Tai vat, pasikeičiau ir aš dešinės pusės trumpų šviesų lempikę vakar
Kaip sakydavo vienas senas džipioras - jau qrwa qrwa...
Pavyko tik iš trečio karto. Pabandžiau tik nusipirkęs naują lempą prie parduotuvės ir supratau, kad čia bus misija neįmanoma. Ok, važiuojam namo, bandom ten, ramiai ir atseit be streso...Kontaktų kaladėlę numaut be šansų.Galų gale šiaip taip pavyksta, bet nuo perteklinės prievartos lemputė iššoka iš savo lizdo ir užsiskersuoja, dėl ko negaliu atkabinti fiksatoriaus. Po n bandymų ir krūvos keiksmažodžių pagaliau pavyksta! Fiksatoriaus galai iššoka iš auselių, jis iškrenta kartu su perdegusia lempa. Laikas spaudžia, atsinešu veidrodį, magnetą ir bandau įstatyti fiksatorių į savo vietą. Po dar n bandymų ir krūvos keiksmažodžių suprantu, kad šiandien nepavyks, spjaunu į viską, susipakuoju ir išvažiuoju su viena šviečiančia "akim". Ir tik sekančią dieną trečiuoju bandymu pavyksta sustatyt viską į savo vietas. Jau rimtai svarsčiau alternatyvą lupt lauk tą su*istą farą. Kaip kolegos ir sakė-padaryta problema lygioj vietoj. Beje, per metus eksploatacijos artimųjų lemputes keičiau jau keturis kartus, triskart perdegė kairės pusės (beje, ten pakeist lengviau, tik akumą vis tiek pageidautina išimt) ir dabar-dešinės pusės lempos. Kad su*istos lemputės keitimas užtruktų bendroj sumoj dvi valandas- tokios mašinos aš iki šiol neturėjau. Tuos debilus, kurie sugalvojo tokią debilišką konstrukciją, reiktų: a) elementariai sušaudyt, b) kiekvienam duot po vieną C5 II ir išsiųst Siberijon, tegu keičia tas lemputes žiemą lauke prie kokių -35, c) variantas "b" ir po to, jei jiems nepavyks, "a"
