WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
C5 X7 pakabos sport mode http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=34215 |
Puslapis 4 iš 5 |
Autorius: | denon [ Vas 23 2017, 23:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 pakabos sport mode |
ryt meginsim su profanu ideti sferas kaip priklauso i prieki kad stabdant priekis neknapsetu zemyn. siuo metu sferu zikleriai komfort kazkokie didinti,1,2mm diametro, o priklauso 0,95. pagal ideja turetu buti stabilesne vaziuojant bei sport mode ir taip pat nenukenteti komfortas lygiame kelyje. po visko pasidalinsiu butinai kokie pojuciai ![]() |
Autorius: | kobis [ Vas 23 2017, 23:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 pakabos sport mode |
reikia det mechanine nes automatas yra auto stabdys ![]() |
Autorius: | Elviukai123 [ Vas 24 2017, 00:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 pakabos sport mode |
Atas rašė: xamas rašė: ] Na bet pvz Jaguar XF, kur irgi eina tas pats variklis PSA DW12-series 2.2 kubaturos (dejo ne tik 3.0 bet ir 2.2) su tokiu pat momentu kaip mano C5, 450Nm , bet jau su 8 laipsniu ZF automatu vistiek begejasi pagal gamyklinius duomenis lygiai taip pat kaip mano ![]() 6hp26 ar 6hp28 yra ivairiu modifikaciju, pvz 4.2 ir 5.0 supercharged XF'ams eina speciali modifikuota deze. eina papildomi sankabos lapeliai torque konverteris kitas, uzdejus nuo paprasto 5 litrio ar 4.2 neatlaikys nei 30 dragu nuo sviesoforo isjungus traction control. dyzeliai traukia tik po atmosferiku isedus. ir tik subjektyviai. spidometras rodo ka kita. net 1.6hdi c4 kupoe traukia subjektyviai geriau nei c5x7 3.0i v6 gerai traukia masina kuri traukia nuo 1500rpm ir ta trauka tolygiai dideja iki 7000rpm. tada ir lenkti ir pagreiteti malonu, ir nesijaucia lagu ar staigiu jegos prieaugiu. kai vazinejau mocais tai CBR RR visada smagiau traukdavo nei R1 nes pasizymejo tolygiu galios didejimu. zodziu manau gerumo prasme eina mazdaug taip- kompresorius+ turbo, toliau kompresorius, toliau biturbo, toliau mazalitres turbo ir dideli atmosferikai, toliau atmosferikas, toliau dyzelis atmosferikas. na elektriniai kitokie i sia gama neitraukiau ![]() beje man sugedo pneumatine ar kokia ten pakabos sistema tai bevaziuojant jauciais kaip per sraiges kiauta pervaziuoji ![]() |
Autorius: | kobis [ Vas 24 2017, 01:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 pakabos sport mode |
vistiek koks bebutu automatas palakstyt geriau su mechanke ![]() |
Autorius: | Gytis R [ Vas 24 2017, 08:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 pakabos sport mode |
Na bet pvz Jaguar XF, kur irgi eina tas pats variklis PSA DW12-series 2.2 kubaturos (dejo ne tik 3.0 bet ir 2.2) su tokiu pat momentu kaip mano C5, 450Nm , bet jau su 8 laipsniu ZF automatu vistiek begejasi pagal gamyklinius duomenis lygiai taip pat kaip mano ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tu niekada nelygink automobilių, kurie varomi skirtingai, juk Citroen varomas priekiniais ratais, o Jaguar galiniais. Nors ir varikliai bus tie patys, bet automobilis varomas galiniais ratais gali turėti daugiau arklio galių. Priekiu varomas automobilis turi ribą, jei bus didesnė galia - raus pusašius. |
Autorius: | Elviukai123 [ Vas 24 2017, 09:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 pakabos sport mode |
kobis rašė: C5 X7 3.0L V6 155KW Power. Benzin/LPG Almost Exclusive Automatic gearbox: AISIN AM6 . 1,2 gear limits torque ;( pabandyk startuot stiagiau paziuret kuriuo momentu kas ten ka limituoja. ijungi pavara, neatleidziant stabdzio uzgaziuoji, staigiai atleidi stabdi. |
Autorius: | Atas [ Vas 24 2017, 10:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 pakabos sport mode |
Gytis R rašė: Na bet pvz Jaguar XF, kur irgi eina tas pats variklis PSA DW12-series 2.2 kubaturos (dejo ne tik 3.0 bet ir 2.2) su tokiu pat momentu kaip mano C5, 450Nm , bet jau su 8 laipsniu ZF automatu vistiek begejasi pagal gamyklinius duomenis lygiai taip pat kaip mano ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tu niekada nelygink automobilių, kurie varomi skirtingai, juk Citroen varomas priekiniais ratais, o Jaguar galiniais. Nors ir varikliai bus tie patys, bet automobilis varomas galiniais ratais gali turėti daugiau arklio galių. Priekiu varomas automobilis turi ribą, jei bus didesnė galia - raus pusašius.[/quote] Taiva ir lyginu del to, kad jauguras varomais galiniais ir dar su geresne deze turetu vaziuoti greiciau ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Atas [ Vas 24 2017, 10:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 pakabos sport mode |
Bet siaip va Citroen C5 3 litr HDI yra unikalus tuom, kad turi 177kw, momentas 450 ir priekinius varomus ratus ir skersai stovinti varikli...kazkaip daugiau neateina i galva kas dar is dyzeliniu turi tiek galios prie tokios konfiguracijos ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Elviukai123 [ Vas 24 2017, 11:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 pakabos sport mode |
[quote="Atas] Taiva ir lyginu del to, kad jauguras varomais galiniais ir dar su geresne deze turetu vaziuoti greiciau ![]() Kur juos jus lyginote? Internete ar bukletuose? Matau nelabai suprantate kas yra britiskas konservatyvumas. Jaguar testuose isibegeja greiciau nei gamintojo specifikacijose. Palikta laiko prisdegti cigara, ar uzsikaisti arbatos. Yra kas ismatavo ant supercharged v8 0.8 sekundes greiciau. kai eina kalba apie 5 sek tai labai daug. Kas yra Jaguar greicio ribotuvas lyginant su Audi RS4 greicio ribotuvu irgi supratau vokietijos autobane. Virsijus 250km/h -"sere, nerekomenduotume jums vaziuoti greiciau" ![]() |
Autorius: | Atas [ Vas 24 2017, 12:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 pakabos sport mode |
Elviukai123 rašė: [quote="Atas] Taiva ir lyginu del to, kad jauguras varomais galiniais ir dar su geresne deze turetu vaziuoti greiciau ![]() Kur juos jus lyginote? Internete ar bukletuose? Matau nelabai suprantate kas yra britiskas konservatyvumas. Jaguar testuose isibegeja greiciau nei gamintojo specifikacijose. Palikta laiko prisdegti cigara, ar uzsikaisti arbatos. Yra kas ismatavo ant supercharged v8 0.8 sekundes greiciau. kai eina kalba apie 5 sek tai labai daug. Kas yra Jaguar greicio ribotuvas lyginant su Audi RS4 greicio ribotuvu irgi supratau vokietijos autobane. Virsijus 250km/h -"sere, nerekomenduotume jums vaziuoti greiciau" ![]() Na taip zinoma internete, kur daugiau, bet ziurejau pacius isamiausius duomenis kokius tik radau, kur pateikiamas tiek greitejimo, tiek kuro saunaudu realus modeliavimas atsizvelgiant i tam tikrus faktorius...O britiskas konservatyvumas manau baigiasi jau vien tuom, kad jie naudoja PSA-ford dyzelius ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Elviukai123 [ Vas 24 2017, 13:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 pakabos sport mode |
Atas rašė: Na taip zinoma internete, kur daugiau, bet ziurejau pacius isamiausius duomenis kokius tik radau, kur pateikiamas tiek greitejimo, tiek kuro saunaudu realus modeliavimas atsizvelgiant i tam tikrus faktorius...O britiskas konservatyvumas manau baigiasi jau vien tuom, kad jie naudoja PSA-ford dyzelius ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tai bent jau youtubeje lyginkit-vis kazkaip tiksliau ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Atas [ Vas 24 2017, 15:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 pakabos sport mode |
Elviukai123 rašė: Atas rašė: Na taip zinoma internete, kur daugiau, bet ziurejau pacius isamiausius duomenis kokius tik radau, kur pateikiamas tiek greitejimo, tiek kuro saunaudu realus modeliavimas atsizvelgiant i tam tikrus faktorius...O britiskas konservatyvumas manau baigiasi jau vien tuom, kad jie naudoja PSA-ford dyzelius ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tai bent jau youtubeje lyginkit-vis kazkaip tiksliau ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Na ziurejau ir youtubej kur buna tikrina per kiek isibegeja, tai sitiem forduaram irgi tas pats ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Elviukai123 [ Vas 24 2017, 16:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 pakabos sport mode |
Atas rašė: Na ziurejau ir youtubej kur buna tikrina per kiek isibegeja, tai sitiem forduaram irgi tas pats ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Apie dyzelius nieko pakomentuot negaliu man jie neaktualus. O jaguaro dydelio nepirkciaus kvadratu. jei jau pirkt ekonomiska ir praktiska tai 3 litru benzinini 300AG po feislifto su 4 varomais ratais. galesit dziaugtis 60Ag galia ir riedeti greitkelyje sunaudojant 6.5litro benzo. ir visokie DPF nesikims. veliau pasikeisit varikli uz 4000eur ar pasiremontuosit ir toliau ekonomiskai vazinesit. V8 kuro ima daugiau meiste bet vienam variklio gedimui tenka 40 ford varikliu gedimu. ir cia ne del to kad v8 maziau parduota. zodziu jums rinktis ar geriau kasdien sutaupyt po 3eur ar pora metu begyje viska sukist i EURO 8 varikliu remontus. tik tiek akd su v8 smagiau vaziuiosis. ir ryte uzkurus galima stiline vandens padet kuri ne neraibuliuoja. su dyzeliu ar ecoboostu puse issilaistytu jauciu ![]() atmosferikas ramiam vazinejimui? ![]() ![]() benzininis 3.0 jaguras netraukia isvis. bet garsas grazesnis nei c5 x7 3.0i V6, 4.2 N/A netraukia irgi, nebent virs 3500rpm laikoma, 5 litru N/A jau kazkiek traukia nesmaugiant. 4.2 S/C ir 5.0S/C jau kita kalba. r20/295 ratus galima ant asfalto prasukt prie 1400RPM. teko vaziuot ir su modifikuotu(mazintas SC skriemulys,perpropgramuotas) ~600AG 5.0 S/C va sitas jau traukia net tada kada dar nereikia nuo 900RPM ![]() pakabos S/C modeliu kitokios nei kitu jaguaru. jos reguliuojamos bet ne taip kaip citroene. Kas del vidaus irangos ir kokybes tai pats paprasciausias xf atrodo gal net kiek geriau nei geriausios bmw komplektacijos- standartiskai eina pilna KOKYBISKA oda, elektrinis vairas, navi,touchsreenas dar pastebejau kad stipriai skiriaisi XF garso izoliacija skirtingu modeliu, reiktu isardyt,paziuret bet kuo brangesnis tuo tylesnis. Kaina irgi dyzelio 2.7 vs 5.0 S/C portfolio pilnu skiriais daugiau nei pora miesto automobiliuku. Jaguaras XF su Citroen c5 x7 turi kai ka bendro- abi LT nuvertintos ir per pigios uz tai ka gauni. ir nieks nevagia R20 ratu kurie pas dileri apie 6000EUR+ ![]() bent jau kam patinka c5x7 XF butu logiskas zingsni i prieki. tai tiek. |
Autorius: | Elviukai123 [ Vas 24 2017, 16:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 pakabos sport mode |
kobis rašė: reikia det mechanine nes automatas yra auto stabdys ![]() ne tik deze stabdo Paskaiciuok- kieciausiais jaguar XFRS variklis turi 650AG, Aston martin su ferrari tyliai ruko kampe ![]() ~100AG pasima kompresorius kaip mechaniniai nusotoliai, is likusiu 550Ag apie 110Ag atima automatines greiciu dezes nuostoliai. lieka 450AG, masina sveria 2000kg, imi mechanine astra F tiuninguota su isimtu salonu ~1000kg i skraidai panasiai. tik ausu kistuku reik. |
Autorius: | Atas [ Vas 24 2017, 16:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 X7 pakabos sport mode |
Nu aisku su tais Jagais...gal kazkada ir susigundysim jei skambanciu pakankamai turesim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Puslapis 4 iš 5 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |