Elviukai123 rašė:
Karolukas rašė:
Aš gaudamas viso 150 eur pašalpos,ir gyvendamas pas babulę, kuri pencijos dydžiu tikrai neišsiskiria iš kitų, kažkaip sugebėjau Anomalija ?
Nuo to reikejo ir pradet.
As isvis bedarbis du metai jei ka, bet gyvenu ne pas bobule, o pas gerai uzdirbancia moteri. Visas mano darbas - vazinetis jaguaru, degintis soliariume, kacialkei pumpuot raumenis,pabegiot parke na ir dar vakare si ta.
Ir as zinau kad ne toks vienas,kai 2015 buvau darbo birzoj maciau kaip bedarbis atvaziavo pasalpos su MB AMGC63. Gryzes pasakiau sau- kuo as blogesnis nei jis. Ryt 11h uzsiregistravau i darbo birza. Atvaziuosiu normaliai kaip zmogus su normalia masina o ne superstu 92kw c5 x7. Net geda prisimint buvo. P.S. gal kas zinot kiek pasalpa siuo metu?
Bet kur babulė, kur turtinga moteris. Per abu pajamos kokios ten, 500 ? Bet mokesčiai, maistas ir pan irgi dviem žmonėm. Esmė mano žinutės buvo kame, kad ir nedaug uždirbant, būnant ūbagu, realu turėt mašiną. Kiekviens prioritetus savaip dėlioja. O nauja mašina dažnai tik ir lieka daugumos svajonėse. Jauniem žmonėm reik būsto, reik įsikurt, ima paskolas būstui, po to turi dar 20 metų atidavinėt, kai išsimoka už būsta, jau greit ir ta pencija. O ir nieko net mažo padoresnio be 20 k eur nenupirksi. Tarkim 5 metus atvažinėji, kas iš tos mašinos vertės belieka ? Norint neprarast garantijos, reik garantiniu laikotarpiu viską keist pas atstovą, kas kainuoja tikrai žymiai brangiau. Eilinis aptarnavimas su filtrais, tepalais ir pan. kokiais 3 kart brangesnis. Na bent dviem tikrai. Tam, kad pirkt naują mašiną turi arba labai daug uždirbt, arba labai daug važiuot. Manau ta nauja mašina daugiau atima pinigų nei naudota. Na aišku tik tas, kad su ja jau gali važinėt nesukdamas galvos ganėtinai ilgai, bet ir tom naujom tai po 20 k km apsišika variklis tepalais, tai guolis pradeda kaukt po 40 k km, aišku čia kaip ir garantinis remontas, bet ..
_________________
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
