HeLLmiX rašė:
ukw rašė:
Taigi čia sena mašina, už ką tiek brangiai remontas.....
Nusipirkite naują, jos remontas 5 metus nekainuoja.
Tos senos brangiausiai ir kainuoja, vertinant laika

o del naujos priklausomai nuo eksplotavimo salygu, gal ir ilgiau nekainuotu, arba mimimaliai kainuotu islaikymas

Ardau ir surinkinėju dabar saloną ir kėbulo priekį 2017tų metų Giulia'i su 20kkm rida, ir visais jais Kalifornijoje, kur saulėtas dangus ir mažai mėšlo išdrabstoma ant kelių. Dar net dugnas nespėjęs išsipurvinti. Tai rankos (pirštinės) išsipurvina ne nuo mašinos, o nuo purvinų įrankių. Ir pirštines dediesi ne tam, kad rankų neišsipurvintum, o kad rankomis neišpurvint mašinos. O šiaip super malonu dirbti, niekas ant galvos nebyra ir nelaša, visi varžtai atsisuka. Jei dar būtų ir pagaminta ne iš šiukšlių, tai būtų viskas išvis liuks. Kadangi iš šiukšlių, tai viskas ultra trapu. Visokie fiksatoriai lūžta dvigubai lengviau, negu 30mečiame BX su jau yrančiais plastikais, o plastikinės salono apdailos, kai trauki taip, kad turėtų lūžti zakliopkės arba jas laikančios briaunelės nuo pačios apdailos, atsilenkia tos briaunelės ir išsimauna. Panelės plastikas toks popierinis trapus. Ortakiai šildymo/vėdinimo sistemos, esantys po panele - iš pūsto polietileno plėvelės.
Technologiškai salone ten nieko labai išmanesnio už C5 2005tų metų, ir nėra taip, kad būtų baisu ardyti, kad kur nors kas netrakšteltų ir nebeįsijungtų amžiams. Žodžiu, RT4 magą buvo baisiau ardyti, kai keičiau ventiliatorių zyziantį. Gana protingai padaryta daug kur (aišku, ne visur, bet tas neprotingumas dažnai būna protingas iš kitos pusės, kai reikia prieiti prie kito mazgo). Variklis aišku jau kitas reikalas, elektrhidrauliniai vožtuvai, didelė turbė ir 209kw iš 2L benziuko, 8 pavarų didelis automatas ir berods karboninis kardanas.
Atia atia, supuvę Xantijos
