nerimka rašė:
ekovairavimas susijes su maximaliu inercijos panaudojimu ir minimaliu stabdzio naudojimu. tai jei tu riedi link tiketinai busimo raudono sviesoforo is inercijos is toli, ir kazkas atlekia is galo ir lupa ant stabdziu iki sustojimo, tai stabdai eisma nes jam reikes dar vieno isibegejimo, jis ruosesi lupt ant stabdziu tik prie sviesoforo. bet cia tik anam taip atrodo, jis pats zioplas kad nestebi is toliau kas jo laukia. tu gerietis
bet jei tu zinai kad suksi i salutini keliuka nereguliuojamam susikirtime mazai juostu kelyje intensyviu metu ir riedesi is inercijos, tas anas is siknos nesupras ir bus pikC, nes jis prognozuot tavo elgesio negalejo. tada tu stabdis ir CMO
stabdis tu esi tik tada kai tavo elgesi sunku nuspeti. o tai priklauso nuo ivykio dalyviu asmenybiu
Taip tavo apibreztoms situacijoms pritariu

nors ir stengiuosinvairuoti ekonomiskai( tiksliau dabar jau nebereikianstengtis nes jau automatiskai vyksta viskas) taciau stebiu ir aplinka, ko pasekoje lakunus praleidziu ir palaukiu jei pbz suku is salutinio i pagrindini ir nezadu staigiai begetis, arba staigiai atlieku manevra kad netrukdyciau kitiems( o ta padaryt nesunku kai auto galingesne ir traukia) ir toliau vaiziuoju kaip man reikia
Kalbant apie stabdzius pazystu tokiu veikeju-lakunu kurie visur skuba, visi jiems maiso, bet patys pvz apsisukineja 4 juostu(po 2 kiekviena kryptimi) kelyje mieste uz sviesoforo ir sustabdo puse gatves, nes ta juosta is kurios jie apsisukineja uzkemsa jis pats ir visi laukia kol jis ras proga ilyst i priespriesine, o jei ten dar neileidzia niekas uzkemsa dvi eismo juostas. Bet kelyje jam visi leti ir visi trukdo
Kaip sakoma geras vairuotojas ne tas kuris sugeba issisuktinis ekstremalios situacijos, o tas, kuris i tokia nepatenka

tad stebekite kelia, nuspekite kitu elgsena ir niekas jums nestabdys eismo

net ir pagal KET taisykles vaziuojantis 3.0

_________________

C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)