Egis73 rašė:
Tai čia kažkokį briedą stumia? Nes 2.0 litrų dyzelis automatas mieste 10 litrų tai jau kažkas nesąmoningo.
https://www.auto-data.net/en/citroen-c5 ... atic-15296Alytuje 10 nebus, nebent gedimas arba vairuotojas pilotas bandytojas. Alytuje iš viso nėra tokio dalyko, kaip Urban driving, ten piko metu nebent fast-urban.
Vilniuje įmanoma be problemų. Kai 10km važiuoji 1,5h ir tikrai labiau apsimokėtų naudotis dviračiu, o kartais ir pėsčiomis greičiau, tada laisvai ir gaunasi 10L.
Dabar jau ir Kaune bei Klaipėdoje žmonės sugeba 10 įvaryt. Bet čia reikia labai nesėkmingai populiariu laiku dirbti, turėti labai eismo požiūriu taktiškai neteisingai išdėliotus tašką A ir tašką B ir turėti prastus maršruto dėliojimo ir/arba automobilio valdymo įgudžius arba tiesiog sunkią tapkę.
Na ir, aišku, kai atėjus rudeniui, jau tamsu ir šlapia, o pusė gatvių vis dar išraustos, tai prisideda ir išoriniai faktoriai. Visą vasarą stengiausi niekaip nepakliūt į Taikos pr., kuris dabar jau šiek tiek juda, bet buvo mėnesių, kai būdavo visiškas klynas. Buvo keli kartai, kai užsižiopsojau ir automatu įsukau. Tada iškart skambini laukiantiems žmonėms ir praneši, kad vėluosi, nes artimiausias išsukimas už 500m, tai koks pusvalandis. Apsisukus nieko gero nesigaus, nes kita pusė irgi stovi, o atgal jau nebeišeina, bet dar ir iki apsisukimo patekt nėra lengva, nes jis trečioj juostoj. Nes 3 juostos piko metu paleistos kažkur toli per vieną, ir ta viena dar darbininkų rankų manevrais reguliuojama. Kartais eismas visiškai sustoja, nes nesusitarę mandagumu ir gestų kalba, kuris pirmas važiuos per tą tarpą, vairuotojai lipa iš mašinų ir eina tartis gyva diskusija arba siekdami nugalėti sportinėje dvikovoje. Kas svarbiausia, kad lygiagrečiomis keliomis gatvėmis pravažiuoji per 10min, bet kažkodėl žmonės neišsiskirsto vistiek. Tada ten būtų mažas srautas, kadangi lėtai juda, ir nereiktų tiek ilgai ten stovėti tiems, kam iš tikrųjų reikia patekti į vietas toje atkarpose. Kitas dalykas, kad kartais važiuoji 10km 1,5h, bet padarai 15-20km lanką ir atvažiuoji per pusvalandį. Tai sutaupai valandą laiko, bet gaunasi geras litras kuro. Tai kas kam aktualiau. Man valanda ne tik darbo, bet ir poilsio, vertingesnė už eurą. O jei aktualiau kuro sąnaudos, o ne didelis ir patogus bei sąlyginai galingas automobilis už praktiškai vieną mažiausių rinkos kainų šiame segmente, tai gal ne tokį modelį renkatės?
VW Passat tikrai daug mažesnės kuro sąnaudos, ir jos proporcinai mažėja po litrą šimtui kilometrų, jei įdedi bulvių maišą į bagažinę

Dar niekada nesu gyvai to matęs, bet sklinda legendos, kad įmanoma ir už dyką taip važinėti. Nes seni karbiuratoriniai pasatai tikrai paveždavo 15 ir daugiau bulvių maišų, o jie mieste ir naudodavo apie 10-15L benzino (patirtis mūsų šeimoje), bet tas galioja tik TDI varikliams, o nuo TDI variklių atsiradimo jau vis mažiau ir mažiau žmonės su pasatais vežioja bulves, tai niekas iš pažįstamų nėra išbandęs gyvai

Čia buvo reklama, jeigu ką. Rinkitės VW Passat. VW, Das Auto
