tadas1991 rašė:
Galiu pasakyti, kad atvirai sakant man pofig, kaip ten yra su dauguma kitų gamintojų. Remiuosi oficialiu šaltiniu, o jūs remkitės kokiais norit kitais arba numeruokit pagal savo galvą.
Atvirai sakant, tai aišku, kad kiekvienas gamintojas renkasi savo numeraciją, kaip jam patogiau ir kaip atrodo, kad daugiau uždirbama ir geriau parduodama.
Audi savo 80, 100 numeraciją laikė gal 50 metų, dabar belekiek laiko savo A raidės numeraciją. Pasatai, Golfai, Sunny, Camry, Astros, Thunderbirdai, Mustangai ir kiti reikalai gaminami po 40 metų ir niekas nesuka galvos, tik keičia raidę ar skaičių ar taip ten ką dar keičia.
Citroen niekada kito automobilio nevadindavo tuo pačiu vardu, tai jokių GENERATION ir nebūdavo. Ir pradėjo tai daryti būtent nuo C serijos, ir ne nuo pradžios, o kai ji jau buvo gerokai įsibėgėjusi. Taip C3 ir C5 dar sulaukė atnaujinimo tam pačiam kėbule, o kitiems jau buvo lemta gauti kažkokius kitokius kodus ir jūsų vadinamus GENERATION.
kiek dabar prisimenu iš galvos, galiu ir klysti:
CX gamybos metų neatsimenu, bet dėl jo sėkmės, jis buvo gaminamas itin ilgai, bet 16 metų, o universalas gal ir 18? Taip pat buvo dvi laidos, iš išorės gan aiškiai atskiriamos.
BX I 82-86, BX II 87-93 (universalą gamino iki gal 95tų, nes vėlavo Xantijos universalo išleidimas) 11metų.
Keitėsi sandūroj išvaizda ir varikliai - atsirado turbodyzelis, atsirado įpurškimai kai kuriems varikliams, pasibaigė monoblokinio variklio gyvenimas.
XM I 89-94, XM II 95-00 - 11metų
Keitėsi išvaizda ir varikliai - turbodyzelis gavo kitą siurblį, atsirado 2.5TD, pasikeitė V6 variklis, atsirado 16V benzinas.
Xantia I 93-96, Xantia II 97-01 - 8 metai.
Keitėsi išvaizda ir varikliai, antrokėj atsirado OBDII sąsaja.
ZX I 91-94, ZX II 95-98 - 7 metai.
Keitėsi išvaizda ir varikliai. Ant 1.4 benzino uždėjo pilną purškalą vietoj mono, Furio tapo Volcane. 1.9 16V variklį galutinai pakeitė 2.0 16V.
Xsara I 98-00, Xsara II 01-06 - 8 metai.
Keitėsi išvaizda ir varikliai. Pasikeitė dyzeliai iš senų mechaninių forkamerinių į naujus DW serijos forkamerinį DW8 ir DW10 serijos HDi variklius. Benzinai XU galutinai pasibaigė ir buvo pakeisti EW serijos varikliais.
C5 I 01-04, C5 II 04-07 - 6 metai.
Keitėsi išvaizda ir varikliai. EW serijos varikliai liko ir toliau sėkmingai naudoti, bet dyzeliai atnaujinti į naujos kartos. Atsirado 1.6HDi galimybė, dvilitris gavo antrą velenėlį ir kintamos geometrijos turbiną ir tapo 100kw, 2.2 gavo antrą turbiną ir tapo 125kw. 2.9 V6 variklis gavo naują japonišką automatą AM6, vietoj senos atgyvenusios 4HP20.
Iš šito matyti tik tiek, kad metams bėgant, modelių gyvavimas trumpėjo, kas atitinka šiuolaikinės rinkos dėsnius. Trečias arba X7 C5 modelis, yra nauja GENERATION, ir būtent taip ir vadinasi - C5 X7. Jei pažiūrėsit, tai ir naujieji C3, C4, Berlingo ir t.t. turi savo kažkokius kodukus, o nebe I ar II numeraciją.
Kaip ir sakiau - kaip norit, taip vadinkit, bet su teisiais žmonėmis sunku bendrauti, ir tą jau supratau seniau iš Mfilter, kurie perkami už Mann kainą.
Su viskuo sutinku, o iš viso to ką čia parašei galim apibendrintai pasakyti, kad Citroen kai pradeda gaminti naujos kartos modelį jis žymimas romenėnišku skaičiumi I, o po atnaujinimo žymimas skaičiumi II.
O kas link filtrų, tai yra toks posakis "ladna, praechali".
