Plikis rašė:
2,7 Hdi - Vilnius, vidutinis greitis 32 km/h, nuvažiuota 1784 km, sąnaudos l/100km - 11,3.
Vidutinis greitis - 43 km/h, nuvažiuota 6983 km, sąnaudos 9,6 l/100 km (pajūris, grybavimai, šiaip atostogos).
P.S. tikrinta: kompiuterio parodymai praktiškai atitinka faktą ( kompas apie + 0,1 litro/100).
Tiesa, pas mane C6, taigi svorio atžvilgiu lyginam karvę ir veršį.
Tadai, šiaip nieko super brangaus kol kas šio variklio išlaikyme nematau;per 5,5 metų nuvažiavau apie 106 000 (dabartinė
rida 238 458), kas liečia variklį (aušinimo sistema ne kokia) pakeičiau du termostatus, "trišakį" ir "alkūnę"). Tiesa, tik nupirkus buvo "apatinės" turbinos remontas, remontą atliko TurboBaltik, po 80 000 užsilenkė ta pati turbina, jie vėl remontavo, nesuremontavo, pagaliau nupirko kitą - dėvėtą, mašina pas juos (vasarą - atostogos), stovėjo 18 dienų, teko nuomotis.
Anksčiau buvo C5 2001 metų, V6 benzinas, nu ir ką - kiekvienais metais po uždegimo ritę, o kas antri metai ir po dvi (važinėjau 8 metus), tai ko gero pagal kainą beveik tas pat.
O dar sąnaudų palyginimui, dabartinio C6 sąnaudas rašiau aukščiau, o C5 su savo 152 kW, mieste valgė 14,5 - 15,0 benzino, taigi kai nusipirkau 2,7 Hdi, jis man aplamai atrodė super taupus.
Vadinasi nusipirkot tvarkinga priziureta su tikra arba nedaug atsukta rida. Vaziuoja jie ir daug, bet dazniausiai buna nuperkamas 500kkm tikros ridos ir visas jau aplaupytas, ir tie varikliai daugiau sunkiai vaziuoja.
Kadangi neuzvele indeklu ir nesuluzo alkuninis, tai jusu ir bedos mazos. O del ausinimo sistemos flansu, tai kaip tik kieme stovi 2vnt. C6 2.7hdi, kuriem keisiu 3-4 flansus. Abu termostatai tikrai, vienam 100proc. ir priekinis trisakis, kitam dar neapziurejau is apacios
O del 3.0iV6 babinu tai taip, bet jiem svarbu nezleist zvakiu, nes senos jas labai ir degina, ir dazniausiai visas pakeitus jau problemu nebebuna

Kaip ir visur, didesni varikliai daugiau islaidu. Ir sunkiau su pigiom dalim