ukw rašė:
Na, kai reikalavimuose iškart surašyta, kad visi kreivarankiai ir nieks nemoka padaryt ir dar slaptažodis Citrina, nu tai man kyla mintis kad mašina kreiva. Ir gerokai kreiva. Ir vairuotojas probleminis. Va todėl toks ir atsakymas.
Iš asmeninės patirties: Xsarai dariau Žėrutyje, teko važiuot perdaryt, nes traukė į šoną. Padangų neryja, vairas stovi gerai, važiuoja tiesiai. Šiemet du sykius teko apsilankyti. Vieną kart Melgoj, kur šalia yra. Tai ten pasiūlė mašiną Reno atgal po traukiniu pakišt, kas yra visiška teisybė. Teko paprašyt padaryt taip, kad važiuotų tiesiai. Padarė. 25eur.
Kita mašiną P206 vežiau į servisą Rokra, kur Šilainiuose (nes Žėrutis ir Melga galėjo tik po dviejų dienų, nes buvo padangų sezonas ir visi nori fast money). 22eur. Padarė, važiuoja tiesiai, vairas stovi per pusę danties kreivai (taip ir buvo visada). Ar padangose tikrino slėgį nežinau, prie stendo nestovėjau ir meistrams nevadovavau, nes pats nepakenčiu kai man už nugaros stovi ir dejuoja, kai durų apšyvkės traška jas lupant. O be to, aš mašinas prisižiūriu ir ratuose slėgį palaikau tokį, koks priklauso.
Jokių paswordų nenaudojau ir nežadu naudoti gyvenime.
Čia ne tas atvejis, kada nusiperka mašiną už 7000 eurų, bet vyksta į turgų pirkt restauruotas padangas, nes nu kam reikia naujų, tik po to nežino iš kur koks šalutinis efektas su 8 metų senumo guma.
Suvedimą padarė tvarkingą, mašina ne iš po traukinio taip pat. Kaina 25 eurai, Kaunas.
O komentaras apie nemokančius naudotis savo pačių nusipirktu stendu iš patirties, ne konteksto "savamoksliai prastesni".
Aš ne tas žmogus, kuris jusdamas kažkokia vyršenybę, jog moka pinigus, dar meistrui aiškintų kaip daryti darbą. Nemoki ir važiuoji pas meistrą smakrą nuleidęs.
Bet aišku reikia pabambėti, paauklėti.. taip?

_________________
1998 Xsara Berlin 1.9D 51kw [
Immortal]
2010 C5 x7 Tourer 2.0D 120kw [
Toy]