Aš kažkada vienam SAVO dieneles bebaigiančiam ZXui dėžės tepalą kai keičiau tai kai netilpo galvutę įkišt, o žiaurinio raktelio tingėjau eit iš sandėlio pasiimt - atpjoviau tilto gabaliuką ir išmečiau

O įrankius burti dažnai tenka, ir čia yra normalu. Šiaip praktiškai viskam, kas daroma neiškėlus variklio, yra oficialūs dyleriniai "special tool" arba pigios kiniečių ar lenkų kopijos, bet juos visus susipirkt ne tik kad kainuoja, bet ir važinėt rankiot užknisa. Reikia raktelio trumpesnio - nupjauni pigų, reikia mandresnės formos - atpjovei pigų kinietišką, privirinai kampu, arba į spaustuvus įkišęs su vamzdžiu užlenkei. Reikia trumpesnės galvutės - pripjauni. Reikia vidinio šešiakampio 3,5mm galvutės, kitaip sakant H3,5 - paimi iš krūvos 4mm ir pazulini su bulgarke. Ir t.t.
Kas nėra normalu - pilti, nežinant, ar tinka arba pagal kažkieno durną nuomonę. Čia yra viena iš didžiųjų priežasčių, kodėl liaudyje susformavus nuomonė, kad Citroen "nelaiko". Kaip gali laikyt, jei į hidraulinę sistemą vietoj LHM žalio skysčio pripila AUDI/VW žalio vairo stiprintuvų skysčio, o vietoj LDS pripila raudono ATF arba vairo stiprintuvo skysčio.
Įdomioji dalis yra ta, kad ant LDS bakelio yra užsuktas kamštis, ant kurio pavaizduotas vairas. Tai žmonės iškart ir pila POWER STEERING FLUID, nes tas vairas tą ir reiškia. Bet kad ant to bakelio būna užklijuotas lipdukas "NELĮSTI Į ŠĮ BAKELĮ", o virš to bakelio visada būna plastmasė, ant kurios priklijuotas lipdukas "NELĮSTI PO ŠIA PLASTMASE". Aišku, ten parašyta, kad nelįsti neprofesionalams, bet juk mūsų servisuose tai vien profesionalai tik ir dirba

LDS skystis yra oranžinis ir turi tam tikrą PSA specifikaciją. Esu matęs kažkokio gamintojo irgi nukopijuotą tą skystį, bet iš esmės, jei padorų ir naudojamą LHM gamino tikrai ne vienas gamintojas, o visokių šūdinų tai pilstė visi, kas norėjo, tai LDS - tik TOTAL.