt) neišsikabintų, o uždarant "nesiremtų".
Į stogą įdedame orginalius laikikliukus. Amortizatoriai surenkami su adapteriais (į duobutę įdėkite šiek tiek tepaliuko) ir plastikiniais antgaliukais.
Paremiam dangtį, pasišviesdami žibintuvėliu ir padėdami sau kokiu pagaliuku vairuoti amotizatoriaus tolimąjį galą, užmaunam amortizatorių ant laikikliuko ir užkabinam plastasinį antgalį ant laiklio dangtyje. Prieš dedant antrą verta pasitikrinti, ar gerai darinėjasi dangtis.
Adapterį dariau iš aliuminio (lengvai tekinasi).
Sėkmės!
Tik Jus patys sprendžiate, ar Jums tai tinka, o atliekate savo rizika.