WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 16 2025, 01:35

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 42 43 44 45 46 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 24 2016, 20:56 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 10 2015, 08:49
Pranešimai: 88
Miestas: Mažeikiai
Tu gali nebandyt niekam nieko net irodyti ;))) niekada nepatikesiu kad su 8l. Tu po vilniu 100km apsuksi vaziuodamas normaliu rezimu.
Tureciau kito menesio eigoj buti Vilniuje jei planai nepasikeis.
As tau uzpilsiu 10litru ir dar uz amortizacija sumokesiu jei tik tu sugebesi mane pavezt 100km irodant kad sitas auto gali tiek valgyti saliarkos ;))

Ir kaip sakiau nepatikesiu kol nepamatysiu..

_________________
Paveikslėlis C5 X7 2009m. Tourer Exclusive 2.2 HDi 125kw.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2016, 21:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
HeLLmiX rašė:
Kazkaip idomiai cia destomos mintys. Tipo jei turi 3.0 tai pirkai tik lakstymui ir ramiai vaziuoti negali. Bet jei turi 2.0 tada viskas ok vaziuok pagal taisykles. As asmeniskai irgi esu eko vairuotojas. Lakstau kai to noriu, arba kai reikia. Kai pirkau auto irgi norejau siek tiek galingesnes, jog esant reikalui nestenetu ji, o vaziuotu. Ramiai vaziuojant eko rezimu( pagal taisykles nustatytu greiciu nstabdant eismo) as pvz nejauciu skirtumo nuo zmonos p407 su 1.6 hdi. Bet kai paspaudziu pas citra ir reikia kur issokti skirtumas akivaizdus. Daug kas priklauso nuo vairavimo. Kaip kolega ir minejo jei matai kad mieste vaziuojant dega raudona tai nafik spausti ir begetis iki 150kmh jei sankrizoj susitiksim su visais kurie ant 50kmh vaziavo. Galiu, auto leidzia bet kam? Kad pasirodyt? Kad galingas variklis ir kitaip negalima? Nu nezinau, kazkaip durnai skamba :) beja jei vaziuoji pagal taisykles tai stabdai eisma?

Būtent, tiesiai į dešimtuką :)

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2016, 21:49 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
ekovairavimas susijes su maximaliu inercijos panaudojimu ir minimaliu stabdzio naudojimu. tai jei tu riedi link tiketinai busimo raudono sviesoforo is inercijos is toli, ir kazkas atlekia is galo ir lupa ant stabdziu iki sustojimo, tai stabdai eisma nes jam reikes dar vieno isibegejimo, jis ruosesi lupt ant stabdziu tik prie sviesoforo. bet cia tik anam taip atrodo, jis pats zioplas kad nestebi is toliau kas jo laukia. tu gerietis
bet jei tu zinai kad suksi i salutini keliuka nereguliuojamam susikirtime mazai juostu kelyje intensyviu metu ir riedesi is inercijos, tas anas is siknos nesupras ir bus pikC, nes jis prognozuot tavo elgesio negalejo. tada tu stabdis ir CMO
stabdis tu esi tik tada kai tavo elgesi sunku nuspeti. o tai priklauso nuo ivykio dalyviu asmenybiu


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2016, 22:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
nerimka rašė:
ekovairavimas susijes su maximaliu inercijos panaudojimu ir minimaliu stabdzio naudojimu. tai jei tu riedi link tiketinai busimo raudono sviesoforo is inercijos is toli, ir kazkas atlekia is galo ir lupa ant stabdziu iki sustojimo, tai stabdai eisma nes jam reikes dar vieno isibegejimo, jis ruosesi lupt ant stabdziu tik prie sviesoforo. bet cia tik anam taip atrodo, jis pats zioplas kad nestebi is toliau kas jo laukia. tu gerietis
bet jei tu zinai kad suksi i salutini keliuka nereguliuojamam susikirtime mazai juostu kelyje intensyviu metu ir riedesi is inercijos, tas anas is siknos nesupras ir bus pikC, nes jis prognozuot tavo elgesio negalejo. tada tu stabdis ir CMO
stabdis tu esi tik tada kai tavo elgesi sunku nuspeti. o tai priklauso nuo ivykio dalyviu asmenybiu

Taip tavo apibreztoms situacijoms pritariu :) nors ir stengiuosinvairuoti ekonomiskai( tiksliau dabar jau nebereikianstengtis nes jau automatiskai vyksta viskas) taciau stebiu ir aplinka, ko pasekoje lakunus praleidziu ir palaukiu jei pbz suku is salutinio i pagrindini ir nezadu staigiai begetis, arba staigiai atlieku manevra kad netrukdyciau kitiems( o ta padaryt nesunku kai auto galingesne ir traukia) ir toliau vaiziuoju kaip man reikia :)
Kalbant apie stabdzius pazystu tokiu veikeju-lakunu kurie visur skuba, visi jiems maiso, bet patys pvz apsisukineja 4 juostu(po 2 kiekviena kryptimi) kelyje mieste uz sviesoforo ir sustabdo puse gatves, nes ta juosta is kurios jie apsisukineja uzkemsa jis pats ir visi laukia kol jis ras proga ilyst i priespriesine, o jei ten dar neileidzia niekas uzkemsa dvi eismo juostas. Bet kelyje jam visi leti ir visi trukdo :)
Kaip sakoma geras vairuotojas ne tas kuris sugeba issisuktinis ekstremalios situacijos, o tas, kuris i tokia nepatenka :) tad stebekite kelia, nuspekite kitu elgsena ir niekas jums nestabdys eismo :) net ir pagal KET taisykles vaziuojantis 3.0 :D

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2016, 23:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Vilimantas rašė:
HeLLmiX rašė:
Kazkaip idomiai cia destomos mintys. Tipo jei turi 3.0 tai pirkai tik lakstymui ir ramiai vaziuoti negali. Bet jei turi 2.0 tada viskas ok vaziuok pagal taisykles. As asmeniskai irgi esu eko vairuotojas. Lakstau kai to noriu, arba kai reikia. Kai pirkau auto irgi norejau siek tiek galingesnes, jog esant reikalui nestenetu ji, o vaziuotu. Ramiai vaziuojant eko rezimu( pagal taisykles nustatytu greiciu nstabdant eismo) as pvz nejauciu skirtumo nuo zmonos p407 su 1.6 hdi. Bet kai paspaudziu pas citra ir reikia kur issokti skirtumas akivaizdus. Daug kas priklauso nuo vairavimo. Kaip kolega ir minejo jei matai kad mieste vaziuojant dega raudona tai nafik spausti ir begetis iki 150kmh jei sankrizoj susitiksim su visais kurie ant 50kmh vaziavo. Galiu, auto leidzia bet kam? Kad pasirodyt? Kad galingas variklis ir kitaip negalima? Nu nezinau, kazkaip durnai skamba :) beja jei vaziuoji pagal taisykles tai stabdai eisma?

Būtent, tiesiai į dešimtuką :)


:drunk: man visada buvo idomu kaip su automatu ekonomiskai vairuot? Gi tn isvis neturi kontroles, viska daro automatas. Kai su riciagu, yra skirtumas kada perjungt, bet automatas itari pats perjungia tada kai apsukos optimalios ir jei gazas ne dugnas viskas vyksta ekonomiskai :) Ir beja lakunai(cia ne izeidimas, kreipiuosi i tuos kurie megsta agresyviau vazineti) o jus bandet lakstytnsu c5 x7? Ten gi jokio pojucio, visur plauki, ir skaiciukai keiciasi spidometre. Nezinau teko bandyt ir 3.0 nu pagal pojuti traukia panasiai, tik gal rodykle greiciau lenkiasi :D as su zmonos p407 jauciu jo sportiskuma nors jis ir netraukia, bet pasukus vaira reaguoja bent ir jauti kelia :D deja citras yra komfortiska auto o ne sportine, kad ir koki varikli ji turetu :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 25 2016, 06:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
beja jei vaziuoji pagal taisykles tai stabdai eisma?


Yra taisykles ir yra srautas. Beje, musu valdzia sito irgi nezino arba neskiria :lol:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 25 2016, 07:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Vycius rašė:
HeLLmiX rašė:
beja jei vaziuoji pagal taisykles tai stabdai eisma?


Yra taisykles ir yra srautas. Beje, musu valdzia sito irgi nezino arba neskiria :lol:

Kiek man teko gyvent Vilniuj, tai ten toks dalykas kad vaziuot pagal taisykles negalioja. Ten visur judi su srautu. Gal ir atsiranda kazkokiu, kurie bando pagal taisykles, bet turi greit persiaukleti :) cia visuose dedeliuose miestuose, kur gatves placios ir atsumai dideli :) bet tai netrukdo ekonomiskai vairuoti, tik kad tenka begetis greitai visur :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 25 2016, 12:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
HeLLmiX rašė:
Vilimantas rašė:
HeLLmiX rašė:
Kazkaip idomiai cia destomos mintys. Tipo jei turi 3.0 tai pirkai tik lakstymui ir ramiai vaziuoti negali. Bet jei turi 2.0 tada viskas ok vaziuok pagal taisykles. As asmeniskai irgi esu eko vairuotojas. Lakstau kai to noriu, arba kai reikia. Kai pirkau auto irgi norejau siek tiek galingesnes, jog esant reikalui nestenetu ji, o vaziuotu. Ramiai vaziuojant eko rezimu( pagal taisykles nustatytu greiciu nstabdant eismo) as pvz nejauciu skirtumo nuo zmonos p407 su 1.6 hdi. Bet kai paspaudziu pas citra ir reikia kur issokti skirtumas akivaizdus. Daug kas priklauso nuo vairavimo. Kaip kolega ir minejo jei matai kad mieste vaziuojant dega raudona tai nafik spausti ir begetis iki 150kmh jei sankrizoj susitiksim su visais kurie ant 50kmh vaziavo. Galiu, auto leidzia bet kam? Kad pasirodyt? Kad galingas variklis ir kitaip negalima? Nu nezinau, kazkaip durnai skamba :) beja jei vaziuoji pagal taisykles tai stabdai eisma?

Būtent, tiesiai į dešimtuką :)


:drunk: man visada buvo idomu kaip su automatu ekonomiskai vairuot? Gi tn isvis neturi kontroles, viska daro automatas. Kai su riciagu, yra skirtumas kada perjungt, bet automatas itari pats perjungia tada kai apsukos optimalios ir jei gazas ne dugnas viskas vyksta ekonomiskai :) Ir beja lakunai(cia ne izeidimas, kreipiuosi i tuos kurie megsta agresyviau vazineti) o jus bandet lakstytnsu c5 x7? Ten gi jokio pojucio, visur plauki, ir skaiciukai keiciasi spidometre. Nezinau teko bandyt ir 3.0 nu pagal pojuti traukia panasiai, tik gal rodykle greiciau lenkiasi :D as su zmonos p407 jauciu jo sportiskuma nors jis ir netraukia, bet pasukus vaira reaguoja bent ir jauti kelia :D deja citras yra komfortiska auto o ne sportine, kad ir koki varikli ji turetu :)


Kad automatas keičia pavaras ankščiau nei su mechanine aš keisčiau. Ramiai važiuojant pavarų dėžės softas labai eko vairavimui sukurtas ( turbūt įtakos turi ir tai kad trilitrio max sukimo momentas jau prie 1600rpm pasiekiamas ) Neskubant apsukų rodyklė net 2000rpm neperbėga. O lėtejimas labai panašus kaip ir su mechanine, atleidi gaza, kuras atjungiamas ir lėtėji nenaudodamas dyzeliuko :) Nors dar labai daug neesu nuvažiavęs su ja, bet ramiai važiuojant man nepasitaikė tokia situacija, kad bėgis būtų įjungtas vienoks, o aš norėčiau pakeisti į kitą :)

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 25 2016, 13:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
HeLLmiX rašė:
:drunk: man visada buvo idomu kaip su automatu ekonomiskai vairuot? Gi tn isvis neturi kontroles, viska daro automatas. Kai su riciagu, yra skirtumas kada perjungt, bet automatas itari pats perjungia tada kai apsukos optimalios ir jei gazas ne dugnas viskas vyksta ekonomiskai :) Ir beja lakunai(cia ne izeidimas, kreipiuosi i tuos kurie megsta agresyviau vazineti) o jus bandet lakstytnsu c5 x7? Ten gi jokio pojucio, visur plauki, ir skaiciukai keiciasi spidometre. Nezinau teko bandyt ir 3.0 nu pagal pojuti traukia panasiai, tik gal rodykle greiciau lenkiasi :D as su zmonos p407 jauciu jo sportiskuma nors jis ir netraukia, bet pasukus vaira reaguoja bent ir jauti kelia :D deja citras yra komfortiska auto o ne sportine, kad ir koki varikli ji turetu :)

Šiaip jau dauguma automatų, jei jie ne kokių gūdžių aštuoniasdešimtųjų gamybos, turi mažiausiai du režimus, o ne kai kurie-ir galimybę junginėt pavaras rankiniu būdu, o tokiu atveju nuostoliai transmisijoj yra minimalūs. Nebent Citroen automatuose tokios opcijos nebūna iš principo, tada jau kitas reikalas :)

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 27 2016, 11:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Nuostoliai transmisijoj tai pagrinde hidrokonvertery, bet siuolaikiniai jau moka uzsirakint

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 27 2016, 14:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
Nuostoliai transmisijoj tai pagrinde hidrokonvertery, bet siuolaikiniai jau moka uzsirakint

O pas C5 X7 jau siuolaikinis? :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 27 2016, 16:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Pas C5 II AM6 jau yra šitoks dailykas, dėl AL4 ir 4HP20 nežinau.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 27 2016, 17:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
AL4 dezes hidrokonverteris irgi rakinasi.

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 27 2016, 17:23 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 10 2015, 08:49
Pranešimai: 88
Miestas: Mažeikiai
Šiaip AM6 žaislinė dėžė kiek teko susidurti.
Labai jau greitai išeinantis agregatas..

_________________
Paveikslėlis C5 X7 2009m. Tourer Exclusive 2.2 HDi 125kw.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 28 2016, 06:49 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 28 2016, 06:37
Pranešimai: 60
Miestas: vilnius
Sveiki hebrantai :) mano life story - atkakliai ieskojau Honda civic 2008m.,per visa LT perziurejau potencialius variantus, paieskos trunko du men. ir netiketai atradau C5 :))) uzkabino, tolygiai pradedu ieskoti ir sio varianto 2.0-2.2. exclus.. kadangi esu C5 paieskos pradzioje (zalias) noriu jusu nuomones apie 2 variantus:
http://autovici.lt/automobiliai/2008-m-citroen-c5/.
Gal kam teko susidurti apskritai su autovici? Sekantis variantas kuri planuociau apziuret
http://m.autoplius.lt/skelbimai/citroen ... 92%5D=1184
Honda civic ir c5 visiskai skirtingi variantai bet abu isskirtiniai :)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 42 43 44 45 46 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007