tadas1991 rašė:
HeLLmiX rašė:
tadas1991 rašė:
Aš neturiu nei keltuvo, nei hidraulinio keltuvėlio dėžei, nei pagalbininko dažniausiai, tai priemonės daug rimtesnės. Tai turėtumėt susitvarkyt

Tadai, tu rimtesnis meistras. As tik savo auto krapstau, susirinkes info

susitvarkyt tai neabejoju kad pavyks, pagalbininkas labiau patyres tai isspresim vienaip ar kitaip. Tik norisi ji kuo maziau trukdyt, nes jis ir savo darbu turi, o zinai kaip buna kai pradedi sokineti ten tai ten. Nebesigauna niekur

Beto esamos salygos ir daro itaka tvarkytis paciam. Kaip sakant, auges garaze, nors kasdienio darbo tokio tikrai nenoreciau, bet prie savu auto patinka kartais pasikrapstyti

Reikia filosofiškiau į tą darbą pažiūrėti ir tada pasidaro truputį geriau, nes aš įsivaizduoju, kaip iš šono atrodo. Ir iš esmės, jei įlindęs į duobę važiuokles daužai visą dieną ,tai juk taip ir yra, kaip atrodo, grynai būtent taip ir yra.
Reik išmokt siųst visokius gavrylas chaliavščikus ir varguolius lauk, nes jie gali susiremontuoti patys arba važiuoti pas lievus garažinius, kurie nemoka dirbti, o tiems, kurie daro kokybiškai, gaila pinigus mokėti. Žodžiu, realiai neužtenka lėšų išlaikyti prabangos prekei - automobiliui, tai tenka suktis apgaudinėjant kitus. Tai ir ieško tokių, kur kaip aš prieš tai buvau, kur dirbau labai pigiai, labai kokybiškai ir dar stengiausi, kad viskas laiku būtų. Tai dabar kainos normalios, kokybė gera arba jei kas nesigauna - atsakau už bazarą, o darbo terminai - standartiniams darbams yra atsakoma už bazarą, o tiems darbams, kur "čia tipo biškį nesikuria, biškį netraukia, biškį kartais labai retai užgęsta, biškį klaidas mėto ir penki meistrai jau nerado, kur bėda", tai terminas "iki kol pavyks"

Darbo vistiek yra pakankamai, maistas iš trim lentynom aukščiau gerokai skanesnis, o šiandien bedirbdamas prie Volvo (2.0HDI 100kw variklis) diržų keitimo, tik įpusėjęs darbą supratau, kad čia ne kokia visiškai supuvus nebepakeliama domkratu net už traverso, byranti tepaluota 93čių Xantia, o 2010tų V50. Kažkaip nelabai ir rūpėjo, tik ant visų dalių radau štampukus 09 arba 10, tai galvoju diržas keistas, o mašina bus senesnė. Ant diržo dangtukų irgi 10. Nu ok
Nežinau, jeigu atsibos po tuos tepalų ir kitų skysčių fontanus maudytis, taigi visada galima ką nors kito sugalvot eit veikt

Na esu ziurejes is duobes puses i ta darba filosofiskai tai zinau kaip ten buna, todel ir nusprendziau kad jis ne man, nes buvo kur megint, ir vis dar yra

kazkaip labiau prie elektronikos trauke visada, tai ten ir linkstu, nors visaip gali nutikt

sau vaziuokle padauzyt nera problemu, vaziuokle tai ten viskas paprasta(is principo, ne darbo atzvilgiu kai truksta varztai, neatsisuka ir pan) ir vienai kitai auto nera daug, gi nereikia visko ko perrinkineti vienu metu, nes profilaktiskai daznai pasitikrinu ir nusimatau kada bus keitimas vienos ar kitos dalies

su variklio remontu as bunu labiau pagalbininkas

norisi kompetingos draugijos, gerai pagalvojus, beveik ten lysti savom auto ir nereikia

o del zmoniu, tai irgi gerai zinoma kokiu ten tik nepasitaiko

suprantu apie ka kalbi

ir gerai suprantu ukw postus i uzduodamus klausymus

viskas cia ok

P.S. Naujesnes auto tikrai smagiau remontuoti, dar niekas neuzpuve, atsisukineja normaliai, jei tik pavyksta ranka ikist

greiciau atsiardyti kelia iki reikiamo varsto nei vargti ir deklamuoti visus zinomus keiksmazodzius ir kurti naujus ju junginius

_________________

C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)