Bivainis rašė:
Elviukai123 rašė:
Laimonas rašė:
Patikek 208-tam pakanka per akis

208-tam taip. mazas svoris smagiai vaziuotusi. beveik kaip tame animaciniam filme "Ratai" kur masinos pacios varineja.
As labiau pergvenu del vairotuojo. Jam isedus masinos mase padideja ~10%, + zmona du maximos maisai dar 6-8% + kalnas. Idomu i parodos kalna Kaune uzvaziuotu su +18% zvaliai?

VAZ 2101 su 1200 motoru, sukurtu daugiau kaip prieš 50 metų, nei tada, nei dabar man neatrodo toks silpnas, kad kiltų abejonių, kad jis kažkur neįvažiuos ar kokios nors tašės nepaveš.
Žmogus nori žvaliai įvažiuoti. Tai čia didelis skirtumas nuo užvažiavimo aplamai.
Su savo pežuku 206 ir 1,4 55kw į minėtąą kalną įvažiuoju gana žvaliai, bet dažniausiai tam reikia trečio bėgio. Gerai pasikrovus galima pradėti ir nuo antro, o likus kokiam trečdaliui jau truputį lėkštėt pradeda ir galima jungti trečią. Na ir magistralėse būna važiuoji sau ramiai 110-130kmh ir gauni gerą kalną. Tuščiam be problemų, bet kai būni gerai pasikrovęs, kartais ir ketvirtas bėgis nebegelbėja ir tenka trauktis tarp fūrų į pirmą juostą. Tokiais atvejais joks dyzelio momentas negelbėtų, tiesiog trūksta galios bet kokiu bėgiu. Buvome su mergaite grįžinėdami iš Maroko ir stipriai apsipirkę Ispanijoj ir C15 su 1,7TD taip užkrovę, kad Vokietijoj autobane į kalniukus lėtėjo ir netgi labai dūmino. Nukrovus vėl viskas puiku.
Su BX ir tokiu pačiu 1,4i varikliu esu tempęs priekabą, sunkesnę už patį BX. Į bet kokį kalną užvažiuot galima, bi tik ratų sukibimo užtektų, bet žvalumas baigiasi vos tik pajudėjus.
Nors pagalvojus, teko vienąkart paturėt situaciją, kai ir neužvažiavau. Buvo Xantia Break 1,9TD, tempiau traliuką su pakrautu C15 ir atvažiavau į statų kalną. Vienas keliukas, užkylu, antras - užkylu, trečias - užkylu, tada ramiai leidžiuos, tada vėl kilt, posūkis, antras, trečias - OP. Per lėtai atvažiavau ir įkalnė kokia 14proc. Antras bėgis nebepatempia, į pirmą perjungt nespėjau ir sustojau. Nuspaudžiau stabdį. Bandau pajudėt iš naujo, niekaip. Arba sankaba dega, arba variklis gęsta. Rankinis ant priekinių ratų, įkalnėj neužteks priekinių padangų sukibimo, o priekabos stabdžiai automatiniai veikia tik nuo kalno, tai išlipt apsidairyt irgi baisu. Teko naktį labai ramiai ir atsargiai leistis vingiuotu keliuku, puikiai suprantant, kad galimybės pasitaisyti nėra
