Bivainis rašė:
Kaip Krosno perstiprumas pasireiškia? Daugiau jėgos reikia uždarant dangtį?
Krosno tai čia tik gamintojas. Tiesiog norėjau pasakyti, kad su šio gamintojo gaminiu nereikia nieko pjaustyti ar karpyti, o susideda toks, koks yra, tik persukus galus.
O perstiprumas pasireikšti turėtų su visais, kurie skirti Volvo, t.y. 1200N ir pan. jėgos, nes originaliai ten dedamas...berods 940N ant korpuso parašyta. 260N skirtumas, tai per abi puses 520N - 52kg daugiau. Arba viso gaunasi dangčiui 2400N, arba 240kg, vietoj 1880N, arba 188kg. 240:188=1,277, arba beveik 30proc. daugiau, nei priklauso.
Reikia daugiau jėgos uždarant dangtį. Bei atidarius ir pakėlus kokius 20-30cm, dangtis pats kyla ir gana energingai. Reikia prilaikyti ranka, jei nesinori, kad šautų aukštyn iki eigos galo. Na ir gali nepasiruošusį užklupti. Kažkaip nenori jis smurtauti, gal lanksto geometrija gera ir labai kildamas netraukia link atidarinėtojo, bet dėdė kažkada į pasatą kažką iš turgaus buvo nupirkęs su dar stipriau per didele jėga, ir kur vos nuspaudus rankeną jau kyla (nereikia dangčio sukelti nei kiek, pastoviai į spyną įtempimas), tai gavau per barzdą iš dangčio, pirmąkart atidarinėdamas

Žmonės sako po pirmos žiemos reikalas pagerėja ir jau viskas geriau.
Žodžiu, kaip ir dauguma atvejų, kur kažką paburi, ne viskas idealiai, kaip su originalu
