WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 14 2025, 16:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 35 36 37 38 39 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 16:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
valdas 76 rašė:
tadas1991 rašė:
1.6HDi 80kw versija tiek ir turi - 80kw. Tai jis labai panašiai važiuoja į senąjį 2.0HDi 80kw variklį, traukos atžvilgiu, gal net geriau.


Na, aš galiu palygint tik senąjį čipuotą 2.0 HDi (originale buvo 69 kW) be visokių EGRų, FAPų ir kitokios brudstvos, ir naujesnį standartinį 100 kW dvilitrį, senukas geriau :)

Argi tikrai ten EGR nėra? Kažkaip įtariu, kad yra, tik nebent atjungtas. EGR jau paskutiniai BX net turėjo :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 17:05 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
valdas 76 rašė:
Dafiga tas dvilitris RHR ima, ypač žiemą, nes gamyklinė Webasto pastoviai įsijunginėja. Šyla greitai, čia jau be variantų. Su pilnu baku 1000 km nenuvažiuoju, o tai nėra taip jau gerai. Vienskablisšeši niekad nebuvo aktualu, tokios kubatūros variklis šitam modeliui yra akivaizdžiai per mažas, IMHO.

Man 1000km reikia 84 litru. Webasto nera.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 19:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
tadas1991 rašė:
Argi tikrai ten EGR nėra? Kažkaip įtariu, kad yra, tik nebent atjungtas. EGR jau paskutiniai BX net turėjo :)


Aš tą ir norėjau pasakyt, EGR atjungtas ir išprogramuotas, ir dar katūlikas išoperuotas,kad netrukdytų Mašinai dirbt :mrgreen:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 19:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Galiu pasakyti, kad atvirai sakant man pofig, kaip ten yra su dauguma kitų gamintojų. Remiuosi oficialiu šaltiniu, o jūs remkitės kokiais norit kitais arba numeruokit pagal savo galvą.
Atvirai sakant, tai aišku, kad kiekvienas gamintojas renkasi savo numeraciją, kaip jam patogiau ir kaip atrodo, kad daugiau uždirbama ir geriau parduodama.
Audi savo 80, 100 numeraciją laikė gal 50 metų, dabar belekiek laiko savo A raidės numeraciją. Pasatai, Golfai, Sunny, Camry, Astros, Thunderbirdai, Mustangai ir kiti reikalai gaminami po 40 metų ir niekas nesuka galvos, tik keičia raidę ar skaičių ar taip ten ką dar keičia.

Citroen niekada kito automobilio nevadindavo tuo pačiu vardu, tai jokių GENERATION ir nebūdavo. Ir pradėjo tai daryti būtent nuo C serijos, ir ne nuo pradžios, o kai ji jau buvo gerokai įsibėgėjusi. Taip C3 ir C5 dar sulaukė atnaujinimo tam pačiam kėbule, o kitiems jau buvo lemta gauti kažkokius kitokius kodus ir jūsų vadinamus GENERATION.

kiek dabar prisimenu iš galvos, galiu ir klysti:

CX gamybos metų neatsimenu, bet dėl jo sėkmės, jis buvo gaminamas itin ilgai, bet 16 metų, o universalas gal ir 18? Taip pat buvo dvi laidos, iš išorės gan aiškiai atskiriamos.

BX I 82-86, BX II 87-93 (universalą gamino iki gal 95tų, nes vėlavo Xantijos universalo išleidimas) 11metų.
Keitėsi sandūroj išvaizda ir varikliai - atsirado turbodyzelis, atsirado įpurškimai kai kuriems varikliams, pasibaigė monoblokinio variklio gyvenimas.

XM I 89-94, XM II 95-00 - 11metų
Keitėsi išvaizda ir varikliai - turbodyzelis gavo kitą siurblį, atsirado 2.5TD, pasikeitė V6 variklis, atsirado 16V benzinas.

Xantia I 93-96, Xantia II 97-01 - 8 metai.
Keitėsi išvaizda ir varikliai, antrokėj atsirado OBDII sąsaja.

ZX I 91-94, ZX II 95-98 - 7 metai.
Keitėsi išvaizda ir varikliai. Ant 1.4 benzino uždėjo pilną purškalą vietoj mono, Furio tapo Volcane. 1.9 16V variklį galutinai pakeitė 2.0 16V.

Xsara I 98-00, Xsara II 01-06 - 8 metai.
Keitėsi išvaizda ir varikliai. Pasikeitė dyzeliai iš senų mechaninių forkamerinių į naujus DW serijos forkamerinį DW8 ir DW10 serijos HDi variklius. Benzinai XU galutinai pasibaigė ir buvo pakeisti EW serijos varikliais.

C5 I 01-04, C5 II 04-07 - 6 metai.
Keitėsi išvaizda ir varikliai. EW serijos varikliai liko ir toliau sėkmingai naudoti, bet dyzeliai atnaujinti į naujos kartos. Atsirado 1.6HDi galimybė, dvilitris gavo antrą velenėlį ir kintamos geometrijos turbiną ir tapo 100kw, 2.2 gavo antrą turbiną ir tapo 125kw. 2.9 V6 variklis gavo naują japonišką automatą AM6, vietoj senos atgyvenusios 4HP20.

Iš šito matyti tik tiek, kad metams bėgant, modelių gyvavimas trumpėjo, kas atitinka šiuolaikinės rinkos dėsnius. Trečias arba X7 C5 modelis, yra nauja GENERATION, ir būtent taip ir vadinasi - C5 X7. Jei pažiūrėsit, tai ir naujieji C3, C4, Berlingo ir t.t. turi savo kažkokius kodukus, o nebe I ar II numeraciją.

Kaip ir sakiau - kaip norit, taip vadinkit, bet su teisiais žmonėmis sunku bendrauti, ir tą jau supratau seniau iš Mfilter, kurie perkami už Mann kainą.


Su viskuo sutinku, o iš viso to ką čia parašei galim apibendrintai pasakyti, kad Citroen kai pradeda gaminti naujos kartos modelį jis žymimas romenėnišku skaičiumi I, o po atnaujinimo žymimas skaičiumi II.
O kas link filtrų, tai yra toks posakis "ladna, praechali".:)

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2016, 20:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
blemba Bivaini, buvai sutriuskintas ir vistiek nepasiduodi? nu tu kietas :D dar reikejo parasyt" tai as taip ir sakiau " :D

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 19 2016, 11:43 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 04 2005, 11:35
Pranešimai: 236
Miestas: Panevėžys
Bivainis rašė:
tadas1991 rašė:
Taip C3 ir C5 dar sulaukė atnaujinimo tam pačiam kėbule, o kitiems jau buvo lemta gauti kažkokius kitokius kodus ir jūsų vadinamus GENERATION.

(...)
Trečias arba X7 C5 modelis, yra nauja GENERATION, ir būtent taip ir vadinasi - C5 X7. Jei pažiūrėsit, tai ir naujieji C3, C4, Berlingo ir t.t. turi savo kažkokius kodukus, o nebe I ar II numeraciją.
Kaip ir sakiau - kaip norit, taip vadinkit, bet su teisiais žmonėmis sunku bendrauti, ir tą jau supratau seniau iš Mfilter, kurie perkami už Mann kainą.


Su viskuo sutinku, o iš viso to ką čia parašei galim apibendrintai pasakyti, kad Citroen kai pradeda gaminti naujos kartos modelį jis žymimas romenėnišku skaičiumi I, o po atnaujinimo žymimas skaičiumi II.

2007 m. citroen c3 oficialiuose pirkimo dokumentuose įvardinamas citroen c3 II, o šiuolaikinis c3 net service.citroen.com įvardinamas kaip new ir nesvarbu ar tai 2009-09 ar 2015 m. gaminys. c5 iš vis pagal infotec tik vienas :) patys gamintojai sukuria painiavą, kai vairuotojui užtenka I ar II, o detalių pardavėjui reikia kodų...

_________________
Panevėžys, c3-07;yeti-14...


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 19 2016, 19:12 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
frostas rašė:
patys gamintojai sukuria painiavą, kai vairuotojui užtenka I ar II, o detalių pardavėjui reikia kodų...

Juokinga, kad vikipedijoje skirtingomis kalbomis galima rasti net kelis viso tos painiavos šifravimo būdus. Bet tai čia nieko palyginus su Mercedes Benz modelių žymėjimu. Pamenu vieną straipsnį kur žurnalistas norėdamas pasiaiškinti kreipėsi į Mersceds Benz pardavėją ir pasirodė, kad ir jis nelabai susigaudo kas ten kaip ir kodėl žymima ir ką šie žymėjimai reiškia. Žinoma, pasistengus galima viską išsiaiškinti internete, bet kai žymėjimas aiškus, tai ir taip visiems viskas aišku, kur antras Golfas, o kur penktas. :)

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 19 2016, 19:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
O tada paskui pradedi dar gilintis kur ten antras Golfas pirmokas, kur antrokas, ar buvo pirmokų su plačiais bamperiais arba antrokų su fortkiniais langais? O kur ten GT, ar kur ten CL, kur GL ir t.t. Net maskaradų gamyboj buvo tokios painiavos, kad 408 iš gamyklos išvažiuodavo su 403čio karbiuratorium ar paskirstytoju. Kodėl. Pasibaigė gamykloj anų atsargos, atvežė iš sandėlio apmusijusią pilną dėžę senų, su kuriais irgi veikia ir važiuoja, nes variklis tai tas pats, ir parinko savaitę, kol pagamino naujų, šitaip. Paskui žmogus perka remontinį komplektą, ir netinka :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 19 2016, 19:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
O tada paskui pradedi dar gilintis kur ten antras Golfas pirmokas, kur antrokas, ar buvo pirmokų su plačiais bamperiais arba antrokų su fortkiniais langais? O kur ten GT, ar kur ten CL, kur GL ir t.t. Net maskaradų gamyboj buvo tokios painiavos, kad 408 iš gamyklos išvažiuodavo su 403čio karbiuratorium ar paskirstytoju. Kodėl. Pasibaigė gamykloj anų atsargos, atvežė iš sandėlio apmusijusią pilną dėžę senų, su kuriais irgi veikia ir važiuoja, nes variklis tai tas pats, ir parinko savaitę, kol pagamino naujų, šitaip. Paskui žmogus perka remontinį komplektą, ir netinka :D

Taip. Toks Moskvičius kaip Samtrono, nors visiems žinomas kaip 408, gali vadintis ir 412 jeigu jame 412 variklis (tiesa tokių mažai tebuvo). O visiems įprastas 412 dokumentuose bus 408 jeigu jame 408 variklis.
O kas link Golfų tai vienas dalykas aišku, kad kartos skaičiuojamas nuo vieno iki septynių, o kaip ten kokios modifikacijos žymimos, tai jau tegul Golf fanai rūpinasi. :) O čia parašyta C5 II, tačiau tas skaičius II reiškia ne antrą kartą, o pirmojo atnaujinimą, va jau ir painiava. Dzin, regis išsiaiškinom. :)

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 19 2016, 21:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Ta mašina tikrai neverta, kad dėl jos ginčytis :)

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 22 2016, 23:31 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2008, 17:03
Pranešimai: 48
Miestas: Vilnius
Gerbiamieji, ar yra panevėžiečių, turinčių pakankamai kompetencijos apžiūrėti ir pasakyti nuomonę apie parduodamą ten c5'ą (x7) ?

_________________
Citroen XM, 2.1 td, automatic, 1999 (ant kaladžių).
Subaru Legacy, 3.0, 245 AG, 2008 (žvėris :shock: ).
Peugeot 308, 1.6 hdi (miesto spuogas su pribumbasais).


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 03 2016, 09:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 27 2016, 23:57
Pranešimai: 21
Miestas: Marijampolė
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1

valdai va prasau xantia su 3 litrais :D

_________________
xantia 94


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2016, 09:38 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 06 2016, 09:47
Pranešimai: 7
Miestas: Vilnius
O tai kas ivyko ant C5 po 2011m facelifto? Vertas demesio labiau negu senesnis modelis? Ar niekas is esmes nepasiteike, tik vizualiai


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2016, 11:21 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
pasikeite. ir zenkliai.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2016, 12:09 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 06 2016, 09:47
Pranešimai: 7
Miestas: Vilnius
Elviukai123 rašė:
pasikeite. ir zenkliai.


Gal galima daugiau info? Renkuosi tarp senesnio geros komplektacijos ir nuo 2011, bet daug prastesnes. Noriu ivertinti tuos trukumus, gal yra kazkur oficiali dokumentacija arba galeciau gauti patarima


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 35 36 37 38 39 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007