sutinku su Tadu

mano I4 atmosferikas benzas uzmiestyje minanant 140km/h @4000+RPM valgo 20% daugiau nei V8 Kompresorinis. plius dar gauni smaguma gaudyt ji ant kelio kad nenublosktu vejas jau prie tokio greicio nes auskta masina.
prie 110km/h susilygina o prie 80km/h jau 4 cilindrai ima maziau. rekordas realiu sanaudu V8 nuo klaipedos ir atgal 7.8litro (vaziuojant ant 102km/h 1200RPM) mieste aisku skaiciai skiriais dvigubai , bet PSA nebutu PSA jei nepadarytu kad mieste masina imtu maziau nei uzmiestyje

nesusidures dar su tokiais bajeriais kitose modeliuose. tegyvuoja geriausias deziu perdavimas pasaulyje
o Muštangas (muštas Mustangas is JAV) gera neproblemine masinele, ypac 5 litriai. nesulyginsi su kokiais Audi FSI/ TFSI. Mustango vidaus apdaila nors ir nyki, pigi kai Audi kokybiska.Bet varikliai fordo geri,kokybisksi audi- tragedija. manau su varikliuku ar elektronika bedu nebus
kas del mazumo- pasivazineju kartais su 2016m BMW 3 modleiu su M paketu, mazalitris piktas variklis, bandziau prasukt ratus,isjunges kontrole tai nuspaudus gaza 2 sekundes absoliuciai nieko nevyksta. jau geriau atmosferikas tada. aisku is eigos vaziuoja kai turbinos uzpucia.